نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

ننگ حكومت آخوندي / كارگر با شرمندگي به همسرش گفت پول ندارم , به آنان تن فروشي كن !!!


24 دسامبر
ننگ حكومت آخوندي / كارگر با شرمندگي به همسرش گفت پول ندارم , به آنان تن فروشي كن !!! نامه اي كه به تازگي براي صندوق آژانس ارسال شده, از نمونه اي تكاندهنده پرده برمي دارد و اينطور مي نويسد:
در بوشهر و در پارس جنوبی اوضاع اقتصادي مردم, بسيار وحشتناك است. اکثر شرکتهای پیمانکاری کارشان را تعطيل كرده اند. تا امروز نزدیک به ده ماه مي شود كه صورت وضعيت برايشان پاس نشده و پول نگرفته اند. از اين رو, كارگران اين شركت ها هم حقوقي دريافت نكرده اند. من از نزديك كارگراني را مي بينم كه 5ماه است حقوقي دريافت نكرده اند. خودم هم وضعيت اقتصادي بدي دارم. طي يك ماه اخير به طور دائم به دنبال حقوق معوقه بودم. آنقدر مردم زيرمنگنه مالي هستند كه آدم از نوشتن برخي مشاهداتش, شرم مي كند.
كارگري از غرب كشور در حال گريستن بود. به او گفتم چرا گريه مي كني؟
گفت, همسرم تماس گرفت و گفت كه صاحبخانه آمده و از آنها كرايه خانه خواسته است. سوپري محل هم دنبال طلب اش به او مراجعه كرده. همسرش هم كه پول نداشته, با او تماس گرفته است.اين كارگر هم كه 5ماه است حقوقي دريافت نكرده بوده, به همسرش جواب ميدهد: پول ندارم, به آنها تن فروشي كن

ا

هیچ نظری موجود نیست: