نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

Ettelahat2Tir60 120625- اطلاعات 2 تیر 1360- 9 مفسد فی الارض دیروز تیرباران شدند

بحکم دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی مرکز 6 نفر از عوامل و دست اندرکاران جنایت 30 خرداد ماه همراه سه نفر از وابستگان و جاسوسان صهینیستی در محوطه زندان اوین اعدام شدند. متن اطلاعیه دادستان جمهوری اسلامی در این زمینه به این شرح است:

بسم الله منتغم القهار و قاتلو هم حتی لاتکون فتنه و یکون دین کل الله (38 انفال)
به اطلاع امت متعهد و آگاه ایران میرساند بدنبال اعلام قیام مسلحانه و مقابله مستقیم با اسلام و مسلمین از طرف گروهک منافقین و حمایت دیگر گروه های ضد خلقی و قتل و غارت مردم و ایراد ضرب و جرح بر ایشان که مشروح کامل آن از رسانه های گروهی به اطلاع مردم رسید، گروهی از آشوبگران روزهای اخیر که در حمله بر مردم بی گناه و قلع و قمع کشتار بی رحمانه ایشان با آلات قتاله چون کارد، چاقو، تیغ، درفش، زنجیر، کابل، چماق سنگ، اسید، فلفل و غیره که در پرونده ها ایشان مبضوط است و خیال سرنگونی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را به زعم خویش داشتند، در دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی مرکز تحت محاکمه قرار گرفته و رای شرعی و قانونی جهت مجرمین بشرح زیر صادر گردید:
1-  جعفر کلاغی چی گنجینه فرزند محرم بجرم شرکت در تظاهرات و درگیریهای خیابانی و ضرب و شتم و تحریک مردم جهت درگیری در خیابانها، پخش اعلامیه های قیام مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی و عضو فعال سازمان منافقین، یاغی مفسد و محارب با خدا شناخته شد و محکوم به اعدام گردید.
2-  داوود فراهانی عضو سازمان منافقین بجرم شرکت در قیام مسلحانه علیه انقلاب اسلامی، ضرب و جرح مردم بیگناه، داشتن چاقو، اسید و کارد خون الود، که در اثر یورش بر مردم کج شده است و اعلام مقابله با اسلام و مسلمین یاغی، مفسد و محارب شناخته شد و محکوم به اعدام گردید. لازم به یاد آوری است که نام برده در آخرین دفاع خود اعلام داشت که در صورت امکان تا آخرین لحظه به هر طریق ممکن در برابر اسلام و مسلمین ایستادگی خواهد نمود.
3-  امین اراسطافر که اشتباها خود را به نام های کامران قاسمی، کامران عباسی و احمدی معرفی نموده بود، به جرم همراه داشتن آلت قتاله، قیام علیه مسلمین، شرکت در مقابله مسلحانه گروهک ها جهت سرنگونی انقلاب اسلامی، ضرب و جرح مردم و ایجاد اغتشاش در اجتماع یاغی، محارب و مفسد شناخته شد و به اعدام محکوم گردید. لازم به تذکر است که نامبرده فرزند یکی از معلمین تصفیه شده یکی از انستیتوهای تهران توسط مسئولین انقلاب فرهنگی میباشد.
4-  قاسم گلشن عضو فعال پیکار بجرم ایراد ضرب و جرح بر مردم شرکت در مقابله مسلحانه گروهک ها علیه نظام جمهوری اسلامی، همراه داشتن مقادیر اسید، فلفل، سرکه و آلات قتاله و ارتداد یاغی، مرتد، محارب و مفسد شناخته شد و محکوم به اعدام گردید.
5-  رضا حاجی ملک، فرزند علی میرزا از اعضای سازمان منافقین که جهت شرکت در درگیریهای اخیر از بابل به تهران آمده بود، بجرم ضرب و جرح مردم، اغتشاش و مشارکت در قیام مسلحانه گروهک ها علیه انقلاب اسلامی و مسلمین و همراه داشتن آلات قتاله و حمایت بیدریغ از موضع گروهکها در رابطه با اقدام به مقابله و کشتار مسلمین یاغی، مفسد و محارب با خدا شناخته شد و محکوم به اعدام گردید.
6-  غلامعلی جعفری، فرزند سید جعفر که جهت شرکت در تظاهرات از دهات آمل به تهران آمده بود، به جرم پخش اعلامیه های گروهکها در رابطه با فیام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی، همراه داشتن تیغ و آلات قتاله و ضرب و جرح مردم و ایجاد اغتشاش در سطح اجتماع، مفسد، یاغی و محارب با خدا شناخته شد و محکوم به اعدام گردید.
ضمنآ سه نفر از سرسپردگان رژیم منحط طاغوت نیز در دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی مرکز محاکمه گردیده و حگم شرحی و قانونی در مورد ایشان صادر گردید. این مجرمین عبارتند از :
1-  فرهنگ مودت، فرزند فضل الله به جرم فعالیت و مشارکت موثر در انتشار مجلات و جزوات اغوا کننده و تحریک آمیز پس از پیروزی انقلاب علیه جمهوری اسلامی، تغذیه مالی شرکت صهیونیستی نونهالان که به اقرار خود متهم تغذیه مالی بیت المال صهیونیستی در «حیفا» اسرائیل از آن شرکت می باشد. همکاری مالی و فکری و اقتصادی با هژبر یزدانی صهیونیست، همکاری موثر با محل ملی صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی و اقدامات عملی برای سرنگونی این انقلاب و بعهده گرفتن تعلیم و تبلیغ در سطح عمیقی در شهرستان کرج برای اغوا و گمراهی نوجوانان و جوانان، وابستگی به سران غارتگر رژیم، بدست آوردن ٍثروتهای نامشروع و سهام کارخانجات و بانکها به شرحی که در اقرارات او منعکس است، بحکم دادگاه انقلاب مجرم و از مصادیق بارز مفسد فی الارض شناخته شد و به اعدام محکوم گردید.
2-  هاشم فرنوش، فرزند عطاالله بجرم همکاری با دکتر ریاض الله قدیمی همکار ساواک جهنمی در معاینات مبارزان و کشتار بیرحمانه آنان (همکار سازمان سیا) و معاونت این کافر حربی در اعزام افراد تربیت شده وابسته اسرائیل به منظور اقدام علیه اسلام و ملل مسلمان و اعزام جاسوس تحت عنوان مهاجرت که لجنه مهاجرت زیر نظر فرنوش بوده و از طریق آژانس سمندری با تصویب سازمان صهیونیستی بیت العدل اسرائیلی این امر بارها تحقق یافته است. سعی در تحکیم شاه معدوم، جمع آوری اعانات برای اسرائیل غاصب در جنگ با مسلمین و کمک به ساختمان دارالتشریح صهیونیستی با جمع آوری وجو معتنابهی با پشتیبانی هژبر یزدانی، پرویز ثابتی، دکتر عبدالکریم ایادی صهیونیست فراری (طبیب ویژه شاه معدوم) و دکتر شاپور راسخ (رئیس سازمان برنامه و بودجه)، استفاده از امکانات آنان، اقدامات عملی به منظور براندازی نظام جمهوری اسلامی، تکثیر و انتشار نشریات طبل سحر و حال و آینده جهان برای اغوا جوانان و اشاعه کفر و الحاد که با توجه به اقرارات صریع متهم در مراحل تحقیق و در محضر دادگاه مستند به تحقیقات معموله، مجرمیت وی در دادگاه ثابت گردید و نامبرده از مصادیق بارز مفسد فی الارض و محارب با خدا شناخته شد و محکوم به اعدام گردید.
3-  بزرگ علویان (سید آقا بزرگ)، فرزند علی محمد از اعضای بسیار فعال و موثر تشکیلات صهیونیستی در ایران، دارای ارتباط نزدیک و مستمر با بوراکاولین (صهیونیست امریکائی، یکی از اعضای برجسته 9 نفری بیت العدل حیفا در اسرائیل) و اداره کننده تشکیلات و جلسات مخقی صهیونیستها و بهائیان در سراسر تهران و حومه و شهرهای شمالی کشور بوده که با انتشار نشریات و مقالات اغوا کننده و تحریک آمیز و خلاف واقعیات (بعنوان وقایع اتفاقیه) و انتشار اکاذیب فریبنده و کمک های مالی فراوان با استفاده از ثروت نامشروع سرشار خویش با همکاری ایادی داخلی وابسته به رژیم سلطنتی سابق و ایادی خارجی و فراریان و دول استعماری و صهیونیستی بیگانه علیه انقلاب اسلامی و سرنگونی آن بصورت بسیار موثر و فعال تلاش می نموده و از ایادی وابسته به رژیم فاسد سابق می باشد و علیهذا دادگاه انقلاب با امعان نظر در اسناد موجود و اقرارات مجرم در مراحل تحقیق و در محضر دادگاه، مجرمیت وی را محرز دانسته و به مصداق فی الارض به اعدام محکوم کرد.

احکام صادره دادگاه انقلاب جمهوری اسلامی مرکز در مورد نامبرده فوق التوصیف صاعت 9 بعد از ظهر روز دوشنبه اول تیر ماه در محوطه زندان اوین بمرحله اجرا گذاشته شد.
روابط عمومی دادستانی انقلاب جمهوری اسلامی مرکز

هیچ نظری موجود نیست: