نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اسفند ۱۷, چهارشنبه

دوشنبه ۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۱ آبنماهای ۳۵ میلیونی چینی، پتوهای چینی

دوشنبه ۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۱۱

آبنماهای ۳۵ میلیونی چینی، پتوهای چینی

برنج پلاستیکی چینی، تخم مرغ مصنوعی چینی، شیر خشک آلوده چینی، چای سمی چینی، پرتقال چینی، لباس زیر و کراوات چینی و...
خلاصه ورود انواع و اقسام اجناس و لوازم بنجل و خطرناک چینی آزاد!!! ورود قرآن چینی ممنوع!!!
اینبار مجسمه های چینی در پایتخت؛ آب‌نماهای ۳۵ میلیونی در تهران نصب شد
کلمه:این بار هم فارغ از اینکه مجسمه‌سازان ایران توانی بسیار بیشتر از ساختن پنج گوی در پنج اندازه متفاوت دارند؛ حتی می‌توان این کار را به صنعتگران ایرانی هم سپرد تا با ورق گالوانیزه و استیل؛ گوی‌هایی به همین شکل و شمایل تحویل بلوار میرداماد بدهند. شاید در این شرایط لازم نباشد اعتبارهای چند میلیونی از بودجه شهرداری‌های مناطق تهران و سازمان زیباسازی عاید چینی‌ها شود...

ادامه سيل واردات پتوهای چينی!
ایسنا: عضو انجمن صنايع نساجی ايران با اشاره به واردات گسترده پتوهای چينی به ايران گفت: هم‌اكنون اغلب واحدهای توليدكننده پتو فعال در كشور با ظرفيت پايين در حال فعاليت هستند.

بختياری با بيان اين‌كه از سال ١٣٨٦ به بعد همزمان با واردات فجيع پتوهای چينی به كشور رفته رفته كارخانه‌های توليد داخل توان رقابت خود را از دست دادند، اضافه كرد: از ٦٠ تا ٧٠ كارخانه فعال توليد پتو در كشور در گذشته هم‌اكنون تعداد انگشت شماری باقی مانده و آنها نيز عمدتا در حال عمل كردن به قراردادهای خود با نيروهای مسلح و ارتش و به اصطلاح تامين پتوهای ارتشی هستند.

بدنبال افزایش نگرانی های جهانی در مورد ایمنی محصولات چینی، پتو های تولید شده در چین که حاوی سطوح بالایی از فرمالدئید هستند در سراسر استرالیا و نیوزیلند جمع آوری شدند.

واردات چینی، از برنج پلاستیکی تا تخم مرغ مصنوعی!
دنیای اقتصاد: ظاهرا ماجرای واردات بی‌رویه از کشور چين و ماچين پایان ندارد، ماجرايی که این بار از فاز محصولات بی‌کیفیت غیرخوراکی عبور کرده و از بازار محصولات تقلبی خوراکی سر در آورده است.

چندی پیش بود که خبر توزیع تخم مرغ‌های تقلبی چینی در استان‌های جنوبی کشور پخش شد و امروز هم می‌شنویم که چینی‌ها، برنج را از پلاستیک فشرده ساخته‌اند و روانه بازار کرده‌اند.

فیلم طرز تهیه تخم مرغ، انگور مصنوعی و دیگر غذاهای ساختگی چینی از مواد زیان بار شیمیایی

علیرغم ممنوعیت ، باز هم واردات شیرخشک آلوده چینی؟!
حکیم مهر: به نقل از خبرآنلاین - تداوم واردات شیرخشک آلوده به ملامین صنعتی از چین که طی یکی دو هفته اخیر توسط برخی منابع غیر رسمی مطرح شد نگرانی‌هایی را به دنبال داشت.

نگرانی درباره ی احتمال ورود شیر خشک از چین به این خاطر بود که پس از بیماری هزاران کودک چینی و حداقل مرگ سه کودک چینی بر اثر وجود ملامین صنعتی در شیرخشک در سال ٨٧ بسیاری از کشورها واردات شیر خشک و حتی محصولاتی را که با شیرخشک چینی تولید می شدند ممنوع کردند. معاون غذا و داروی وزارت بهداشت کشور نیز در سال ٨٧ اعلام کرد که کشور ما هیچ نوع واردات مستقیم شیر خشک از چین ندارد و ورود شکلات و برخی فرآورده‌های شیری از چین نیز با توجه به آلودگی شیر خشک در کشور از تاریخ ٣/٧/٨٧ ممنوع شد.

نگاهی به کالاهای غیر ضروری/ واردات چینی از گلابی تا کروات
خبرآنلاین:از واردات سه میلیون دلار گلابی چینی تا واردات بیش از ١٠٠ هزار دلار کروات و ... ترکیبی است که در ردیفهای تعرفه ای واردات ایران از چین به چشم می خورد.


تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...

درماندگی کشاورزان چینی و منفجر شدن هندوانه هایشان بدلیل استفاده بیش از اندازه از مواد شیمیایی که باعث رشد سریع محصولات میشود!

خمیر دندانهای چینی با دیتیلین گلیکول! این ماده ای است که در ساخت ضدیخ بکار میرود و همان ماده ای است که در سال ٢٠٠٧ باعث مرگ ١٠٠ پانامایی شده بود.
دولت پاناما این ماده را اشتباها در ترکیب شربت سرماخوردگی استفاده کرده بود. این ماده از چین وارد شده و روی آن اتیکت گلیسیرین که ماده ای بی ضرر است زده شده بود!

ژوئیه ٢٠٠٧ : بیش از ١٧٠٠٠ حیوان خانگی بیمار و٤٠٠٠ سگ و گربه به علت مصرف مواد غذایی آلوده به مواد سمی (ملامین) ساخت چین، در ایالات متحده از بین رفتند.

رسوایی کمپانی اسباب بازی Mattel
این کمپانی که بزرگترین تولید کننده اسباب بازی در جهان، از جمله: عروسک های باربی Barbie و اسباب بازی های دیگر مانند: Fisher Price,Cars,Dora,Polly Pocket و بسیاری دیگر از معروفترین اسباب بازی هاست، در سال ٢٠٠٢ کارخانه های خود را درون آمریکا بست و تولید محصولات خود را بدست چینی ها سپرد که همین منجر به رسوایی آلودگی اسباب بازی ها به مواد سمی خطرناک شد.

چینی ها برای رنگ آمیزی این اسباب بازی ها از مواد رنگی حاوی سرب استفاده میکنند. این مواد سرطانزا از طریق تماس با دست یا دهان به بدن کودکان وارد میشود. سرب همچنین منجر به عقب ماندگی ذهنی و اختلالات عصبی شدید در کودکان می شود.

البته این فقط ماجرای کمپانی عظیم Mattel است که میلیونها اسباب بازی های آلوده را وارد بازار میکند و تحت فشار بین المللی گاهی هم هشدار میدهد! حال شما حساب کنید تولید کنندگان ناب چینی چه ها که نمیکنند!و اینکه قسمت اعظم اسباب بازی های موجود در بازار ایران از چین وارد میشود!

این فیلم را در این رابطه مشاهده نمایید

ژوئن ٢٠٠٧: بیش از نیم میلیون لاستیک ساخت چین که صاحبان خودرو ها و کامیون های سبک از آن استفاده میکنند حکم بمب های ساعتی گردان را دارد که منجر به تصادفات مرگباری در پنسیلوانیا و دیگر نقاط آمریکا شده.
اما!اگر کالاهایی که از چین وارد میکنیم هزار خطر جانی دارند و صنایع ایران را به نابودی می کشاند، مهم نیست
در عوض: ورود قرآن چاپ چين به كشور متوقف و فروش آن ممنوع شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن‌كريم سازمان دارالقرآن‌ از توقيف قرآن‌های چاپ‌شده در چين موجود در بازار كشور خبر داد و گفت: برای چاپ و صحافي كتاب مقدس «قرآن» شرايط خاصی وجود دارد كه در كشورهای غيراسلامی رعايت نمی‌شود.

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الكريم از شركت‌های وارد كننده اين تابلوهايی كه با آيات قرآن زينت می‌يابند درخواست كرد كه در مرحله نخست، اقدام به ورود چنين كالاهايی نكنند، چرا كه در ايران تابلوهای بسيار زيباتر، از لحاظ خوشنويسی، طراحی و قاب وجود دارد و نيازی نيست كه تابلوی قرآنی از چين و يا ديگر كشورها وارد ايران .
ایرنا: مجوز چاپ بيش از چهار ميليون و ٧٠٠ هزار جلد قرآن كريم صادر شد
همشهری: توزیع بیش از ٧ میلیون قرآن در سال ١٣٨٧

یکی برای همه (قران ها)، همه (قران ها) برای یکی!

و شما با خرید کالاهای چینی نه تنها به رشد روزافزون این اهریمن مرگ و مشتری جنایتکارش حکومت اسلامی و در نهایت نابودی اقتصاد ایران، کمک میکنید بلکه سلامت خود و افراد خانواده خود را نیز بخطر میاندازید...کالا های مرگ آور چینی را تحریم کنیم

پی نوشت ها

بازار تهران در تسخير كپسول‌های اطفای حريق غير استاندارد چينی

ايلنا: كپسول‌های اطفای حريق غير استاندارد چينی در حالی در بازار را تسخير كرده‌اند كه هنوز مشخص نيست مبادی ورود اين حجم زياد محصولات غير استاندارد كجاست و چگونه وارد كشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا مطابق قانون هر گونه كالای وارداتی، مستلزم گواهينامه بازرسی استاندارد و تاييد موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران است، اين گواهينامه نشان میدهد كالا از مبادی قانونی وارد كشور شده است و استفاده از آن مشكلی ايجاد نمی‌كند.

در همين حال معاون عمليات سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار ايلنا از پر شدن بازار تهران از كپسول‌های اطفای حريق غير استاندارد چينی خبر می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست: