نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

انیان آزادیخواه در سراسر جهان!


ایرانیان آزادیخواه در سراسر جهان!

با حمله پلیس به تظاهرات ایرانیان برلن ، آزادی بیان همگی ما مورد تعرض قرار گرقته است. اگر امروز در مقابل این اقدام مقاومت نکنیم ، ذره ذره آزادی را از ما را سلب می کنند.

برای دفاع از آزادی بیان و حق تعیین مضمون مبارزه سیاسی خود از همه انسان های آزادیخواه می خواهیم که با ارسال نامه آلمانی که متن فارسی آن نیز ضمیمه است و یا با هر متنی که شما برای دفاع از حق آزادی بیان که در آکسیون 10 دسامبر از ما گرفته شد به سناتور داخلی برلن و شهردار برلن مراتب اعتراض خود را اعلام دارید.

ما تا دیروز به نمایندگان رژیم جنایتکار اجازه نداده بودیم که در مجامع این شهر بطور علنی حضور یابند. اکنون آزادی بیان و اجتماعات ما در روز 10 دسامبر(روز جهانی حقوق بشر) با شکایت نمایندگان رژیم اسلامی و توسط پلیس آلمان به زیر سئوال برده شده است..

به دنبال اعتراضات انجام شده در این چند روز، این مسئله در رسانه ها انعکاس گسترده یافته و سبب اعتراض سازمان های حقوق بشر و وکلای مترقی به این واقعه شده است.

برای دفاع از آزادی بیان و آزادی فعالیت سیاسی از همه آزادیخواهان دعوت می کنیم که با امضای خود

به این فراخوان پاسخ مثبت داده و بدین وسیله همراهی خود را اعلام نمایید.

پیروز باشید.

کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران - برلین

kupg_iran@yahoo.de

کانون پناهندگان سیاسی ایرانی – برلین

Verein iranischer Flüchtlinge in Berlin e.V. (IPRBERLIN.COM)

VereinIranischerFluechtlinge@gmx.de

گزارش خبر

http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=34130

http://www.youtube.com/user/ramin4orever#p/a/u/0/a7ePKQ5wXhA

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱ دسامبر ۲۰۱۰

میتینگ اعتراضی ایرانیان در روز جهانی حقوق بشر علیه جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران با حمله پلیس به خشونت کشسده شد!
امروز به مناسبت روز جهانی حقوق بشر در اعتراض به اعدام، سنگسار، دستگیری فعالین جنبش های اجتماعی و نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران یک میتینگ اعتراضی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی که از طرف کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران و کانون پناهندان سیاسی ایران در برلن تدارک دیده شده بود، برگزار شد.
ابتدا بیانیه ای از طرف برگزارکنندگان در رابطه با موارد فوق خوانده شد. سپس خانم پری رفیع از جامعه دفاع از حقوق بشر در ایران به موارد نقض حقوق بشر در ایران پرداخت.
شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارد هائی با مضمون زندانی سیاسی آزاد باید گردد،
جدائی دین از دولت ، لغو مجازات اعدام، ممنوعیت شکنجه، مرگ بر جمهوری اسلامی ایران و... به دادن شعار با این مضمون ها پرداختند.


بیش از سه ربع از آکسیون نگذشته بود که یکی از ماموران پلیس از داخل سفارت برگشت و به مسئول آکسیون گفت که سفارت شکایت کرده و پلاکارد ،" سرنکون باد جمهوری اسلامی " به زبان فارسی و انگلیسی بر نرده کنار پیادر رو آویزان بود را باید برداریم. تظاهرکنندگان مخالفت کرده و با صدای بلندتر شعار "مرگ بر جمهوری اسلامی " و" سفارت ایران مرکز جاسوسی "سر دادند. نیروهای کمکی پلیس با سگ به محل آکسیون سررسیدند و پلیس با خشونت به تظاهرکنندگان حمله نمود و با کوبیدن مشت بر سر و روی تظاهرکنندگان که همگی پشت نرده هائی که توسط پلیس برای آکسیون نصب شده بود، پلاکار را کشیده و با خود بردند.


از طرف تظاهرکنندگانبه زبان فارسی و آلمانی اعلام شد که این کار پلیس غیرقانونی بوده وآنها نه به سفارت رژیم و نه به دولت آلمان اجازه مب دهند که جلوی فعالیت سیاسی مخالفین رژیم را بگیرند. تظاهرکنندگان همچمان علیه رژیم و علیه خشونت پلیس آلمان ، شعار دادند.
بعد از اتمام آکسیون در حالیکه تظاهرات کنندگان دستجمعی و با فاصله بسیار کم در جال بازگشت بودند با خشونت تمام حمله کرده و سه مرد و یک زن را با خود بردند. در این میان چندین نفر زخمی شدند و یک زن که بشدت توسط پلیس پرتاپ شده بود با ماشین اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
ما ضمن محکوم کردن خشونت پلیس علیه شرکت کنندگان حرکت اعتراضی ما این مسئله را تحت پیگرد قانونی قرار داده ایم.


ما همچنان که تا کنون اجازه ندادیم که نمایندگان رژیم سرکوب و اعدام در مجاامع بین المللی برلن حضور یابند، اجازه نخواهیم داد جمهوری اسلامی در اینجا نیز فعالیت سیاسی ما را محدود سازد.
فیلم های تهیه شده از این آکسیون را بزودی در اختیار همگان قرار خواهیم داد.

کانون پناهندگان سیاسی ایرانی – برلین
Vereiniranischerfluechtlinge@gmx.de
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران – برلین
kupg_iran@yahoo.de

١٠ دسامبر ٢٠١٠

هیچ نظری موجود نیست: