نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ مرداد ۲۴, پنجشنبه

وزیر دفاع حسن روحانی یکی از بنیانگذاران حزب الله لبنان است!

پس از معرفی سوابق مصطفی پور محمدی(یکی از اعضای هیات مرگ در کشتارهای سال 67) و علی ربیعی (شکنجه گری که با وضو وارد اتاق بازجویی می شد)، اینک نظر شما را به بخشی از سوابق و فعالیت هایپاسدار حسین دهقان –وزیر دفاع پیشنهادی از سوی حسن روحانی- جلب می کنیم.

حسین دهقانی پوده (معروف به حسین دهقان) متولد 1338 در یکی از شهر های اصفهان و دارای سه فرزند می باشد. نام همسر او مریم تاجزاده است.

حسین دهقان از جمله دانشجویان موسوم به «خط امام» بوده است که در جریان حمله به سفارت آمریکا در سال 1358 از دیوار این سفارتخانه بالا می رود و اقدام به گروگانگیری کارمندان سفارت آمریکا در تهران می کند.

وی از بدو انقلاب 57 به سپاه پاسداران جمهوری اسلامی پیوسته و تا سال 1361 فرماندهی سپاه تهران را برعهده داشته است. او که یکی از بنیانگذاران گروه تروریستی حزب الله لبنان محسوب می شود،  در سال 61 و با کنار گذاشتن فرماندهی سپاه تهران، شخصاً فرماندهی سپاه سوریه و لبنان را در دست می گیرد و مشغول انجام عملیات های نظامی در مناطق فلسطینی می شود.

دو سال بعد و در سال 63 وی به قرارگاه ثارالله منتقل می شود. از آن پس حسین دهقان به پست های نظامی مختلفی از جمله فرماندهی نیروی هوایی سپاه، جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه، و... گماشته می شود.

دهقان از سال 89 تا به این لحظه به صورت همزمان دارای حداقل چهار سمت و پست دولتی می باشد. از جمله ی آنها می توان به مسئولیتهایی چون دبیر و رییس کمیسیون سیاسی– دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت جمهوری اسلامی، مشاور رییس مجلس شورای اسلامی و مشاور رییس ستاد اجرایی نهادی موسوم به «فرمان حضرت امام» می باشد. 

حسین دهقان همچنین از جمله مدرسان دانشگاه «امام حسین» -یکی از معروف ترین دانشگاههای وابسته به ارگانهای امنیتی و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی-  می باشد.

به نظر می رسد با توجه به وضعیت وخیم رژیم بشار اسد در سوریه و ارتباطات قدیمی و مستحکم پاسدار حسین دهقان با گروه تروریستی حزب الله لبنان، انتخاب وی مشخصاً برای ادامه حمایت جمهوری اسلامی از رژیم بشار اسد صورت گرفته است .

از طرف دیگر با نگاهی به سوابق شخص حسن روحانی و دیگر وزیران پیشنهادی وی می توان به جهت گیری دولت بعدی جمهوری اسلامی به ویژه در بعد داخلی پی برد. روح الله حسینیان از مهره های دستگاه  ترور و جنایت در رژیم جمهوری اسلامی و از نمایندگان به اصطلاح مجلس شورای اسلامی در اظهار نظری صریح در اینباره  گفته است:
«الحمدالله کابینه پیشنهادی حسن روحانی خیلی کابینه امنیتی است و اکثر وزرای پیشنهادی امنیتی هستند.»

به نظر می رسد کابینه دولت بعدی  نظام جمهوری اسلامی به منظور فرار از بحران سرنگونی با هدف تشدید سرکوب در داخل چیده شده است. در این راستا انتصاب علی ربیعی شکنجه گر و عنصر اطلاعاتی شناخته شده در «وزارت تعاون، کار و رفاه» مشخصاً به منظور کنترل اعتراضات کارگری صورت گرفته است. به علاوه انتخاب مصطفی پور محمدی از عوامل کشتار زندانیان سیاسی در سال 67 و از اعضاء هیاتی موسوم به «هیات مرگ» در سمت وزیر دادگستری ارسال پیامی آشکار از سوی حکومت جمهوری اسلامی به جامعه آماده انفجار ایران می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: