نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ فروردین ۲۱, یکشنبه

چریک های فدائی خلق: جنایت دولت عراق بر علیه مجاهدین محکوم است!




صبح امروز جمعه 19 فروردین نیروهای جنایتکار ارتش مزدور عراق با انواع سلاحهای سبک و سنگین به محل استقرار نيروهای سازمان مجاهدين در اين کشور حمله کردند. در اثر این اقدام جنايتکارانه  تعدادی از مجاهدين  کشته و دهها تن مجروح و تعدادی دستگير شدند.  
این چندمین بار است که دولت دست نشانده عراق در همگامی با خواستهای ضد خلقی جمهوری اسلامی به کشتار نیروهای مجاهدین در اين محل دست می زند. برغم هر نظری که در باره ماهيت و سیاستهای مجاهدین در این منطقه یا به طور کلی می توان داشت، حمله وحشیانه دولت عراق به نیروهای مجاهدین و کشتار آنان به عنوان یک اقدام جنایت کارانه که به طور آشکار به معنی نقض قوانین بین المللی در رابطه با حقوق پناهندگان می باشد، محکوم است. این جنایت همچنین رسوایی دیگری برای همه کسانی ست که سنگ  حمایت دولت آمریکا و قدرتهای غربی در باره "حقوق پناهندگان" و "حقوق بشر" را به سینه می زنند.
ما از حقوق پناهندگی همه کسانی که مورد هجوم دولت عراق قرار گرفته اند، دفاع نموده و  اقدام اخیر اين دولت در حمله ددمنشانه  به آنان را به شدت محکوم می کنیم. این خواست همه نیروهای انقلابی و  آزادیخواه است که به هر طریق ممکن از وقوع مجدد چنین فجایع خونین و ارتجاعی جلوگیری شود.
مرگ بر امپریالیسم و سگهای زنجیریش!
مرگ بر رژیم وابسته به امپریالیسم جمهوری اسلامی!
با ایمان به پیروزی راهمان
چریکهای فدایی خلق ایران
19 فروردین 1390  

هیچ نظری موجود نیست: