نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

از خوانندگان بدون تفسیر و نظر: هشــــــدار.. هشــــــدار....0 درباره مرغ های آلوده

از خوانندگان بدون تفسیر و نظر: هشــــــدار.. هشــــــدار....0 درباره مرغ های آلوده


مدتی است پرونده  قضائی یکی از بزرگترین شرکتهای تولید محصولات مرغی و غذای فست فود به نام  "ایران طیطو " به دلیل آلودگی شدید انگلی  در مراجع قضائی در جریان است ، که متاسفانه به دلیل ارتباط پشت پرده این شرکت" ایران طیطو "  با تیم ...... و  نفوذ صاحبان شرکت و همچنین تهدیدهای مکرر بازرسان وزارت بهداشت  از درج این اخبار در رسانه ها جلوگیری به عمل آمده است  .
و اما اصل خبر:
طی بازرسی های به عمل آمده از سوی کارشناسان مواد غذائی وزارت بهداشت  70 درصد محصولات مرغی تولید شده از سوی این شرکت " ایران طیطو "  دارای انگل بوده  که شدت آن در برخی محصولات مسئولین را  متعجب ساخته است ، لیکن  متاسفانه  به دلیل ارزش ریالی بسیار بالای  محصولات تولید شده و همچنین ارتباطات پشت پرده صاحبان شرکت مذکور " ایران طیطو "  با تیم .... ، این پرونده از دسترس مطبوعات به دورمانده است . جای امید خواهد بود در کشوری که سلامت جامعه به سیاست بازی آلوده میگردد و با در نظر گرفتن جریانهای فاسد اقتصادی و سکوت صدا وسیما در اینخصوص با خبر رسانی از طریق ایمیل و یا سایر امکانات  از جمله  اس .ام.اس  یکدیگر را در افزایش سطح سلامت جامع یاری رسانیم  . چه بسا فرزند و یا خواهر و برادر و یا دیگر عزیزانمان در حال مصرف این محصولات باشند بیایید با همت خود سلامت خود وخانواده خود را از خطر  فاسدین حکومتی محفوظ بداریم . به امید جامعه ای سالم و بدور از فساد
 در حال حاضر خیلی از هموطنان مشغول مصرف محصولات این شرکت میباشند ..... هموطن یکدیگر را آگاه سازیم

هیچ نظری موجود نیست: