نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ اسفند ۲۹, یکشنبه

کشته شدن بهنود رمضانی قرا دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در “چهارشنبه سوری

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۸۹, ساعت ۱۴:۱۶
 
بهنود رمضانی قرا دانشجوی ورودی ۸۹ رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی که متولد سال ۱۳۷۱ در بابل بود، در “چهارشنبه سوری” در شهر تهران جان خود را از دست داد. در مورد نحوه کشته شدن این دانشجو گزارشهای مختلفی وجود دارد. به گزارش دانشجو نیوز، یکی از این گزارش ها به نقل از یک شاهد عینی به شرح زیر است:
“حدود ساعت ده شب به وقت تهران وقتی که جوان ها به خانه هایشان بر میگشتند، موتورهای بسیجی بهشون حمله کردند و با شوکر جوان ها رو میزدند و چون توی جیب های بهنود نارنجک های دست ساز بود، همه نارنجک ها ترکید و بدنش تیکه تیکه شد، شاید این فجیع ترین صحنه ای بود که در زندگی دیده باشم.” این شاهد در ادامه می گوید که غیر از وی چندین شاهد عینی دیگر هم آنجا بوده اند و با صدای جیغ و فریاد بقیه مردم را خبر کردند. وی می افزاید: “دوتا از بسیجی ها موتور هاشونو گذاشتند و با چند تا موتور دیگه که همراهشون بودن فرار کردند بعد از ده دقیقه آمبولانس آمد و بهنود را برد و دوستانش با ماشین های شخصی خودشون دنبالش رفتند , بعد از ۳۰ دقیقه در تماس تلفنی با بیمارستان الغدیر گفتند که حالش وخیم است و شرایط خوبی ندارد.”
این شاهد در ادامه گفته است که صبح روز بعد “وقتی از هر کسی در محل سوال میکردم همه میگفتد که ما از بهنود خبری نداریم…” وی سپس می گوید که در اثر جستجو های انجام داده متوجه شده است که بهنود رمضانی قرا فوت کرده است.
برخی دیگر از گزارشها در باره بهنود رمضانی حاکی از اثبات ضربات باتوم و پاره شدن طحال است این درحالی است که گزارش پزشکی قانونی مرگ بر اثر “صدمات متعدد ناشی از اثبات جسم سخت” اعلام شده است.
روز ۲۶ اسفند خانواده بهنود پیکر بی جان وی را از پزشک قانونی تحویل گرفته و به سوی روستای “قراخیل” از توابع شهرستان قائمشهر جهت تشییع و دفن حرکت کردند. در روز ۲۷ اسفند نیز این جوان در روستای یاد شده به خاک سپرده شد.

هیچ نظری موجود نیست: