نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

2اسفند.شريعتمداری تهمت زشت خود به شهيد صانع ژاله را انکار کرد


روشنگری. جنايت رژيم و قتل جان باختگان محمدمختاری و صانع ژاله، با اقدام رژيم به «شهيد دزدی» مضاعف شد و با تهمت خبرچينی که شريعتمداری به صانع ژاله وارد کرد، مضاعف تر. حالا موج نفرتی که تهمت زشت شريعتمداری ايجاد کرده، او را مجبور نموده اظهارات خود را انکار کند. کيهان در يادداشتی که امضای خود شريعتمداری را ندارد، تهمتی را که او به شهيد صانع ژاله زده است انکار و به طريقی لاپوشانی ميکند. اين انکار به شيوه معمول با دروغ هاو جعليات جديدی همراه است تا اصل قضيه و تهمت ناروا و غيرانسانی او کمرنگ شود.

جالب اين است که شريعتمداری هنگام ارتکاب جرم سعی ميکند نه فقط با کلمات بلکه باحرکات و ادا و اطوار چشم و صورت، جاسوسی و خبرچينی را القا کند. ادا و اطواری که در اتاق های بازجويی يا سرچهارراه هايی که دلالان و قاچاقچيان جنس «قالب» ميکنند با آن برخورد ميکنيم.
نوار مصاحبه شريعمداری در زير آمده است و انکار کيهان بعد از آن
http://www.youtube.com/watch?v=3N9b4SEZaQA

کيهان
آب در لانه مورچه ها (خبر ويژه)

اظهارات مدير مسئول كيهان در گفت وگوى ويژه خبرى چهارشنبه شب شبكه دوم سيما كه در آن به همكارى خبرى شهيد صانع ژاله با روزنامه كيهان اشاره كرده بود، خشم توأم با سرخوردگى و انفعال جريان فتنه و سايت ها و خبرگزارى هاى حامى آنها را در پى داشت و در اين ميان واكنش رسانه هاى صهيونيستى و آمريكايى و شبكه تلويزيونى فارسى زبان بى بى سى بيشتر از ساير سايت هاى اجاره اى وابسته به گروه هاى ضد انقلاب، جالب توجه است. حاميان فتنه كه با شكست حركت كاريكاتورى و خنده دار 25 بهمن، بى آن كه بخواهند، خدمت بزرگى به جمهورى اسلامى ايران كرده بودند اشاره مدير مسئول كيهان به تعهد و دلباختگى شهيد صانع ژاله را، ضربه هولناك ديگرى بر دروغ بافى هاى خود درباره آن شهيد بزرگوار تلقى كرده و ابتدا كوشيدند، اظهارات شريعتمدارى مبنى بر همكارى خبرى شهيد ژاله با كيهان را به «جاسوسى» و «خبرچينى» تغيير دهند و در ادامه تلاش بى حاصلى را براى كتمان اين واقعيت به كار بستند.
مدير مسئول كيهان در برنامه شبكه دوم سيما گفته بود؛ از ما مى پرسند برخى خبرهاى محرمانه را كه ديگران ندارند، از كجا مى آوريد؟ و پاسخ ما همواره اين بوده و هست كه «بچه حزب اللهى ها همه جا هستند و اينگونه خبرها را به كيهان مى رسانند» و درباره شهيد صانع ژاله نيز افزوده بود «برادر بسيار عزيز و شهيدمان آقاى صانع ژاله نيز در بسيارى از موارد با ما تماس مى گرفت و خبرهاى خيلى خوبى به ما مى داد از جمله اين كه به اتفاق چند تن ديگر به ملاقات آقاى منتظرى رفته بود».
گفتنى است كيهان طى دو دهه گذشته، بارها به اينگونه خبرها كه توسط افراد مومن و متعهد دريافت كرده و مى كند، اشاره داشته و صحت تمامى آنها نيز به اثبات رسيده است. به عنوان نمونه وقتى كيهان خبر اختصاص 400 هزار دلار از بيت المال را به بهروز افخمى كه به دستور خاتمى- رئيس جمهور وقت- صورت گرفته بود منتشر كرد، به عمد، هامش نامه را كه دستخط و امضاى خاتمى مبنى بر موافقت با پرداخت اين مبلغ بود، حذف كرد ولى فرداى آن روز دفتر رئيس جمهور وقت اين خبر را تكذيب كرد و كيهان متن دستخط و امضاى خاتمى را هم منتشر ساخت و البته بعد از آن دفتر خاتمى ترجيح داد كه سكوت كند. و يا ملاقات خاتمى با جرج سوروس، دستور گرفتن موسوى از يورگن هابرماس در سفر سال 1381 وى به ايران، صدور بيانيه هاى حزب مشاركت از لندن، دو سفر پياپى كديور به اسرائيل و دهها خبر ديگر از مفاسد كلان اقتصادى و يا زد و بندهاى پشت پرده بعضى ها با جريانات ضد انقلاب در عرصه فرهنگ و هنر و... كه تماماً به اثبات رسيده است، از همين طريق و از سوى افراد مؤمن و متعهد حاضر در كنار جريانات ياد شده، به دست آمده است.
قاتلان شهيد صانع ژاله كه بسيارى از سايت هاى ضدانقلابى را در اختيار دارند و عمدتاً از لندن، حيفا- مركز بهائيان در اسرائيل- و بعضاً از آمريكا اين سايت ها را مديريت و بارگذارى مى كنند ابتدا سخن مدير مسئول كيهان مبنى بر همكارى شهيد صانع ژاله با روزنامه كيهان راتحريف كرده و از قول مدير مسئول كيهان نوشتند «شهيد صانع ژاله جاسوس بوده است»! و يا «شهيد صانع ژاله مخبر كيهان بوده است»! و سپس در حالى به تكذيب اين خبر پرداختند كه بسيارى از آنها ضمن ادعاى نزديكى با شهيد صانع ژاله از آن شهيد با عنوان «خانم ژاله صانعى»! ياد مى كردند!
يكى از جالب ترين و درعين حال رسواترين نمونه از اين دست، ادعاى سايت بالاترين است كه مديريت منوشه امير بر اين سايت را انكار نمى كند. سايت مزبور ادعا كرده بود كه «خانم ژاله صانعي، با سايت بالاترين همكارى و روابط نزديكى داشت»! اين سايت بعد از آن كه معلوم شد شهيد صانع ژاله، خانم نبوده است، خبر ياد شده را از خروجى خود حذف كرد، غافل از آن كه مراجعه كنندگان اين سايت از آن خبر جعلى و مضحك دستكم صدها «پرينت» گرفته اند.
خبر سايت وابسته به منوشه امير- مدير بخش فارسى راديو اسرائيل- از يكسو نشان مى دهد مدعيان همكارى شهيد صانع ژاله با اين سايت تا چه اندازه دروغگو هستند كه حتى بدون اطلاع از جنسيت شهيد ياد شده ادعاى همكارى با وى را داشته اند و از سوى ديگر با كمال وقاحت سعى كرده اند آن شهيد مظلوم و متعهد را جاسوس موساد!! قلمداد كنند و در اين ميان نكته عبرت انگيز آن كه حاميان فتنه در حالى از همكارى شهيد ياد شده با كيهان يعنى يك روزنامه درون وطن خويش- البته حاميان فتنه مدتهاست كه وطن خود را فروخته اند- عصبانى شده و رگ گردن سيخ مى كنند كه تهمت همكارى شهيد ياد شده با اسرائيل را نه فقط زشت و مشمئز كننده نمى دانند و عليه آن نمى شورند، بلكه با كمال وقاحت به آن افتخار هم مى كنند!!
و البته خون آن شهيد مظلوم در قلوب پاك صدها هزار تشييع كننده پيكر پاك او به جوشش آمد و پياده نظام رژيم صهيونيستى كه نتانياهو از آنها با عنوان «بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران» ياد كرده بود را بار ديگر رسوا كرد.




2 اسفند 1389

هیچ نظری موجود نیست: