نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

بخاك و خون كشيده شدن بيش از 16 زن و كودك بي دفاع را در ولسوالي

بخاك و خون كشيده شدن بيش از 16 زن و كودك بي دفاع را در ولسوالي


اعلاميه شماره 8

جنبش زنان تحت ستم افغانستان - فرياد

 http://faryadpage.blogfa.com/


بخاك و خون كشيده شدن بيش از 16 زن و كودك بي دفاع را در ولسوالي

الينگار ولايت لغمان، كه يكي از بزرگترين جنايات اشغالگران است بشدت تقبيح ميكنيم!




زنان و مردان تحت ستم افغانستان آرام ننشينيد و با اتحاد و همبستگي انقلابي به خونخواهي از زنان و كودكان ولسوالي الينگار ولايت لغمان و هزاران هموطن قرباني ديگر، در هر گوشه و كنار كه هستيد با استفاده از هرگونه توانائي تان سعي كنيد به متجاوزين و مزدورانشان ضربه بزنيد!

سحرگاه روز يكشنبه 26 سنبله 1391 برابر با 16 سپتامبر 2012 نيروهاي اشغالگر با حمله هوايي بيش از 16 تن از زنان و كودكان بي دفاع سرزمين ما را در ولسوالي الينگار ولايت لغمان بيرحمانه بخاك و خون كشيدند. و بار ديگر جنايت امپرياليستي شان را بيشرمانه به نمايش گذاشتند. اين جنايتكاران و متجاوزين و مزدوران مرتجع رنگارنگ شان در طي بيش از يك دهه كه سرزمين ما را به اشغال و تصرف خويش درآورده اند آن را با وجود هزاران ناپاك خويش چنان آلوده ساختند كه روزي نيست كه با دستان پليدشان خون هموطنان بيگناه و تحت ستم ما را بر زمين نريزند و خاك سرزمين ما را آغشته بخون نسازند.

زنان و كودكاني كه توسط حمله هوائي اين نيروهاي اشغالگر در ولسوالي الينگار كشته و زخمي شده اند از محروم ترين و بيگناه ترين انسانهاي تحت ستم بوده اند. زنان و كودكاني كه براي امرار معاش مجبورا سحرگاهان در هواي سرد كوهستاني در كوهها و دامنه هاي محل زيست شان به جمع آوري هيزم مشغول بوده اند.

اين محروم ترين انسانها، اين هيزم كشانِ اسير فقر و بينوائي با قساوت و بيرحمي بسيار توسط قدرتمنداني به خاك و خون كشيده شده اند كه آسمان و زمين سرزمين ما را به تصرف تجاوزكارانه و استعماري خويش درآورده اند، گوئي اينكه اين صاحبان زر و زور حتي تحمل چيدن هيزمي را هم توسط اين مردم كه صاحبان اصلي اين سرزمين هستند را ندارند.

جنبش زنان تحت ستم افغانستان – فرياد ضمن غم شريكي عميق خود با بازماندگان و وابستگان قربانيان ولسوالي الينگار ولايت لغمان و ديگر قربانيان خلقهاي تحت ستم كشور بار ديگر متعهد ميشود تا پيروزي كامل در بيرون ساختن اشغالگران از وطن و سرنگوني دولت دست نشانده و برقراري دولت مردمي نوين هرگز از پاي ننشيند.
 


مرگ بر اشغالگران

مرگ بر دولت دست نشانده

نابود باد نيروهاي ارتجاعي

زنده باد قيام مردمي

زنده باد انقلاب

برقرار باد جمهوري دموكراتيك نوين



جنبش زنان تحت ستم افغانستان - فرياد

29 سنبله 1391

هیچ نظری موجود نیست: