نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

http://www.11esfand.com/

JA slide showJA slide show


ممانعت مسئولان زندان اوين از ملاقات كوهيار گودرزی با مادرش

مسئولان زندان اوین عصر روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه از ملاقات مادر کوهیار گودرزی،عضوکمیته حقوق بشرسازمان ادوار تحکیم وحدت با وی جلوگیری به عمل آورده‌اند. جلوگیری از ملاقات این وبلاگ نویس با مادرش در حالی صورت می‌گیرد که پس از گذشت بیش از ۱۰۰ روز از بازداشت وی، مسئولان زندان همچنان از پذیرفتن لباس، کتاب و وسایل موردنیاز اين زنداني خودداری می‌کنند.

جلوگیری از ملاقات درسا سبحانی با خانواده خود

مسئولان زندان اوین عصر روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین از ملاقات خانواده درسا سبحانی، شهروند محروم از تحصیل بهایی با فرزندشان جلوگیری به عمل آوردند. این درحالی است که این فعال حقوق زنان، در طول مدت بازداشت تنها یک بار با خانواده‌ خود ملاقات کرده است.

نويد خانجاني همچنان تحت فشار بازجوها براي پذيرفتن اتهامات

نوید خانجانی، فعال مدنی و دانشجویی كه همچنان در بند متعلق به سپاه زنداني است تحت بازجویی شدید و فشار برای پذیرفتن اتهاماتی سنگین قرار دارد. به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، خانواده نويد با ابراز نگراني از وضعيت فرزندشان گفته اند، وی در هفته دوبار با منزل تماس تلفنی دارد که این تماس‌ها در حضور بازجو است.

ممانعت مسئولان زندان اوين از ملاقات كوهيار گودرزی با مادرش


مسئولان زندان اوین عصر روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین‌ماه از ملاقات مادر کوهیار گودرزی،عضوکمیته حقوق بشرسازمان ادوار تحکیم وحدت با وی جلوگیری به عمل آورده‌اند.

جلوگیری از ملاقات این وبلاگ نویس با مادرش در حالی صورت می‌گیرد که پس از گذشت بیش از ۱۰۰ روز از بازداشت وی، مسئولان زندان همچنان از پذیرفتن لباس، کتاب و وسایل موردنیاز اين زنداني خودداری می‌کنند.

ادامه مطلب ...

جلوگیری از ملاقات درسا سبحانی با خانواده خود


مسئولان زندان اوین عصر روز پنج‌شنبه ۱۹ فروردین از ملاقات خانواده درسا سبحانی، شهروند محروم از تحصیل بهایی با فرزندشان جلوگیری به عمل آوردند.

این درحالی است که این فعال حقوق زنان، در طول مدت بازداشت تنها یک بار با خانواده‌ خود ملاقات کرده است.

ادامه مطلب ...

نويد خانجاني همچنان تحت فشار بازجوها براي پذيرفتن اتهامات


نوید خانجانی، فعال مدنی و دانشجویی كه همچنان در بند متعلق به سپاه زنداني است تحت بازجویی شدید و فشار برای پذیرفتن اتهاماتی سنگین قرار دارد.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، خانواده نويد با ابراز نگراني از وضعيت فرزندشان گفته اند، وی در هفته دوبار با منزل تماس تلفنی دارد که این تماس‌ها در حضور بازجو است.

ادامه مطلب ...

وضعیت نگران کننده نصور نقی پور در زندان


نصور نقی پور تحت فشار شدید بازجویان در زندان اوین قرار دارد و همین امر موجب تشدید نگرانی ها نسبت به وضعیت وی شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، نقی پور طی چند تماس کوتاه تلفنی که با خانواده ی خود برقرار نموده ایشان را از گرفتن وکیل و پیگیری پرونده ی خود منع کرده است. بنا به قرائن و شواهد به نظر می رسد این درخواست تنها تحت فشار بیان شده باشد.

ادامه مطلب ...

شكنجه محبوبه كرمي در زندان از سوي بازجوها


برادر محبوبه كرمي، زنداني سياسي در نامه اي به دادستان تهران خواستار مشخص شدن اتهامات خواهرش شد و از افرایش فشارهای بازجویان بر این فعال حقوق بشر پرده برداشت.

به گزارش سايت تغيير براي برابري، وي در اين نامه خطاب به عباس جعفري دولت آبادي آورده است: "بيش از يك ماه از بازداشت خواهرم محبوبه كرمي مي گذرد. وي تمام اين مدت، منجمله روزهاي فرخنده نوروز را در سلول انفرادي بسر برده و هنوز اتهامش مشخص شده و در تنها ملاقاتي كه با خواهرم داشتم وي به من گفت توسط يكي از بازجويان مورد بدرفتاري قرار گرفته و با ظرف بطري آب ضربات زيادي بر سرش زده اند."

ادامه مطلب ...

هیچ نظری موجود نیست: