نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ خرداد ۳, جمعه

تهدید زندانیان اعتصاب غذا کننده قزل حصار / اعدام  یک زن زندانی در زندان قرچک ورامین با پیکر خونین در اثر ضربات شلاق
تهدید زندانیان اعتصاب غذا کننده قزل حصار به اجرای حکم اعدام
بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روز گذشته تعدادی  از زندانیان بندهای مختلف توسط رئیس زندان تهدید شدند در صورت ادامه اعتصاب غذا حکم اعدام ۱۰۰ نفر از آنها را به اجرا خواهد گذاشت.
 بامداد روز چهارشنبه اول خرداد ماه تعدادی از زندانیان اعتصاب غذا کننده بندهای مختلف زندان قزل حصار کرج با دست بند و پابند نزد حسینی رئیس زندان برده شدند. حسینی رئیس زندان با تهدید و برخوردهای غیر انسانی آنها را عامل رهبری کننده اعتصاب غذا در بندها نامید و به آنها گفت :که باید به اعتصاب غذای خودشان پایان دهند و همچنین سایر زندانیان را قانع کنند که به اعتصاب غذای خود پایان دهند.
زندانیان اعتصاب غذا کننده بر خواسته های خود مبنی بر پایان دادن به اعدام ها و اذیت و آزارها زندانیان تاکید کردند که موجب خشم حسینی رئیس زندان شد و آنها را تهدید کرد که در صورت پایان ندادن به اعتصاب غذا حکم اعدام ۱۰۰ نفر از آنها را به اجرا خواهد گذاشت.
سپس تمامی زندانیان را به قرنطینه ستاد زندان منتقل کردند و تا نیمه های شب در سلولهای انفرادی نگه داشته شدند.
اعدام  یک زن زندانی در زندان قرچک ورامین با پیکر خونین در اثر ضربات شلاق
بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روز گذشته حداقل یک زن زندانی در زندان قرچک ورامین در حالی که بدن وی خونین بود به دار آویخته شد.
بامداد روز چهارشنبه اول خرداد ماه حداقل یک زن زندانی بنام گیتی مرامی ۳۴ ساله متاهل و دارای یک دختر در محوطه زندان قرچک ورامین به دار آویخته شد. زندانبانان ولی فقیه قبل از اجرای حکم ضدبشری اعدام به او ۱۰۰ ضربه شلاق زدند و در حالی که خون از بدن وی جاری بود او را به دار آویختند.
خانواده این زندانی هنگامی که پیکر فرزندشان را از پزشکی قانونی تحویل گرفتند پیکر او در اثر ضربات شلاق  غرق به خون بود .
همسر وی نیز به نام عیسی امان پور  ۱۳ سال است که  در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برد.
افرادی که تحت نام قاضی احکام ضد بشری اعدام را علیه زندانیان در تهران صادر می کنند عبارتند از تیرانی رئیس شعبه ۳۰، محمد مقیسه و احمد زاده می باشند.
علیرغم گذشت ۲ روز هنوز قوه قضاییه ولی فقیه خبر این اعدام را منتشر نکرده است و همانند سایر اعدامها  به صورت مخفیانه صورت گرفته است .

هیچ نظری موجود نیست: