نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ آذر ۲۲, سه‌شنبه

هشدار !!!!!! روباه های شیرنما ؟؟؟؟




12 ژانویه 2000


شباهنگ راد


بیان دیدگاه


به دیدگاه‌ها بروید


جنبش کمونیستی وجنبش انقلابی درچند دهه اخیرتحت رژیم های سرمایه داران خونخوارسلطنتی واسلامی وابسته به امپریالیسم، ارزنده ترین نیروهای خود را ازدست داده است واین بهای سنگین تنها وتنها به خاطر ادامه مبارزه پی گیروسرسختانه برای قطع دستان خون چکان سرمایه دارازجان ومال کارگران وزحمتکشان بوده است وپیامشان آینه تمام نمائی است که همیشه درمقابل کسانی است که به مبارزه طبقاتی پی گیروآشتی ناپذیر با دشمنان کارگران وزحمتکشان تا نابودی آنها اعتقاد دارند ودرعین حال نشان دهنده زنگارها که اعلام خطربه کوچکترین لغزش وانحراف ازاین مبارزه که پای گذاشتن درراهی است که به جای دفاع ازمنافع طبقه کارگرو زحمتکشان به دفاع ازمنافع دشمنان طبقه می انجامد.










برگهای سیاه تاریخ ازجنایات توده ای های جاسوس دو رژیم وباند فرخ نگه دارجاسوس وقاتل کمونیست ها و انقلابیون گواه آن است.






بنابراین باید هوشیاربود که انحراف ازمبارزه طبقاتی به رقابت هائی همچون بازارهای عنان گسیخته سرمایه که ماست من شیرین است وماست فلان مغازه ترش ،می انجامد ودرعرصه سیاسی ، سیاست بازی های بورژوائی برای خارج کردن رقبا ازمیدان با شیوه های ضد انقلابی وایجاد فضائی مسموم ازبی اعتمادی برای پنهان کردن منافع شخصی که همان منافع بورژوای است.






دراین فضای مسموم ومتعفن حتی تهمت زدن به کسانیکه حاضربه سرفرود آوردن درمقابل جانیان






سرمایه دارنشدند به بی شرمانه ترین شکلی توسط فرصت طلبانی آلوده براحتی انجام می شود تا بزعم خودشان با خارج کردن رقیب ازمیدان تاج افتخارخدمت به بورژوازی را دریافت کنند واین آلودگان فریب کار چون خودشان برای هرنوع مزدوری آماده اند، نمی دانند، که یک نیروی رادیکال دربازیهای بورژوائی هرگزشرکت نخواهد کرد.






لنین آموزگارکبیرپرولتاریا می گوید، (البته دراین جا نقل به مضمون است)، به هنگام بحران سیاسی هرچه گند وکثافت است خود را نمایان می کند. دراین یادداشت اگرخواسته شود، که ازگنداب سیاست بازی های فرصت طلبان نمونه هائی بازگو شود، دفترها باید سیاه کرد. بنابراین تنها برای هشداربه نیروهای انقلابی ورادیکال معتقد به طبقه کارگروزحمتکشان ازخیمه شب بازی های بعضی ازاین افراد آلوده نمونه آورده می شود.






فرصت طلبی که ننگ رفتن به جاسوسخانه سرمایه داران اسلامی برای گرفتن پاس را برپیشانی خود چسبانده وبه ایران رفته وبرگشته با بی شرمی خودرا کمونیست وانقلابی قالب می کند و با دهان گشاد ومتعفن به زندانیان مقاوم سیاسی سابق که درسیاه چالهای سرمایه درمقابل شکنجه گران مقاومت کردند وسرفرود نیاوردند تهمت تواب بودن وهمکار رژیم سرمایه داران زالو صفت اسلامی را میزند، فرد دیگری که حتی پایش هم به زندان نرسیده ودربیرون زندان واداده است بزعم خود، خودش را کمونیست وانقلابی جا میزند ودرمورد یک زندانی سیاسی مقاوم سابق لجن پراکنی می کند که تواب بوده ویا همکارجانیان سرمایه هست، این فضای آلوده به کسی که درزندان آرام وسربراهبوده میدان میدهد که درخارج اززندان درمحافل و بحث های پالتاکی به عنوان خاطرات زندان، برای خودش پرونده قهرمان بودن باز کند وبرای زندانیان سیاسی مقاوم سابق خط ونشان بکشد وبا دهانهای آلوده هم سرائی بکند.






براستی این گونه لجن پراکنی ها وفضای مسموم متعفن را به حساب چه کسی باید گذاشت؟ آیا انگشت اشاره را باید به طرف توده ای های همیشه جاسوس وپادوهایشان فرخ نگه دارقاتل و وزارت اطلاعات وشکنجه سرمایه داران اسلامی نشانه رفت که بزعم خودشان برای خراب کردن و بی اعتبارکردن فرزندان جانفشان جنبش کمونیستی وانقلابی ، مزودرانشان را وامیدارند که ازلجن زار اسنادشان سیاهنامه پرکنند، وعده ای وادارشونده که برای بی اعتبار ومنزوی کردن بازماندگان مقاومی که ازقتل عام های سالهای ۶۷و ۶٠ باقی مانده اند، کثیف ترین تهمت های را که تنها شایسته خودشان هست، نشخوار کنند.






دراوایل سالهائی که وزارت اطلاعات وشکنجه رژیم جانی وابسته به سرمایه داران جهانی، سیاه چال هایش مملو ازیه اسارت گرفته شدگان بود، برای ایجاد جو رعب ووحشت دراذهان عمومی شایع کرده بود که تمام که کسانی که درشکنجه گاه هایش هستند، تواب شده اند وبه تقلید ازشیوه های کثیف شکنجه گران، دراین فضای مسموم رقابت بورژوائی، خانم سیاه نامه نویس به اصطلاح خاطرات زندان ویا بخوان افسانه برای خردسالان به خیال خام خود به منظورمقاوم نشان دادن خود وخراب کردن دیگران درآستانه بورژوازی به خوش رقصی پرداخته بود وخودراقهرمان زندان قالب میکرد، همچنان به خوش رقصی مشغول است، با هم نوائی با شکنجه گران مدعی شده است که کسانیکه ازشکنجه گاه ها بیرون آمده اند تنها ٩نفر تواب نبودند، که احتمالأ براساس همان افسانه ای که برای خردسالان سیاه قلمی کرد، خود ایشان یکی ازآن ٩نفر هستند، شاید هم به خاطراینکه ایشان درسیاه چالها، پا به پای تواب ها درخیمه شب بازی انتخابات رژیم خونخوار شرکت میکرد ورأی میداد خود را ” انقلابی” و کسانی که حاضربه رآی دادن نبودند، از دید ایشان باید”تواب” می بودند، بازهم ایشان تفصیری ندارند، چون افتخار داشتند که اکثر دوران زندانشان دربند توابها وبریده ها باشند ودربیرون زندان هم ازتوابین دفاع کنند، زیاد دورنمیرویم ، شاید هم به دلیل اینکه ایشان سخنگوی بازجویشان بودند واخباردروغ بازجو را برای یکی اززندانیان مقاوم که زیربازجویی و شکنجه وحشیانه بود، ( بطوری که به روی زانوهایش می خزید )، منتقل میکرد، او از طرف بازجوی جانی به زندانی مقاوم خبر میدهد که برادرت مصاحبه کرده و قرار است مصاحبه اش از بلندگوی زندان پخش شود و بعد از اینکه از مصاحبه برادرش خبری نمیشود، اظهار فضله میفرمایند که خبر ندارد چرا مصاحبه پخش نشد.یعنی ایشان نمیدانستند که بازجو برای شکستن روحیه بالای زندانی زیرشکنجه یک چنین ماموریتی را به او داده است؟؟!!! و جالب اینکه حرفهای بازجوها برایش آن چنان معتبراست که می گوید: “نمی دانم چرا مصاحبه پخش نشده است”، واقعأ این بی شرمی محض نیست که چنین افرادی با چنین سابقه مشکوک و کثیفی خارج اززندان خودرا قهرمان جا بزنند وبقیه زندانیان مقاومی که درمقابل شکنجه گران سرفرود نیاوردند، تهمت توابی بزند.






کسانی که درشکنجه گاه های جانیان سرمایه بودند، به خوبی میدانند، که به هیچ عنوان یک زندانی سرموضعی را با یک زندانی که زیرشکنجه وبازجوئی هست قرارنمیدهند، به خاطراینکه زندانی سرموضعی چگونگی برخورد در زیربازجویی و روحیه مقاومت به زندانی زیربازجویی و زیر شکنجه میدهد، ازهمه مهمتریک زندانی سرموضعی به هیچ وجه گزارشگربازجو نمی شود، وشکنجه گرهم طرف خود را بخوبی می شناسد .






برای همه زندانیان سرموضعی روشن هست که شکنجه گران، برای اینکه روحیه زندانیان دیگررا خراب کنند، می گویند فلانی بریده است وهمه اطلاعاتش را داده است، ویا فلانی مصاحبه کرده است و … به هیچ وجه فریب این حیله ها نمی خورند.






حال تواب کیست ؟






این خانم ، که افتخا ریک چنین “پرونده درخشانی” را دارند ، یا کسانی که ازسیاه چالها بیرون آمدند وحاضربه هیچ نوع همکاری با جلادان نشدند تواب هستند یا ایشان؟






البته دراین یادداشت نمی گنجد که اسناد بیشتری ازایشان، برای نشان دادن اینکه چه کسی تواب است عنوان شود،ولی باید یادآوری کرد که ایشان وهمفکرانش که به ایران سفرمی کنند وخود را کمونیست هم جا می زنند وبه زندانیان مقاوم تهمت همکاررژیم را می زنند، کورخوانده اند، که بتوانند چنین خزعبلاتی را به خورد کارگران وزحمتکشان بدهند، به جزء یک سری ازقماش خودشان یعنی روشنفکران خرده بورژوای چرتکه انداز.






باید به این کسانی که برای تاج افتخارازطرف بورژوازی ثانیه شماری می کنند، گفت که دستگاه عریض وتحویل وزارت اطلاعات وشکنجه خونخواران حاکم نتوانسته است، بی اعتمادی نسبت به بهترین فرزندان کارگران وزحمتکشان دراذهان عمومی ایجاد کند، چه رسد به شما روشنفکران خرده بورژوای بی مایه ای که برای دریافت تاج افتخارمشغول خوش رقصی درآستان بورژوازی هستید.






کسانیکه دست به یک چنین شیوه های کثیف ومشمئزکننده میزنند، بدون شک نمی توانند، دستان آلوده شان رابا تهمت زدن به زندانیان سیاسی مقاومی که ازچنگالهای خونین جانیان سرمایه جان بدربردند، پنهان کنند.






صبا اسکوئی






بيست و يکم آذر ۱۳۹۰ - دوازدهم دسامبر

هیچ نظری موجود نیست: