نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

حیف و میل ۱۷۰ میلیارد تومان و اختلاس ۱۵ میلیارد تومانی در بنیاد شهید

حیف و میل ۱۷۰ میلیارد تومان و اختلاس ۱۵ میلیارد تومانی در بنیاد شهید


خانه ملت
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، سوء مدیریت، اهمال کاری در درمان ایثارگران و جانبازان، انتصاب افراد غیر‌صلاحیت دار را از مهمترین محورهای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید خواند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی، به عنوان طراح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: ... ما تحقیق و تفحص را از عملکرد مدیران بنیاد شهید داریم، سوء مدیریت هایی که باعث شده امروز اتفاقات بسیار عجیبی در جامعه ایثارگری به وقوع بپیوندد.

وی افزود: عدم شفافیت عالی و وجود شائبه های مختلف در بخش‌های اقتصادی بنیاد و کشف اختلاس ۱۵ میلیارد تومانی و حیف و میل بیش از ۱۷۰ میلیارد از دارایی های بانک دی در صرافی ها که این رقم از طرف صرافی هایی خاص به کشور امارات و شهر دبی انتقال داده شده که در این رابطه تعدادی از افراد دستگیر شده اند و عده ای دیگر به خارج از کشور فرار کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، سوء مدیریت شدید در بخش درمانی جانبازان را از دیگر نقاط ضعف بنیاد شهید خواند و گفت: شهادت غریبانه برخی از جانبازان و ایثارگران به دلیل اهمال کاری های انجام گرفته از سوی بنیاد شهید از دیگر مواردی است، که در تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح است.

وی فروش بی دلیل برخی املاک نظیر ساختمان کوثر در منطقه ظفر تهران را از دیگر نقاط ضعف بنیاد شهید خواند و گفت: سوء مدیریت در بیمارستان خاتم و مکان هایی اینچنین از دیگر موارد تحقیق و تفحص از بنیاد شهید است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، استفاده از افراد غیر صلاحیت دار را در بنیاد شهید از دیگر موارد تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواند./

هیچ نظری موجود نیست: