نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

زلزله دورود به 9 هزار و 415 واحدمسكوني خسارت وارد كرده است


زلزله دورود به 9 هزار و 415 واحدمسكوني خسارت وارد كرده است. از اين تعداد دوهزار و 961 واحد بالاي 60 درصد،سه هزار و 273 واحد بين 30 تا 60 درصد، سه ‌هزار و 181واحد زير30 درصد خسارت ديده‌اند. براثر اين حادثه نيز 115 پروژه عمراني در دست اجراي دورود مبلغ 14ميليارد تومان خسارت وارد شده. همچنین پنج ميليارد تومان خسارت به لوازم خانگي، ماشين‌آلات و وسايل داخل مغازه وارد شده است. كار جمع‌آوري خسارت‌هاي وارده به شهرستان دورود به پايان رسيده است

رضا آريايي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اينكه آخرين وضعيت خسارت وارده به واحدهاي مسكوني، طرح‌هاي عمراني و لوازم خانگي دورود اعلام شده اظهار داشت: از اين تعداد دوهزار و 961 واحد بالاي 60 درصد،سه هزار و 273 واحد بين 30 تا 60 درصد، سه ‌هزار و 181واحد زير30 درصد بر اثر زلزله روز شنبه هفته گذشته دورود خسارت ديده‌اند.

وي افزود: براثر اين حادثه نيز 115 پروژه عمراني در دست اجراي دورود مبلغ 14ميليارد تومان خسارت وارد شده است.

مدير كل ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه استان لرستان گفت: زلزله هفته گذشته شهرستان دورود لرستان پنج ميليارد تومان خسارت به لوازم خانگي، ماشين‌آلات و وسايل داخل مغازه وارد شده است.

آريايي گفت:هم اكنون شرايط به نسبت آرامي در شهرستان دورود حاكم است و هيچ‌گونه مشكل امدادي براي رسيدگي به مردم زلزله زده وجود ندارد.

مدير كل ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه استان لرستان گفت: كار جمع‌آوري خسارت‌هاي وارده به شهرستان دورود صبح امروز به پايان رسيده است.

وي با انتقاد از توجه كم مردم به فرهنگ بيمه گفت: بسياري از واحدهاي خسارت ديده تحت پوشش بيمه قرار ندارند و بايد در اين زمينه و تشويق مردم نسبت به اهميت فرهنگ بيمه اقدامات بيشتري انجام شود.

مدير كل ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه استان لرستان گفت: در ايران خسارات حوادثي از قبيل زلزله توسط دولت تامين مي‌شود و اين در حالي است كه اين روند در هيچ كشوري وجود ندارد و پرداخت خسارات تنها از طريق شعب بيمه صورت مي‌گيرد.

زمين لرزه 4,9 ريشتري صبح روز شنبه پانزدهم آبان ماه هفته گذشته شهرستان دورود در شرق لرستان را لرزاند كه خوشبختانه هيچ‌گونه تلفات جاني در برنداشت اما به تعداد زيادي از منازل مسكوني، تجاري، عمراني و مدرسه خسارت وارد شده است.

هیچ نظری موجود نیست: