نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ تیر ۲, یکشنبه

این که بغل دست روحانی نشسته، فلاحیان نیست؛ انشاالله یک گربه ملوس است...!

این که بغل دست روحانی نشسته، فلاحیان نیست؛ انشاالله یک گربه ملوس است...!

به گزارش منابع خبری، در آيين تقدير از دست اندرکاران ستاد انتخاباتي روحاني، فلاحیان نیز حضور یافته و کنار دست رییس جمهور منتخب (!) نشسته است.

البته که حضور فلاحیان، باعث شده که در رسانه ها جنجال به پا شود، تا اینکه امروز نوشته یکی از دوستان را دیدم و از ساده انگاری برخی، افسوس خوردم. برخی از دوستان، معتقدند که فلاحیان، بدون دعوت در مراسم شرکت کرده بوده و تنها به منظور بد نام کردم روحانی به آنجا آمده است...!!

یادآوری چند نکته، خالی از لطف نیست:

یک- از سال 68 تا 84، آقای روحانی دبیر شورای امنیت ملی بوده است. علی فلاحیان نیز از سال 68 تا 76، وزیر اطلاعات رفسنجانی بوده است. هر آدم عاقلی می داند که سیاست های اطلاعاتی رژیم، و همینطور دستورات ترور و آدم کشی، در شورای عالی امنیت ملی، تصویب می شده است. یعنی در هشت سالی که فلاحیان جنایت می کرده و صدها نفر از روشنفکران و آزادی خواهان ایران را کشته است، همین آقای روحانی که به او فخر می فروشید و او را می پرستید، بالاترین مقام سیاستگدار امنیتی در ایران بوده است!!

دو- یک مثال از مشارکت مستقیم روحانی در کثافت کاری های فلاحیان: وقتی فرج سرکوهی را می دزدند و می گویند به آلمان رفته است و آن افتضاح بین المللی پیش آمد، حتما دبیر شورای امنیت ملی دخالت مستقیم کرده است. چطور باور می کنید که آقای روحانی، از کارهای فلاحیان بی خبر بوده؟! 

سه-عصر جمعه، در پر بیننده ترین ساعت روز، برنامه ای از تلوزیون پخش می شد که در آن روشنفکران ایرانی را ترور شخصیت می کردند، و تهیه کننده اش سعید امامی بود. چطور آقای روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی از این عمل وزارت اطلاعات بی خبر بوده است؟! آیا در خانه اش تلوزیون نداشته است؟!

چهار-با نگاهی دقیق به وظایف شورای امنیت ملی، می توان با قاطعیت گفت که شورای امنیت ملی، وظیفه مدیریت ترورها و آدم کشی های خارج از کشور را به عهده دارد. وقتی کسی دبیر آن شورای کذایی است، مشخص است که از این کارها، با خبر بوده و در آن نقش داشته!! 
بماند که خود این روحانی، در قضیه کوی دانشگاه، دانشجویان را به تکه تکه کردن، تهدید کرد، اینها را که کنار هم می چینیم، می بینیم روحانی را می توان یک آدم کش و تروریست لقب داد..!

پنج- اینکه برخی تصور می کنند روحانی ادم خوبی است، اما فلاحیان آدم کش است، از ساده انگاری آنها است...! هر دوی آنها آدم کش و قاتل هستند.

شش- با دیدن این تصویر، یاد محمد خاتمی افتادم، کسی که رای مردم را پشت سرش داشت و برای مرگ جنایتکاری به نام  خلخالی، یا از آن بدتر، لاجوردی (شکنجه گر اوین) پیام تسلیت فرستاد....!! این ها، از جنس همان هموطنانی هستند که می گفتند خامنه ای، خاتمی را مجبور به این کار کرده است...!! 


پی نوشت:
 حکایت وقتی است که دزدی به منزل کسی رفت، خانم خانه شوهر را بیدار کرد و گفت پاشو که دزد آمده، اما آن مرد ساده انگار، گفت: ان شا الله که گربه است...!! حال حکایت هموطنان ساده دلی است که حضور فلاحیان در کنار روحانی را بدون رضایت روحانی می دانند! خوب اگر روحانی، از فلاحیان بدش می آمد، همان زمانی که دبیر شورای عالی امنیت  بود، یک اقدامی می کرد یا حرفی می زد...! فکر کنم به زودی، عکس روحانی را در ماه ببینند...! 

این هم حدیث نقوی روز:

ابولاشی به سمت وزارت بیت المال امام نقی منصوب شده بود، و به نزد امام نقی آمد و گفت: «شترم بر موتورت! رییس جمهور ایران عوض شده، من نگرانم که شرایط ایران عوض شود و مقدار خمس و زکات دریافتی ما کم شود، لطفا بفرمایید چگونه باید سیاستگذاری کنیم؟!»

امام نقی فرمودند: «غم به دلت راه مده ای ابالاش، برو فایل زمان ریاست جمهوری رفسنجانی را بیاور، دقیقا مثل آن زمان برنامه ریزی کن!»

بعد در حالی که کنیز شش ساله جدیدی که خریده بود، به زیر بغل می زد تا به حرمسرا برود، گفت:

«ملتی که تاریخ معاصر خودش را نشناسد، و از اتفاقات پانزده سال پیش جامعه بی خبر باشد، محکوم به تکرار آن است....!!!»
نوشته دیگر امروز این وبلاگ: 
 نوشته های روزهای گذشته این وبلاگ:

هیچ نظری موجود نیست: