نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

حزبی كه علی جوادی در رهبری اش باشد!

شماره ١٨٠ نشریه هفتگی حزب رفقا رحمان حسین زاده و فاتح شیخ مطلبی دارد از علی جوادی كه باید بگویم با درج این نوشته لكه سیاهی را در تاریخ این حزب ثبت كرد!
هر انسان شریفی كه نقدی به یك كار مشخصی از حزبی دارد، به آن كار مشخص مراجعه می كند و با استناد با اعمال و گفتاری كه آنجا و در رابطه با آن كار مشخص صورت گرفته اند، نقدش را ارائه می دهد. علی جوادی، آنچنانكه دروغگوئی و دودوزه بازی امروزه یك ركن از وجود سیاسی اش شده است چنین كاری نمی كند و حزب كمونیست كارگری را به دفاع از تحریمها متهم كرده است. آدمی كه در سیاست دروغ بگوید، كارهای زشت و خطرناك زیادی از او می تواند سر بزند. هر كسی كه این نوشته سخیف را خوانده باشد می داند كه احتیاج به جواب ندارد. منتها این سئوال را جلوی رفقا رحمان و فاتح و دوست سردبیر این نشریه می گذارد كه آیا این آن نوع سیاستی است كه می خواهید بعد از پیوستن علی جوادی به حزب خودتان جلو ببرند؟
جوابتان هر چه باشد، باید مواظب باشید اجازه ندهید علی جوادی فكر كند خانه امنی برای برهم زدن فضای سیاسی پیدا كرده است.
برای اطلاع انسانهای سیاسی شریف، ٢ لینك مربوط به كنفرانسی كه شیوا محبوبی در آن شركت كرده و لینك اطلاعیه حزب در مورد تحریمها را اینجا می آورم.
 http://www.wpiran.org/fa/index.php/etelaeye/33-elamie/1876-1391-07-29-20-26-36.html
http://www.youtube.com/watch?v=I7T-gNJag1g&list=PL6187B55BE2944913&index=1


هیچ نظری موجود نیست: