نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ خرداد ۹, پنجشنبه

ای به قبر و روح اون امام گور به گور شده و نظامتون و استوانه نظامتون و همه چی تون لعنت!

ای به قبر و روح اون امام گور به گور شده و نظامتون و استوانه نظامتون و همه چی تون لعنت!


یک هفته ای هست صلاحیت تروریست بین المللی رفسنجانی رد شده. این قضیه اگه هیچی نداشت اینو داشت که یک عده پاچه خوار و حقوق بگیر رفسنجانی که خودشون رو اپوزیسیون جا زده بودن کاملاً شناخته شدند؛ از اون نوری زاده بگیر تا اکبر پونز و ابراهیم شارلاتان ملقب به نبوی!
بعضی از این سایت های اصلاح طلب هم که باز میکنی اینگار رفتی دهه 60، بازشون که میکنی هرچه آخوند دوزاری بوده که اصلاً معلوم نیست  تو این چند سال کدوم گوری بودن شروع کردن به تعریف از استوانه نظام و امام راحل.
دختر خمینی نامه نوشته که خمینی قبل اینکه سَقط بشه گفته خامنه ای و رفسنجانی برای رهبری خوب هستن! زکی! یکی نیست بگه مگه گور به گور شده مملکت مال باباش بوده که خیرات کنه؟ اصلاً ولایت فقیه کیلویی چند بود وقتی بی شرف تو پاریس بود که بعدش بخواد مملکت رو خیرات کنه؟    
یکی از این آخوندها هم که هاشمی دزد و قاتل و تروریست رو "قهرمان ملی" اعلام کرده بود.... من نمیدونم تا حالا  تو دزدی و قتل و جنایت و ترور قهرمان نداشتیم که از این به بعد باید داشته باشیم!
خلاصه عصاب مصابم خرد شد خواستم فقط بگم:
ای به قبر و روح اون امام گور به گور شده  و نظامتون و استوانه نظامتون و همه چی تون لعنت!

هیچ نظری موجود نیست: