نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ آبان ۱۰, سه‌شنبه

مجتبی واحدی چه می‌گويد؟





مجتبی واحدی چه می‌گويد؟ فيروز افروز


مقاله آقای مجتبی واحدی در گويانيوز هر خواننده ای را به اين فکر می اندازد که آيا اين آقا سخن گوی شيخ مهدی کروبی است؟ اگر اين واقعيت داشته باشد که ايشان سخن گوی شيخ مهدی کروبی در خارج کشور است بايد گفت که اين شيخ شجاع اهل کوه پايه های لرستان که در مقابل غاصبين حکومت و اجامر و اوباش قد علم کرد و پا بپای سيد حسين موسوی برای احقاق حقوق مردم ايستاد تا زندانی شد بکلی رنگ عوض کرده و در مقابل خامنه ای و انجمن حجتيه سر فرود آورده است آن کروبی که ما شناخته بوديم کسی نيست که کوچکترين موافقتی با دخالت خارجی در کشورش را داشته باشد کروبی کسی نيست که با اين کشتارها و تخريب های وحشتناک که ناتو در ليبی انجام داده است کوچکترين روی موافقی داشته باشد کروبی آن اندازه از نظر سياسی عقب افتاده نيست که نداند دخالت ناتو در ليبی برای نجات مردم از چنگال (قذافی) ديکتاتور نيست بلکه بوی نفت است که اقدام به هرگونه جنايتی را سبب ميشود کروبی حداقل اين را ميداند که گربه برای رضای خدا موش نميگيرد کروبی آنقد ر چشم و گوشش باز هست که نمونه عراق و افغانستان و ليبی را ببيند کروبی از دخالت عربستان سعو دی در سرکوب مردم بحرين آگاه است کروبی که ما ميشناسيم خالی از ضعف در موارد سياسی نبوده است ولی او کسی نيست که با کشتن قذافی و خانواده اش به اين شکل بدون محاکمه و حق دفاع موافق باشد .





پس بايد اينطور نتيجه گرفت که آقای واحدی با استفاده از نام آقای کروبی در بند و باسابقه ای که در روزنامه و حز ب آقای کروبی داشته است در خا رج کشور (که معلوم نيست چگونه و به اين سادگی توانسته است از چنگ مخالفين آقای کروبی سالم!! خود را به خا رج برساند ؟) از زبان ايشان سخن بگو يد و تيشه به ريشه نهضت مر د م ما د ر داخل کشور بزند . کسا نی که بد رستی از طرز کشتن قذ افی انتقاد ميکنند و دخا لت ناتو د ر سر کوب نهضتی که مير فت قذ افی ديکتا تو ر را بر کنار کند و يک حکو مت دمکرات د ر ليبی بر قرار نمايد بنظر آ قای واحد ی اشتباه ميکنند اين نما يند ه قلابی کر وبی خجا لت ميکشد به صراحت بگو يد که ناتو بايد در بر اند ازی حکومت ولائی د ر ايران شرکت کند عجيب است که نمايند ه آ قای موسوی ( د ر بند )هم همين گو نه بر د اشتی د ارند کد ا م انسا ن با شر فی که يک سر سو زن به ملت و مملکتش علاقه د اشته باشد قبول ميکند که ارتش خا رجی بيايد و سراسر مملکت را با خاک يکسان کند صد ها هزار نفر زن و کو دک و پير و جوان را بخا ک و خو ن بکشد منابع طبيعی کشو ر را بغا رت ببر د نهضت ترقی خواه دمکراسی طلب و آ زا ديخواها نه را نيست و نابو د کند ويک حکو مت دست نشا ند ه ديگر را برای سالها در کشو ر حاکم کند آ قای واحد ی شما بهيچ عنوانی نما يند ه شيخ مهدی کر وبی نبو د ه و نيستی از جا نب خو دت بگو شما در اين دنيای (آزا د ) با امکا ناتی که برای هر کسی فرا هم نيست آ زا دی که نظر خو دت را بگو ئی پس اين پر د ه را بر افکن و د رجهت منا فع جمهوری اسلا می و ناتو هر چه دل تنکت ميخواهد بگو . حا لا که ميد ان باز است هر شب و هر روز بازار مصا حبه و بحث و گفتگو برا ی جنا بعا لی فرا هم است از گفتن ( بسم الله رحمن رحيم ) هم دست بر د ار و بگو (بسم الله شقی رجيم ) از جانب شما بيشتر مور د قبول شنوند گانست يا با زبان ما دريت بگو ( بنام ناتو ی بخشنده مهربان )اين شعر را راجع به پد ر گفته اند ميشو د راجع به نمايند ه قلا بی هم تطبيق د ا د .( پد ر ملت ايران اگر اين بی پد ر است – بچنين ملت وقبر پد رش بايد .....)
نهضت آزا ديخواهانه و دمکرات ملت ايران که بعد از تقلب در انتخابات خرداد ۸۸ به اوج خود رسيد ناشی از نا رضائی مر د م از حکومت اسلامی طی سی و اندی سال بود .انحراف انقلاب سال ۵۷ از اهد اف والا ی خو د ( آ زا دی و دمکراسی و عد الت اجتما عی ) توسط عوامل انتليجنت سرويس به رهبری شخص خمينی و انجمن حجتيه و کسانی که هم اکنو ن بر کشو ر حا کمند زخمی مهلک بر ملت ايران وار د کر د ملتی که قيام کر د تا زخم بيست هشت مر دا د ۳۲ را التام بخشد با حکو مت قشری قرون وسطا ئی مواجه شد که بر صغير و کبير رحم نکر د . عد م وجو د نها د های مر دمی د ر اثر حکو مت هفتا د سا له پهلوی ها و ند انم کاری احزاب و گر و های سياسی و د ر بعضی موار د خيا نت آ شکار عد ه ای خو د فر و خته نگذاشت تا جبهه ای متحد از اقشار مر د م در مقا بل روحانيو ن قشری تشکيل شو د و مانعی د ر راه عوامل بيگانه ايجا د نما يند . اين امکان به خمينی داده شد که دسته دسته مردم آزاديخواه را به جو خه های اعد ام بسپا ر د تا نو بت رسيد به مسلمانا نی که به دين اسلا م اعتقا د دارند ولی به مملکت و مر د م کشو ر هم علا قه مند ند و عمو ما بعد از انتخا بات مورد حمله قرار گر فتند و اکثرا در زند ان مشغول مبا رزه هستند کر وبی و مو سوی که من ميشنا سم اين گروه را نمايند گی ميکنند اين (اصلاح طلبان) بخشی از جنبش مر د م ايرا نند آنها در زند ان و د ر حصر خا نگی روی حر ف خو دشان ايستاده اند و اشخاصی مانند مجتبی واحدی بهچ وجه د ر جهت خواست آ نها عمل نميکنند و صد د رصد در مو ضع انحرافی به نفع حکو مت و لا ئی و منافع غرب عمل ميکنند .اکثريت مر د م ايرا ن مخا لف هر گو نه دخا لت ارتشهای خارجی در کشو رند و با آ ن به مقا بله خو اهند پر د اخت . اين آقای واحدی تنها نيست بعضی از رسانه های ايرانی( ميهن) پرست هم ميگويند (چرا هميشه ما را از عراق و افغانستان ميترسانيد آيا وضع فعلی عراق از زمان صدام بهتر نيست ) خوب معنی اين حر ف پوست کنده اش اينست که ايران هم بايد از ارتش های خارجی برای بر اند ازی حکو مت اسلا می کمک بگيرد!! اينها وطن پرستان د و آ تشه مايند ميخواهند حکو متی مثل کرزای يا نوری علا ئی ببخشيد نوری ما لکی در ايران بر قرار کنند اگر ميهن ياران کمک کنند ميتوان ميهن عزيز را به ويرانه ای تبد يل نمو د!! ( صنار بده آش به همين خيال باش) .
فيروز افروز






هیچ نظری موجود نیست: