نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ فروردین ۲۳, جمعه


زنجانی با عکسهای جدید!

اخیرن موضوع بابک زنجانی به یکی از موضوعات مهم و داغ رسانه ها بدل شده است  و در میان همه , سایت بازتاب که در واقع مچ همه را میگیرد اقدام به انتشار عکسهایی از زنجانی کرده است  که باعث شگفتی بود. اما نکته این است که چرا سایت بازتاب به نفع عده ای و به ضرر عده ای دیگر کار میکند؟ به عبارتی مستقل و  بیطرف و صادق نیست و با انتشار مطالب و عکسهایی انتخابی و با عوامفریبی  در واقع اذهان عمومی را مدیریت میکند, نه آگاه!!
عکسهای زیر دقیقن از همان منبعی برای آنالیز ارسال شده است که بازتاب هم به آن دسترسی داشته است و به عبارتی این عکسها در اختیار بازتاب هم بوده است. ( به گفته منبع این عکسها برای بازتاب همگی ارسال شده اند) اما بازتاب هوشمندانه و هدفمند اقدام به انتشار منتخبی از آنها را کرده است تا مقاصد خود را پیش ببرد غافل از اینکه چیزی که روی ایمیل آمد به دست دیگران هم خواهد رسید و تنها به کلیکی بند است!! . حال این پرسش مطرح میشود که چرا بازتاب علی رغم آگاهی از اینکه بابک زنجانی در اربیل عراق بوده است, تلاش کرده تا چهره زنجانی را امنیتی مافیایی و تروریستی جلوه دهد؟ شاید بازتاب فقط و فقط چهره های مخالف را خراب میکند و هدف دیگری ندارد.
IMG_0394
zanjani 44
IMG_0582
IMG_0570
IMG_0469
zanjani66
zanjani3
zanjani77
البته آنالیز در تلاش است که بابک زنجانی را به بوته آزمایش گذاشته و حقایق بیشتری را در مورد او بازگو کند. حقایقی که شاید بازتاب هرگز بازگو نکند چرا که بازتاب به هرحال به جایی در خود نظام جمهوری اسلامی وصل است  و در واقع سوپاپ اطمینان نظام است که اگر اینگونه نبود ظرف چند ساعت در آن تخته میشد و مسؤولین آن سر از کهریزک و اوین در می آوردند.
در مجموع اقدام بازتاب در مورد مسلح و تروریست جلوه دادن زنجانی اعتبار بازتاب را در بیان دیگر موارد خدشه دار میکند. بازتاب چوپان دروغ گو میشود که حالا حرف راستش را هم باید با شک و تردید باور کرد.
ضمنن یادآوری این نکته ضروری است که هنوز روشن نیست که چرا زنجانی تاریخ این عکسها را ۱۵ سال پیش اعلام کرده است؟ بعید است که زنجانی آنقدر بیخیال  بوده باشد که مدل اتوموبیل را حد اقل نشناسد! به نظر میرسد که او تعمدن تاریخ را غیر واقعی اعلام میکند ( در مصاحبه با بی بی سی ). ما احتمال میدهیم شاید تاریخ مسافرتهای او به اربیل عراق و در واقع قراردادی که او در تصویر در حال امضای آن است محرمانه است و او نمیخواهد اعلام کند که این موضوع مربوط به چند سال پیش است. به هر حال آنچه مسلم است این است که اتوموبیل GMC سفید رنگ در تصویر از سال ۲۰۰۷ تولید میشود.
باید اذعان کرد که زنجانی بنا به گفته خودش در سفر به عراق طبق شرایط خاص عراق  و همراه با مسؤولین عراقی اسلحه حمل کرده است و اینکار به معنی هفت تیر کشی و ترور در یک عملیات مافیایی  نباید قلمداد شده و نباید این عکس ها را با عکس مسلح سید میرکاظمی مقایسه کرد. موضوع از زمین تا آسمان متفاوت است در حالیکه بازتاب این عکسها را هوشمندانه کنار هم گذارده تا مردم نتیجه بگیرند که اگر زنجانی با سید همسفر است آنها با هم هم رزم هم هستند!
به گفته منبع آنالیز این عکسها در پالایشگاهی در اربیل عراق گرفته شده اند که زنجانی برای امضای قراردادی به آنجا سفر کرده بوده  است.
حقوق این اخبار و عکسها برای آنالیز نیوز محفوظ است.

هیچ نظری موجود نیست: