نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

اعزام تیم به کنفرانس بروکسل و انکار عوامفریبانه بهروز خلیق کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت)

  اعزام تیم به کنفرانس بروکسل
و انکار عوامفریبانه بهروز خلیق
کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت)
 
 

سیاستها و برنامه های سازمان فدائیان خلق ایران از طرف کمیته مرکزی آن تعیین و پیش برده می شود و هیچ ارتباطی با کرد و کار گروه منحرف بهروز خلیق و تیم های اعزامی آن به کنفرانس های امپریالیستی ندارد.
آقای بهروز خلیق، نام «فدائی» برازنده شما نیست، تا دیر نشده، تابلو باشگاهتان را عوض کنید!

اعزام تیم به کنفرانس بروکسل
و انکار عوامفریبانه بهروز خلیق
کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت)
تیم اعزامی گروه بهروز خلیق با رهبری جدید برای زدودن و پالایش گنداب هایی که بازار سیاست نامیده می شود، بار دیگر عالم سیاست را آلوده تر ساخت و این یکی، سرآغازیست بر دور جدید تبه کاری گروه بهروز خلیق. از آنجایی که تیم اعزامی به «کنفرانس اتحاد برای دمکراسی» منعقده در حومه استکهلم پایتخت سوئد به رهبری آقای بهزاد کریمی نتوانست تمامی سیاست های گندابی را پالایش کند و بوی تعفن آن همچنان مشام هر انسان آزاده ای را می آزارد، گماشتگان امپریالیستهای آمریکا و اروپا، نشستی دیگر و گنداب دیگری را در بروکسل سرهمبندی کرده و از این نیز دعوت بعمل آوردند.

گروه آقای بهروز خلیق که خود را منتسب به فدائیان قلمداد می کند و با سوءاستفاده وقیحانه از آرم پرآفتخار فدائی، که سالهاست دیگر برازنده این سیاست بازان نیست، در یک عمل مورد پسند جنگ طلبان، برای اعزام یک تیم همیشه آماده به رهبری استوار فریدون احمدی به بروکسل اقدام می کند.
کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت) در مورد اعزام یک گروه دیگر به رهبری بهزاد کریمی در تاریخ ۵ فوریه سال ۲۰۱۲ به استکهلم با دقت و بدرستی خاطر نشان کرد که:
«اگر آقای بهزاد کریمی واقعآ به گندیگی این گنداب واقف هستند و واقعا قصد پالایش آن را دارند، درست این است که به سوی مردم ستمدیده ایران، بسوی کارگران و زحمتکشان میهنمان روی آورند، خود را در کنار استثمارشوندگان و با دفاع از خواسته ها ومطالبات بحق آنان تعریف کنند که کار سیاسی در میان کارگران و زحمتکشان جامعه، پاک ترین و بی آلایش ترین سیاستها است».

تیم اعزامی گروه بهروز خلیق به بروکسل، متشکل از هشت نفر از سیاست بازان طرفدار حمله نظامی امپریالیسم غرب به کشورهای مختلف و از جمله، به ایران و مدافعان راه رشد سرمایه داری بودند، که قبل از همه، خود به پالایش جدی احتیاج دارند.

ما هیچگاه نمی توانیم موضع آقای بهروز خلیق به عنوان سخنگوی گروه تحت امرش در ارسال پیام "شادباش به مردم لیبی» را فراموش کنیم. بر کمتر کسی پوشیده مانده است که «پیام شادباش به مردم لیبی»، در واقع، به مناسبت در هم کوبیدن رژیم قانونی لیبی و ترور فوق العاده متوحشانه معمر قذافی بدست تروریستهای ناتو و القاعده از سوی این گروه منحرف ارسال گردید. با اینکه این «پیام» یک تبه کاری عامدانه بود و حتی، مورد اعتراض بسیاری از نزدیکان آقای خلیق هم قرار گرفت، ولی این آقا و هممسلکانش تا کنون آن را به نقد نکشیده و مردود نشمرده اند. در حالیکه، طی آن «پیام» شرم آور، حمله جنون آمیز ناتو و القاعده به لیبی انقلاب نامیده شد، هیچ دلیلی ندارد که تیم اعزامی گروه آقای بهروز خلیق به رهبری استوار فریدون احمدی در کنار کسانی نظیر امائول اتولانگی  و در هماهنگی کامل با نئوکانها و در راستای زمینه سازی برای تهاجم نظامی به میهن ما به چنین اقدامی دست نزنند.

آقای بهروز خلیق مدعی است: «از سازمان ما به طور رسمی در طی نامه ای برای مشارکت در کنفرانس بروکسل دعوت شده بود. همینطور از من. ما موضوع دعوت را در هیئت سیاسی ـ اجرائی مورد بحث و بررسی قرار دادیم. هیئت سیاسی ـ اجرائی دعوت را نپذیرفت و برای مشارکت در کنفرانس نماینده نفرستاد. لذا سازمان در این کنفرانس نماینده نداشت. از جانب دبیرخانه شورای مرکزی پاسخ نامه مبنی بر عدم شرکت سازمان در کنفرانس داده شد. پاسخ منهم نسبت به دعوت، منفی بود که به اطلاع دعوت کنندگان رسید».
کمیته مرکزی براین باور است، که اولا، اگر آقای خلیق و همفکران معامله گرش در باصطلاح دبیرخانه شورای مرکزی، چراغ سبز نشان نمی دادند، پادوهای برگزارکننده کنفرانس بروکسل هیچوقت از این جماعت دعوت بعمل نمی آوردند. ثانیا، اگر غیر از این می بود، اصولا آقای خلیق و دبیرخانه دست آموزش باید آن تیم همیشه آماده و گوش بزنگ شرکت در نشستهایی با بودجه و سازماندهی امپریالیستهای آمریکا و اروپا را ، که در کنفرانس بروکسل نیز شرکت کرد، بخاطر خودسری و تخطی از اساسنامه گروه، مورد مؤاخذه قرار می دادند و علیه آنها تدابیر تنبیهی اتخاذ می کردند، ولی با توجه به اینکه تاکنون، در قبال موارد مشابه هیچ تصمیم متعارفی گرفته نشده است، آقایان جمشید طاهری پور نویسنده سرمقاله های نشریه کار آلاین، فریدون احمدی و یک عضو دون پایه هیئت باصطلاح سیاسی - اجرائی و یکی دیگر از رهبران در سایه که همگی در سیاست گذاری های این گروه غاصب دست بالا را دارند، بهمراه چهار تن دیگر در کنفرانس بروکسل شرکت نمودند و حتی طاهری پور در مقاله «بسوی هدف! نگاهی از درون به کنفرانس بروکسل»، خط بطلانی بر ادعای دروغین آقای بهروز خلیق کشیده و ثابت می کند که بسوی هدف نزدیک شده اند. جمشید طاهری پور، یک راستگرای افراطی و یکی از اعضای ثابت قدم این گروه و همچنین، استوار فریدون احمدی، خرسندی خود از نتایج این نشست را همراه با کسانی نظیر امائول اتولانگی، خادم، آهی، سازگارا و نوری زاده اعلام کردند. بنابر این، ادعای عدم پذیرش دعوت از سوی آقای بهروز خلیق و دبیرخانه مطبوعش، یک عوامفریبی محض و یک توهین آشکار به شعور آن دسته از «نیروهای خودی» است که هنوز متوهمانه در تاریکخانه های این جماعت سرگردان هستند.

کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت) اعلام می دارد که سیاستها و برنامه های سازمان فدائیان خلق ایران از طرف کمیته مرکزی آن تعیین و پیش برده می شود و هیچ ارتباطی با کرد و کار گروه منحرف بهروز خلیق و تیم های اعزامی آن به کنفرانس های امپریالیستی ندارد. لذا، کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت) بار دیگر به این گروه شدیدآ اخطار می نماید که از پروژه سازی و هماهنگی و حمایت از حمله نظامی و دخالت دول خارجی در امور داخلی ایران به نام فدائی دست بردارند و بیش از این نام فدائی را نیالایند. آقای بهروز خلیق، نام «فدائی» برازنده شما نیست، تا دیر نشده، تابلو باشگاهتان را عوض کنید!

پیروز باد سوسیالیسم!
نابود باد امپریالیسم جهانی و استبداد!
کمیته مرکزی سازمان فدائیان خلق ایران(اکثریت)
۳ مرداد ۱۳۹۱

هیچ نظری موجود نیست: