نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۴, سه‌شنبه

فالس نیوز: اکبر گنجی مسوول ستاد فراموشی سوابق اکبر هاشمی شد

اکبر گنجی پس از ارسال نامه «فدایت شوم» برای اکبر هاشمی، مسوولیت ستاد فراموشی اعمال هاشمی رفسنجانی و تشویق حضار برای شرکت در انتخابات را دو دستی قاپید!
بنا به گزارش‌های تایید نشده، اکبر «گاف» معروف به گنجی  که زمانی مسوول پروژه حذف هاشمی با مدیریت سعید حجاریان و همکاری عباس عبدی بود، اینک مسوول پروژه تلاش برای حفظ نظام از طریق افزایش تعداد آرای هاشمی در انتخابات ۱۳۹۲ و حفظ مشروعیت مقام سلطان شده است.
بنا به گزارش خبرنگار فالس نیوز از ولایت نیویورک، نام‌برده اخیرا پس از پاره کردن تمامی نسخه‌های مانیفست جمهوری‌خواهی گفته است، پس مانی ما کو (بر وزن رای ما کو)!
بر پایه خبرهای گزارش نشده، اکبر گنجی مشغول نوشتن مانی‌فست* «هاشمی خواهی» است.
گفته می‌شود اکبر گاف پس از کشف هم‌اسم بودن با اکبر هاشمی رفسنجانی در پیامی به «عالیجناب سرخ‌پوش» سابق گفت: «سرخی تو از من، سبزی من از تو!» این سبزی به هیچ وجه ارتباطی با سبزی پلو و یا رنگ دلار ندارد و هر گونه شباهتی شدیدا تکذیب می‌شود!
خبرنگار فالس‌نیوز می‌گوید که اکبر گنجی بعد از آنکه پارسال گفت که «رفسنجانی دیگر عالیجناب سرخ‌پوش نیست» و در رسانه‌ها مختلف به طور نوبتی مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را توجیه و خواستار کاندیداتوری همه حتی مرحوم مادر سید محمد خاتمی شده بود، تماس‌های تلفنی‌اش با یاران سابق را افزایش داد. گفته می‌شود هاشمی‌دوست‌های نزدیک «آکسفورد سیرکوس» که شبیه صادق صبا هم نیستند، کشته مرده مطالب اخیر اکبر گنجی شده‌اند. حتی محسن کدیور که دشمن خونی اکبر بود (یا بالعکس) دوباره عکس گنجی را روی میز کار خودش گذاشته است و در باره مسائل مربوط به گنجی فتوا خواهد داد!
همچنین، اکبر «گاف» در نامه‌ای که متن آن‌را برای مهدی هاشمی خواند تا او به پدرش منتقل کند، نوشت: «اکبر آقا، جان شما من جوان بودم، این سعید حجاریان که امروز طرفدار شما شده، گولم زد…وگرنه شما کجا و دست داشتن در نقض گسترده حقوق بشر و ترور مخالفان در خارج از کشور در زمان ریاست جمهوری‌تان و شکنجه منتقدان و  ماجرای میکونوس و الغیره کجا!»
اکبر گاف سپس از طریق دوستان «اخلاق‌»گرا، حضور هاشمی را در انتخابات ۹۲ کاملا «اخلاقی» جلوه داده است.  آرش نراقی یار غیر غار اکبر گنجی که به دعوت او لبیک گفته و از مشارکت در انتخابات و رای به عامل جنایت میکونوس و آمیا و ترور روشنفکران حمایت اخلاقی کرده می‌نویسد:
«شرکت هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری روزنه امیدی در فضای سیاسی تیره و بحرانی ایران گشوده است. در دوگانه هاشمی- خامنه ای به نظر می رسد که هاشمی درک به مراتب واقع بینانه تری از واقعیت کنونی و وضعیت آینده جامعه ایرانی دارد....در شرایط کنونی حمایت از هاشمی حمایت از شخص او نیست،...هاشمی گزینه ایده آل نیست، اما بهترین گزینه موجود برای حفظ منافع ملّی ایرانیان به نظر می رسد....»
بنا به همین گزارش، اکبر گنجی همه مطالب خود در باره جنایت‌های هاشمی رفسنجانی و یاران امنیتی او را در کاغذ خرد کن، نابود کرده و از دوستان اصلاح‌طلب که از او دلخور بوده‌اند طلب بخشش و مغفرت و غیره کرده است.
بر اساس اسناد غیر موجود از یک مرکز در خارج از نیویورک، گنجی پس از خروج از کشور پرونده قتل‌های زنجیره‌ای و غیره را کاملا به فراموشی سپرده و هر کس از او در این باره سوال می‌کند، می‌گوید: «بروید از خودشان [مقتول‌ها] بپرسید.»
منبع:خودنویس

هیچ نظری موجود نیست: