نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ تیر ۲۷, سه‌شنبه

بعد از برادران رشیدیان قبل از انقلاب

در ایران بعد از برادران رشیدیان قبل از انقلاب (در خدمت انگلستان بودند و در کودتای 18 مرداد نقشی مهم بازی کردند) در دوران پس از انقلاب با برادران دیگری آشنا می شویم که از سالهای ابتدای انقلاب چون اختاپوس ایران و ثروتهایش را در چنگال گرفته اند و ول کن دزدی از دارایی های این کشور نیستند از جمله:
1 - برادران خامنه ای: سید علی – سید حسن – سید هادی – سید محمد که بر کلیه امور سیاسی – نظامی – امنیتی – اقتصادی ملت ایران چنگ انداخته و اموال بسیاری را به سرقت برده اند و به صورت ارز و الماس و طلا در داخل و خارج از کشور ذخیره نموده اند.
فرزندان علی خامنه ای: سید مجتبی – سید مصطفی – سید مسعود – سید میثم نیز به تبعیت از پدر و عموها در امور نظامی – امنیتی – اقتصاد داخلی و خارجی – و... دخالت دارند آنها نیز سرمایه های کشور را به صور مختلف در بانکهای داخلی و خارجی ذخیره کرده اند.
2 - برادران رفیقدوست: جواد – محسن – مرتضی نیز از ابتدای انقلاب در امور نظامی – اقتصادی دست داشته اند و به غارت گری مشغول بوده اند. هم اینک آقا محسن و آقا مرتضی میلیاردها دارائی دارند.
3 - برادران هاشمی رفسنجانی: علی اکبر – محمد – قاسم ( آخری کشته شد) مانند برادران خامنه ای در کودتا – خیانت – سلطه بر اموال و انفس مردم بسط ید داشته و از قبل درصدهای نفتی و تسلیحاتی و... که دریافت می کردند، در شمار ثروتمند ترین های جهان شده اند (مجله فوربس).
- فرزندان پسران هاشمی رفسنجانی بهرمانی: محسن –مهدی – یاسر همانند فرزندان خامنه ای در امور گوناگون دخالت و خود را صاحب اموال ملت میدانسته و می دانند و با دخالت درمواردی مانند نفت – پسته – اشیاء باستانی و واسطه گری در دیگر معامله ها، دلارهای فراوانی را به چنگ آورده اند.
4 - برادران دانشجو: خسرو – کامران – فرهاد از عوامل دارای مدارک قلابی و دخیل در کودتای انتخاباتی و مسئول کل آموزش عالی کشور. در حال حاضر آنها به دنبال انتخاب محمود احمدی نژاد بر مقامات مختلفی از جمله وزارت کشور – شورای شهر تهران – دانشگاه تربیت مدرس و وزارت آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی را ابواب جمعی خود کرده و صاحب مال و مکنت بسیاری شده اند.
5 - برادران لاریجانی: علی – صادق – فاضل – باقر – محمد جواد از خائن ترین برادران حاکم بر سرنوشت کشور و دخیل در امور قضا – قوه قانون گذاری – امور خارجه – دانشگاهها و... بوده و از این راه میلیاردها دلار سرمایه اندوخته اند و هزاران متر زمین را به نام خود و خانواده کرده اند.
6 - برادران امانی: صادق – هاشم – سعید و... آنها به همراه فرزندان – خواهر زادگان و ... در امور اقتصادی – امنیتی و زندانها صاحب مقام و موقعیت شده و در بسیاری از سرکوب ها و کشتارها شرکت داشته اند و از رهگذر شرکت در جنایت، اموال بسیاری در حسابهای بانکی داخلی و خارجی خود پس انداز کرده اند.
7 - برادران هاشمی ثمره: مجتبی – مهدی – عبدالحمید ازشرکای ولی فقیه در امور نظامی – امنیتی و اجرایی کشور به همراه اعضای دیگر خانواده از جمله باهنرها که دایی اینان هستند و خیر اندیش – قند فروش – مددی – زریبافان و... بر اموال مردم بسط ید دارند و در سلب امنیت از مردم با «برادرهای دیگر»، شریک هستند.
8 - برادران عسگر اولادی: اسدالله – حبیب الله و... از عوامل سرکوب و حاکم بر اموال و انفس مردم ازابتدای انقلاب تا به حال به همراه وابستگان خانوادگی از جمله – حاجی حیدری – لاجوردی – امانی و بادامچیان... به خورد و برد مشغولند.
9 - برادران رسولی محلاتی: جواد – علی و ... فرزندان هاشم رسولی محلاتی که به همراه وابستگان از جمله ناطق نوری – عباس آخوندی – خلخالی و.... بر بسیاری از امور امنیتی – خارجی – اقتصادی – سیاسی دخالت داشته و میلیاردها دلار دارایی ملت را به حسابهای خود واریز کرده اند.
10- برادران حائری شیرازی: شهاب الدین – نظام الدین – شجاع الدین – حسام الدین و علی – فرزندان محی الدین حائری شیرازی از عوامل دخیل در سرکوب و غارت اموال ملت به همراه وابستگان از جمله افروغ -احمد توکلی – دکتر نجابت – آیت الله خزعلی – رضا زاده - ذوالانوار – دستغیب –یراق طلایی و.... که به دلیل همراهی ولی فقیه با پدرشان که سالها نمایندگی او را بر عهده داشته حسابهای خود را در داخل و خارج مالامال از دارایی های ملت نموده اند.
11- برادران سیب سرخی: حسین و مجید و سعید از عوامل دخیل در سرکوب مردم و از مداحان بیت رهبری و صاحب اموال فراوان حاصل از خورد و بردها.
12 - برادران نظری مهر: محمد جواد و وحید و.. برادران همسر منوچهر متکی به همراه وابستگان منوچهر متکی و باجناق های او دخیل در امور اقتصادی و خارجی و قانونگذاری و... که سالها آنچه از اموال ملت را برده اند، به حسابهای خود سپرده اند.
13- برادران ابدالی: علی و جعفر و جابر که هر سه در امور اقتصادی در کنار محمد رضا رحیمی به اموال مردم چنگ انداخته و میلیاردها تومان حیف و میل کرده اند و هم اکنون پرونده خیابان فاطمی آنها در جریان است.
14- برادران امیر خسروی: مهافرید و امیر منصور و امیر حسین که با همکاری مسئولین مالی – سیاسی و امنیتی کشور از گاوداری شروع کرده و چند هزار میلیارد تومان سرمایه اندوخته اند. هم اکنون پرونده آنها و برخی مسئولان در درست «رسیدگی قضائی» است.
15- برادران ناطق نوری: علی اکبر – احمد و عباس که در بسیاری از امور در کنار وابستگان مانند علینقی جهرمی – عباس آخوندی و خاندان رسولی محلاتی و شهیدی و.. در امور اقتصادی – سیاسی – خارجی و بانکها دخالت داشته و چنان از اموال ملت برده اند که اینک صدها میلیارد تومان اندوخته دارند.
16- برادران تقی گنجی: رسول – امیر رضا – امیر محمد – کریم مسعود – محمد رضا - مهدی سعید که تحت نظر پدر و با همکاری آیت الله یزدی و آیت الله شرعی، ثروتی عظیم در داخل و خارج از کشور به حسابهای خود و یاران و همکاران سپرده اند.
17- برادران خزعلی که فرزندان آیت الله ابوالقاسم خزعلی هستند: محمد رضا – محسن – مهدی که این آخری مخالف پدر در آمده است. اینان همانند آقازاده های دیگر سالهاست که بر دارایی های مردم چنگ انداخته و با استفاده از تصدی مقامهای نان و آب دار، دست به غارت زده اند. البته برادرزاده های آیت الله خزعلی نیز در جزیره هرمز خاک سرخ آن را به حراج گذارده اند.
18- برادران نجابت: محمد حسین و غلامحسین و احمد در کنار خاندانهای وابسته همانند حائری شیرازی – احمد توکلی – افروغ – لاریجانی ها و.... در امور نظامی و اقتصادی و قانونگذاری سالها دخالت داشته و دارند و همچنان به خورد و برد مشغولند.
دو برادرها:
1- برادران بادمچیان: اسدالله و حسین که در امور امنیتی و اقتصادی دخیل بوده اند و در غارت ثروت کشور سهیمند.
2- برادران احمدی نژاد: محمود و داوود که در بسیاری از امور از جمله سرکوب و ترور و مسائل اطلاعاتی شرکت داشته اند.
3 - برادران شیخ عطار: حسین و علیرضا دخیل در امور تروریستی و سیاسی در امور خارجه.
3 - برادران ذوالنور: مجتبی و مصطفی از عوامل دخیل در نیروهای نظامی و امور قضایی و سرکوب های خیابانی و حمله به خانه های مراجع.
4 - برادران رضایی: محسن و امیدوار که در امور نظامی و سیاسی دخیل بوده و صاحب اموال بسیاری می باشند. در خورد و برد، فرزندانشان دستیارشان هستند.
5 - برادران جلیلی: سعید و وحید از عوامل امنیتی و نظامی که دستیار خامنه ای در امور امنیتی و سیاسی می باشند.
6 - برادران خجسته باقرزاده: حسن و جواد برادران همسر سید علی خامنه ای که به کمک فرزندان خود بر اموال ملت چنگ انداخته اند. چندین پرونده اختلاس و دزدی دارند اما کسی جرات تعقیب قضائی آنها را ندارد.
7- برادران طائب: حسین و مهدی از جنایتکارترین برادران نزدیک به خامنه ای هستند. هر دو برادر در سرکوب و جنایت و غارت اموال بیت المال شرکت مستقیم دارند.
8 - برادران حقانیان: وحید و سعید از عوامل اصلی امنیتی و اجرایی «بیت رهبری» هستند. سالهاست که در کلیه امور دستیارسید علی خامنه ای هستند.
9 - برادران ذوالقدر: محمد باقر و احمد از عوامل امنیتی و سپاهی و قضایی و دست اندر کار سرکوب مردم و غارت اموال آنها. این دو همچنان در خدمت سید علی خامنه ای هستند.
10- برادران زریبافان: محمود و مسعود از عوامل نزدیک به حکومت که در کنار وابستگان از جمله هاشمی ثمره – مددی – باهنر - نبوی و... در بسیاری از امور تصدی دارند و میلیاردها تومان اموال ملت را به یغما برده اند.
11 - برادران صالحی: اکبر و مرتضی از عوامل وابسته به نیروهای امنیتی در زندانهای کشور که بسیاری را اعدام نموده اند.
12- برادران عادلی: تقی و حسین از عوامل دخیل در امور زندانها و مسائل امنیتی که بسیاری در دوران آنها به اعدام محکوم شدند.
13- برادران لاجوردی: اسدالله و احسان از عوامل جنایت در زندانها و دادستانی که در پرونده آنها، فراوان جنایت ثبت است.
14 - برادران علی آبادی: عباس و محمد از عوامل شریک در غارت اموال مردم در زیر مجموعه دولت در کنار فرزندان – باجناق و نزدیکان خانوادگی- بر ورزش و شیلات و نفت کشور چنگ خود را بند کرده اند.
15- برادران فلاحیان: علی و حسین از عوامل امنیتی و نظامی که از ابتدای انقلاب در بسیاری از امور از جمله ترورها و انفجارهای داخلی و خارجی و امور اقتصادی دخالت داشته و بار خود را بسته اند.
16- برادران رازینی: ابراهیم و علی از عوامل اصلی سرکوب و اعدام ها، دست اندر کار امور قضایی و از برندگان و خورندگان اموال مردم.
17- برادران صافی گلپایگانی: علی و لطف الله یکی برای ترور سلمان رشدی جایزه معین کرد و دیگری حکم ارتداد شاهین نجفی را داد. هر دو سالها در خدمت استبداد فساد و جنایت گسترند.
18- برادران کنی: مهدوی و باقری و وابستگان به آنها تا «بیت رهبری» در امور امنیتی و اقتصادی و سیاسی تصدی داشته و دارند. فرزند مهدوی کنی در غارت آثار باستانی ید طولانی دارد.
- و برادران رویانیان – انصاری – دستغیب – ذوالانوار –سرافراز –رحیم مشایی – رحیم پور ازغدی – خرازی – قبه – پور محمدی – متکی رییسی – ابوترابی فرد – قشقاوی -حسینی – اردبیلی – روحانی – یزدی – –صنوبری – افراشته – عرفانی فتاح قره باغ – فروزنده - مطهری – مقیسه – ناصریان - نهاوندیان - واعظ طبسی – مصباح یزدی –- تسخیری – رحیمی - حاج حیدری – جوادی آملی آخوندزاده - انصاریان – جاسبی - جهرمی – جهانگیری – هاشمیان و...
در بلبشوی بعد از انقلاب و به خصوص بعد از کودتا بر ضد انقلاب و حق حاکمیت مردم و رئیس جمهور و کشتار بزرگ دهه شصت و نبود نیروهای متخصص و آزاده، هر عضو مافیای ولایت فقیه برای «اداره امور» عضوی از خانواده خود را متصدی مقامی از مقامهای دولتی و مالی و اقتصادی و سپاهی و... کرد.و اینان دست اندازی ها به اموال مردم را آغاز کردند و همچنان به این فساد ادامه می دهند.
علی لاریجانی از برداران خود دفاع می کند:
در ایران، چون زبان مردم فریب به رواج است، وسائل ارتباط جمعی، سه برادر را این سان نام می برند:
- علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی
- صادق آملی، رئیس قوه قضائیه
- محمدجواد اردشیر لاریجانی، معاون قوه قضائیه و دبیر حقوق بشر اسلامی!!
سه برادر را به سه اسم می خوانند تا مگر مردم متوجه نشوند این سه برادر هستند!
علی لاریجانی در پی افشای اسناد و مدارک زمین خواری برادران خود که از سوی باند وابسته به حکومت احمدی نژاد افشا شده اند، به دفاع از دیگر لاریجانی ها برخاست و به مدعیان و شاکیان گفت: در صورتی که اسنادی در اختیار دارند آن را به قوه قضائیه تحویل دهند تا از سوی قضات عدالتخواه این قوه مورد بررسی قرار گیرد !!
علی لاریجانی که مدعی است از دیگر برادرانش بیشتر می فهمد، خود را به بلاهت می زند و یا مردم را ابله می پندارد؟ او از صاحبان اسناد می خواهد که آنها را در اختیار دو برادرش - که خود در امر غارت اموال مردم شرکت داشته و در حال حاضر بر مسند قضاوت نشسته اند - تحویل دهند تا به آنها رسیدگی کنند!!
یادآور می شود که، سال پیش، انقلاب اسلامی از اسناد و مدارکی سخن به میان آورد که باند احمدی نژاد از طریق نفوذ در اسناد سازمان ثبت به دست آورده بود. در میان آن اسناد، مدارکی دال بر زمینخواری برادران گرامی علی لاریجانی یعنی محمد جواد و شیخ صادق، وجود داشتند. این دو برادر توانسته بودند از راه زد و بند مقادیر بسیاری زمینها را از آن خود کنند. بخشهایی از زمین ها را به فروش رسانده اند. حال که ماجرا از پرده بیرون افتاده، علی لاریجانی مدافع برادران خود شده و خواسته اگر کسانی مدرکی دارند آنها را به برادرانش بسپارند تا آنها مدارک را موضوع رسیدگی قضائی کنند!!

هیچ نظری موجود نیست: