نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

میهمانان: آقای غلامرضا شیردم و خانم عفت اقبال

رادیو ایرآوا 5 شهریور 91= 26 اوت 2012
 
میهمانان: آقای غلامرضا شیردم و خانم عفت اقبال
 
 
 
 
 

قتل عام هزاران هزار کودک و پیر و جوان در زندانهای رژیم ملاها دردهه 60 و بویژه بدستور خمینی در تابستان 67 یعنی در ماههای مرداد و شهریور، از دردناکترین بخش دوران سیاه حکومت ملاها بر ایران می باشد. اما این همه قصه نبود. هزاران
هزار تن از هموطنان در سخت ترین شرایط تن به کوچ ناخواسته دادند و پدیده ای به نام قاچاقچی و طعم تلخ غربت و آوارگی را تجربه کردند. میهمان امروز ایرآوا یکی از میلیونها ایرانی است که با دو فرزند خردسالش مجبور به ترک وطن شد. خانم عفت اقبال، خواهر اولین شهید تظاهرات 30 خرداد 60، گوشه ای کوچک از سفری را توصیف می کند که پس از گذشت 29 سال هنوز آثار دردناک آن هویداست.
 
******
 5 تن از پناهندگان مقیم ترکیه در اعتراض به عدم رسیدگی سازمان ملل به وضعیت پناهندگی و عدم انتقالشان به یک کشور امن هفته گذشته در مقابل دفتر سازمان ملل در آنکارا اقدام به اعتصاب غذا کردند. روز سه شنبه در تماس تلفنی رادیو ایرآوا با آقای غلامرضا شیردم یکی از اعتصاب غذا کنندگان، وی گفت که چهار نفر دیگر بدلیل پایان یافتن اجازه تحصن شان در آنکارا در مقابل دفتر سازمان ملل، به شهر محل زندگی خود بازگشته اند. به نقل از همسر آقای شیردم چهار نفر مزبور اعتصاب غذای خود را روز سه شنبه شکستند و تنها آقای شیردم در حالیکه از آنکارا به شهر محل زندگی اش در ترکیه بازگشته همچنان در حال اعتصاب غذا بسر می برد. لازم به ذکر است که امروز یکشنبه دوازدهمین روز اعتصاب غذای آقای شیردم می باشد. در همین رابطه طوماری نیز در حال گردش در فیس بوک می باشد. به گفته همسر ایشان، حال جسمانی وی کماکان رو به وخامت می رود و به نامه و درخواستهای وی جوابی داده نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: