نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ خرداد ۸, یکشنبه

به گزارش خبرنگار «آینده»، در پی بالاگرفتن ابهامات و گمانه زنی ها درباره سرنوشت رییس

دولت و طرح این سوال که آیا آقای محمود احمدی نژاد دوره فعلی را به پایان خواهد برد و یا قبل از فرا رسیدن انتخابات مجلس تحولات مهمی در کشور اتفاق افتاده و دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری همزمان برگزار خواهد گردید، یکی از بزرگان نظام گفته است: اراده نظام بر این قرار گرفته که آقای احمدی نژاد حتی الامکان تا پایان دوره فعلی به مسئولیت خود ادامه دهد، اما نظام دیگر با تخلفات و حاشیه های اطراف ایشان مماشات نخواهد کرد و به هیچ وجه امتیازی به جریان انحرافی درباره تداوم حضور در نظام و انتخابات مجلس داده نخواهد داد.



وی ادامه داد: اما اینکه در ادامه چه اتفاقی بیفتد، به آقای احمدی نژاد نیز بستگی دارد؛ اگر ایشان حاضر شود از این جریان انحرافی و حاشیه ها مسیرش را جدا کرده و به خدمت بدون منت به مردم و ایفای وظایف خود در نظام بپردازد، قطعا تا پایان دوره ریاست جمهوری در مسئولیت باقی خواهد ماند و پس از آن نیز نظام از ایشان به عنوان یکی از مسئولین عالی رتبه سابق حمایت کرده و می‌تواند به فعالیت سیاسی خود ادامه دهد؛ اما اگر وی بخواهد شبیه برخی موضعگیری های اخیر سرنوشت خود را به جریان انحرافی گره بزند و در برابر نظام و دستگاههای قانونی و نظارتی کشور مانند مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و قوه قضاییه بایستد، قطعا نظام با وی مماشات نخواهد کرد و سعه صدری که در حالت اول می توانست شامل وی شود را مشاهده نخواهد نمود.


هیچ نظری موجود نیست: