نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

حسین رونقی سرانجام تحت عمل جراحی قرار گرفت




يكشنبه 04 ارديبهشت 1390 ساعت 21:13

خبرگزاری هرانا - حسین رونقی ملکی که در زندان به نارسایی کلیوی مبتلا شده بود، سرانجام صبح امروز در مرکز فوق تخصصی هاشمی‌نژاد، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ایران، حسین رونقی ملکی صبح امروز یکشنبه، چهارم اردی بهشت ماه در مرکز فوق تخصصی هاشمی‌نژاد واقع در خیابان ونک تهران تحت عمل جراحی کلیه قرار گرفت.

پزشکان عمل این زندانی سیاسی را موفقیت آمیز توصیف کردند.

حسین رونقی که بر اثر فشارهای وارده در زندان ائم از نگهداری طویل المدت در سلول انفرادی و اعتصاب غذا به نارسایی کلیوی مبتلا شده بود، پس از ماه‌ها کارشکنی مسئولان در رسیدگی پزشکی به وی، صبح چهارشنبه سی و یکم فروردین ماه با دست و پابند به بیمارستان منتقل شد.

این در حالیست که روز پنج شنبه نیروهای امنیتی مستقر در بیمارستان، ضمن ممانعت به عمل آوردن از ملاقات خانوادهٔ حسین رونقی ملکی با این زندانی سیاسی، به شکل تحقیر آمیزی ایشان را بیمارستان بیرون نموده بودند.

شایان ذکر است، این وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر که از آذرماه سال ۸۸ تاکنون بدون حتی یک روز مرخصی در زندان به سر می‌برد، محکوم به تحمل پانزده سال حبس تعزیری ست.

هیچ نظری موجود نیست: