نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ تیر ۲۶, یکشنبه

پدیده ای عجیب به نام چشمه خواری!+تصاویر





دامنه های البرز در شمال غربی تهران یكی از زیباترین مناطق گردشگری ایران و هدیه ای است الهی به شهری بزرگ و شلوغ تا شهروندان با استفاده درست از آن دمی بیارامند و آسودگی خاطر یابند. دره قرار گرفته در پشت زندان اوین كه به دركه-اوین مشهور است یكی از این معدود مكانهای زیباست.

چندی پیش كه بر اساس عادت چند ساله به قصد دیدن چشمه زیبای آن رفته بودم صحنه ای یسیار عجیب دیدم، شما نیز به تصاویر دقت كنید. درختانی چند ده ساله و سر سبز با چشمه ای روان كه به نام سید و سالار شهیدان مزین شده بود تا كام تشنگان را سیراب كند (تصاویرشماره یك و دو مربوط به یك ماه قبل) اكنون توسط عده ای پلمب شده (تصاویرشماره سه  تا شش)، آب آن توسط لوله های پلیكا به مكانی نا معلوم انتقال یافته (تصاویرشماره هفت و هشت) و یكی از معدود مكانهای سالم گردشگری از دست رفته است.

بگذریم از اینكه درختان گردوی منطقه در حال خشكیدن هستند (تصاویرشماره نه تا دوازده) و گروهی نگهبان افغانی افراد را از نزدیك شدن به محل به بهانه خریداری شدن آن توسط فردی كه نام آن را به زبان نمی آورند منع می كنند...

(تصاویرشماره یك و دو خرداد ماه 90، چشمه پر آب)

 

(تصاویرشماره سه و چهار تیر ماه 90، سرچشمه بسته شده است)
 

 

(تصاویرشماره پنج و شش تیر ماه 90، چشمه پلمب شده است)
 

 


(تصاویرشماره هفت و هشت تیر ماه 90، لوله هائی كه در این طرح طبیعت سوز به كار رفته اند)
 

 

( تصاویرشماره نه تا دوازده تیر ماه 90، درختانی كه از بی آبی در كنار چشمه در حال خشك شدن هستند)
 
 

 
 

هیچ نظری موجود نیست: