نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه



عامل قتلهای زنجیره ای 

 
اکبرخوشکوشک، یکی از عوامل قتلهای زنجیره ای که در دادگاه محکوم و زندانی شد، اما اکنون آزاد است، در صفحه فیس بوک خود بازتاب را متهم به باجگیری و همچنین تهدید کرده است.
 
وی در آغاز به کار صفحه فیس بوک خود نوشته بود: بعد از 12 سال صبر و دیدن بی عدالتی تصمیم گرفتم در تمام مطالب ظلم و ناحق بر خودم و خانواده ام تمام قد دفاع کنم و تمام مسایل قتل های زنجیره ای واقعی را بیان کنم .
وی اما در مطلب خود علیه بازتاب که به دلیل افشاگری درباره موسسه اعتباری توسعه در گزارشگردن کلفتی که قوه قضاییه وبانک مرکزی هم حریفش نیست  منتشر شد، نوشته است:
 
یکی از افتخارات بنده همین است که در سیستم گروه توسعه هستم. وقت انتخابات است مدیر مسئول بازتاب نیازمند شدید به مسائل مالی است و با این لجن پراکنی ها می خواهد اخاذی از گروه توسعه و شخص جناب مهندس خلیل خلیل زاده بکند. اما شتر در خواب بیند پنبه دانه و به شدت با این لجن پراکنی برخورد قانونی خواهیم کرد. آن کسی را که این اطلاعات را به شما داده است و در کنارش هم کمک مالی کرده است، یک انسان مریض روحی و روانی است و آن هم می خواهد از ما اخاذی کند اما شصت ما در خدمت ایشان است. بازتاب خود را با این لجن پراکنی ها خراب نکند اگر دین و ناموس و حیثیت حالیتون باشه به روسای قوه قضاییه و قوه مجریه و وزیر محترم اقتصاد دارایی و رئیس محترم بانک محترم مرکزی توهین نمی کردین.
 

هیچ نظری موجود نیست: