نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

دستگيری 53 عضو خانواده حسين پناهی در طول 6 سال

150925_504805929541296_494015451_nکمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی:گزارشی مخفی وزرارت اطلاعات از خانواده حسين پناهی می گويد و در اين گزارش آمده که نيروهای اطلاعاتی در مدت اين شش سال ، بيش از 53 عضو خانواده حسين پناهی را به اتهام همکاری با احزاب کردی و فعاليتهای مغاير جمهوری اسلامی ايران دستگير کرده اند. در ادامه اين گزارش می افزايد که از تعداد اين 53 نفر سه نفر آنها از بين رفته اند و سه نفر آنها در زندان هستند و 8 نفرشان تبعيد شده و 4 نفرشان از ايران فرار کرده اند و 11 نفرشان به قيد وثيقه آزاد شده اند. و بقيه هم تحت نظر نيروهای امنيتی هستند. گفتنی است که فرزند بزرگ اين خانواده انور حسين پناهی ميباشد که از فعالان سياسی و مدنی کرد است که از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود و پس از اعتراض‌ سازمان‌های بين المللی مدافع حقوق بشر، حکم اعدام وی به 6 سال زندان تقليل پيدا کرد.
گفتنی است که انور حسين پناهی در تاريخ ۱۳۸۶/۸/۱۵ از سوی نيروهای امنيتی بازداشت و مدت ۶ ماه را در بي‌خبری مطلق در اداره اطلاعات قروه بسر برد. و در اواخر بهار سال 1387 به اتهام اقدام عليه امنيت ملی و محاربه و همکاری با يکی از احزاب کرد به اعدام محکوم شد که پس از اعتراض‌ سازمان‌های بين المللی مدافع حقوق بشر، حکم اعدام وی به 6سال زندان تقليل پيدا کرد. و همکنون هم دوران محکوميت خود را در زندان مرکزی سنندج بسر ميبرد.
کمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی

هیچ نظری موجود نیست: