نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۰, جمعه

«دست‌های یاری رسانِ» مونا معصوم زاده آلوده به خون مردم است

وضعیتی که توسط سیاستهای ماجراجویانه و ضد بشری جمهوری اسلامی و با بهره برداری از ماشین سرکوب و کشتار سپاه پاسداران بر کشور تحمیل شده است زمینه و فرصت ایدئالی برای سوء استفاده شرکتها و سازمانهای وابسته به رژیم را فراهم نموده است. یکی از شرکتهایی که از فضای تحریمها ارتزاق می کند و تحت عنوان پوششی شرکت خیریه و موسسه تامین کننده دارو فعالیت می کند شرکت موسوم به "دستهای یاری رسان" است.
صفحه رسمی دستهای یاری رسان در مورد فلسفه وجودی این تشکل این گونه توضیح می دهد: "افزایش قیمت،‌ سهمیه‌بندی داروها و سرگردانی بیماران در داروخانه های بی دارو همگی دلیلی گردیده تا جمعی از دانشجویان ایرانی به همراهی فعالان حقوق بشری در کشورهای سوئیس و آلمان گرد هم بیایند و فارغ از هر گونه تاملات سیاسی و دسته بندیهای رایج اقدام به ایجاد این شبکه نمایند .این شبکه در وهله اول اقدام به راه اندازی پل ارتباطی بین نیازمندان دارویی و مراکز تولید و پخش دارو در اروپا نموده تا بتواند در زمانی کوتاه نسبت به تامین اقلام دارویی کمیاب و چه بسا نایاب در ایران برای بیماران اقدام نماید . گام بعدی این شبکه ارسال تیمهای پزشکی متخصص به مناطق محروم و کم درآمد کشور می باشد که در پی جذب و شناسایی پزشکان داوطلب می باشیم ، ضمن آنکه تلاش مدنی برای حذف تحریمهای غیرکارآمد که نتیجه ای جز فشار بر اقشار ایرانیان نداشته و ندارد را از جمله اهداف خود می شمارد..."
دستهای یاری رسان در ادامه می گوید: "این شبکه به هیچ دولت و سازمانی وابسته نبوده و در داخل ایران نیز هیچگونه نمایندگی و نماینده و رابط نداشته ، ضمنا این خدمات تنها برای هموطنان داخل کشور انجام می گردد." ولی توضیح نمی دهد اگر این شبکه هیچ گونه رابط و نماینده ای در ایران ندارد آیا این یک تصادف است که بنیانگزاران آن (امیرفرشاد ابراهیمی عضو سپاه قدس، مونا معصوم زاده دختر سردار معصوم زاده از فرماندهان سپاه قدس مامور به خدمت در کشور اریتره و روح الله سلگی از فرماندهان محلی سپاه در نهاوند استان همدان و معاون اداره اسناد ریاست جمهوری احمدی نژاد) همگی دارای عضویت در سپاه قدس هستند که تحت فعالیت این شرکتهای پوششی به تامین و واردات اقلام دارای کاربرد نظامی برای رژیم ایران اقدام می کنند.

اعضا و بنیانگذاران شبکه دستهای یاری رسان:
مونا معصوم زاده
معصوم زاده مدیر روابط عمومی شبکه دستهای یاری رسان است. وی همسر صیغه ای روح الله سلگی و فرزند یکی از سرداران سپاه قدس بوده که در حال حاضر در اریتره مشغول آموزش نیروهای ارتش اریتره می باشد. امیرفرشاد ابراهیمی، مونا معصوم زاده را به همکارش، روح الله سلگی معرفی نمود تا با این ازدواج مصلحتی بهتر بتوانند همکاری امنیتی و اطلاعاتی داشته باشند و فعالان سیاسی و روزنامه نگاران خارج نشین را بهتر شناسایی و معرفی کنند.
روح الله سلگی
سلگی از اعضای انصارحزب الله شهرستان نهاوند و استان همدان بوده و با قدرتیابی احمدی نژاد به معاونت اسناد ریاست جمهوری منصوب شد. وی - همانند همکار و دوست قدیمی اش امیرفرشاد ابراهیمی- در سال 1382 و با سهمیه اختصاصی انصارحزب الله از رشته علوم سیاسی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. سلگی از دوستان حاج فرج الله مرادیان (معاون حسین الله کرم رئیس گروهک انصار حزب الله) بوده و به عنوان عضو سپاه قدس در سوریه و لبنان به همراه امیرفرشاد ابراهیمی حضور داشته است. شایان ذکر است سلگی که پیشتر دو بار با دختر سردار حیات مقدم (قائم مقام فرماندهی نیروی هوایی سپاه و استاندار سابق خوزستان) و عمه بیوه مهرداد بذرپاش (دبیر گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری در کابینه احمدی نژاد) ازدواج کرده بود هم اکنون مونا معصوم زاده را به عنوان همسر صیغه ای خود برگزیده است. سلگی از طریق همسرش مونا معصوم زاده در واردات برخی اقلام و کالاهای دارای کاربرد نظامی برای سازمان صنایع دفاع (وابسته به وزارت دفاع) از کشورهای مختلف و بویژه آلمان، اتریش و سوئیس فعالیت دارد. وی در واردات برخی افزارآلات برای استفاده پلیس ضد شورش و اعضای بسیج و سپاه نیز فعالیت داشته است که در سرکوب تظاهرات جنبش سبز در سال 1388 مورد استفاده قرار گرفت.
امیرفرشاد ابراهیمی
امیرفرشاد ابراهیمی خود را به عنوان فردی که توبه نموده و از رژیم بریده است معرفی می کند در حالیکه واقعیت غیر از این می باشد و وی نیز همانند بسیاری از اصلاح طلبان خارج نشین و لابی های رژیم در اروپا و آمریکا بطور مستقیم و غیرمستقیم در راستای منافع رژیم فعالیت می کند و با ترویج لمپنیسم و به انحطاط کشاندن، شایعه سازی و حمله به اپوزیسیون حقیقی در خارج از کشور به خوش خدمتی به رژیم می پردازد. وی از طریق خانم مونا معصوم زاده و روح الله سلگی با اطلاعات ناقصی که از داخل کشور به دست می آورد به شایعه پراکنی می پردازد.  مونا معصوم زاده ساکن سوئیس و همسر صیغه ای روح الله سلگی (مدیر اسناد ریاست جمهوری در دولت احمدی نژاد و بخشدار کنونی آران و بیدگل) می باشد که چندین ماه در سال در ایران و در خانه روح الله سلگی در خیابان کمالی واقع در میدان حر (نزدیک پاستور) اقامت دارد.
مونا معصوم زاده با اخاذی های خود در تشکل به اصطلاح بشردوستانه "دستهای یاری رسان" حدود 180 هزار یورو درآمد داشته است. همانطور که پیشتر گفته شد مونا معصوم زاده و امیرفرشاد ابراهیمی از طریق ثبت شرکت های مختلف از قبیل دستهای یاری رسان و خبرگزاری جعلی گفتنیها (گونا)  و صدور کارتهای ساختگی خبرنگاری در مقابل اخذ 1000 الی 3000 یورو به سود کلانی دست یافته اند. خانم معصوم زاده با استفاده از درآمدهای نامشروع خود، در تابستان گذشته، یک مجتمع آپارتمانی در دزاشیپ واقع در نیاوران را خریداری نموده است. مونا معصوم زاده و ابراهیمی با خبرگزاری گونا و دستهای یاری رسان افراد اپوزیسیون را در خارج از کشور شناسایی و برای آنها مانع تراشی می کنند. بنابراین اطلاع ر سانی در مورد مافیای امیرفرشاد ابراهیمی ضروری می باشد تا افراد بی خبر از همه جا در دام آن نیفتند.
برخی از مشخصات مافیای امیرفرشاد ابراهیمی:
وبسایت رسمی مافیای دستهای یاری رسان، صفحه فیسبوک مافیای دستهای یاری رسان و مصاحبه مونا معصوم زاده با بی بی سی فارسی که پس از افشاگری ها این ویدئو از دسترس خارج شده است. امیرفرشاد ابراهیمی پس از راه اندازی تشکیلات مافیایی خود در سال گذشته به تبلیغات گسترده ای در مورد آن دست زد که چندی از آنها عبارتند از:


شماره حساب مونا معصوم زاده در سوئیس:
Bank Name: UBS
Account Number:02790011100140Z
IBAN:CH320027927911100140Z
Owner: MONA Masoumzadeh
SWIFT /BIC: UBSWCHZH80A
 
شماره تلفن دستهای یاری رسان (مونا معصوم زاده) در سوئیس: 0041789748158
شماره تلفن دستهای یاری رسان (مونا معصوم زاده) در آلمان: 004915215605722
شماره موبایل مستقیم مونا معصوم زاده: 004915786779428
شماره موبایل روح الله سلگی همسر صیغه ای خانم معصوم زاده و بخشدار آران و بیدگل: 00989125970228
شماره تلفن ثابت دفتر روح الله سلگی در نهاد ریاست جمهوری: 00982164454069
 

هیچ نظری موجود نیست: