نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

انتشار ويديو که برای پنتاگون بسيار حساس است يک بار ديگر ثابت ميکند، اگرچه دردوره غم انگيزی زندگی می کنيم، اما خوشبختانه در دوره ما، جنايت مدت کمتری پش

ويديو را در لينک ويکی ليکز ميتوانيد ببينيد:

http://collateralmurder.com

17فروردين.جنايت پشت پرده نمی ماند: ويديوکليپ قتل دو خبرنگار رويترر توسط پنتاگون

روشنگری. روز دوشنبه 5 آوريل يک ويديوی سری توسط

Wikileaks

منتشرکه نشان ميدهد نيروهای پنتاگون در يک تيراندازی از هلی کوپتر چندين نفر غيرنظامی را به گلوله بسته و می کشند. آمريکايی ها قبل از تيراندازی به غلط ادعا ميکنند که اين افراد شورشی هستند. دو نفر از قربانيان خبرنگاران محلی رويترز، 22 و 40 ساله، بودند که مثل بقيه غيرنظاميان مزبور بی گناه کشته شدند. ازاين رو رويترز از پنتاگون خواسته بود که از چگونگی کشته شدن آنها پرده بردارد. اماپنتاگون عليرغم در اختيار داشتن ويديو که از هلی کوپتر آپاچی فيلم برداری شده اظهار بی اطلاعی کرده و بعد هم ادعا ميکند که حادثه بررسی شده و نتيجه بررسی هم اين بود که خطايی صورت نگرفته است. از اين رو ويکی ليکز ويديوی 38 دقيقه ای را که توسط خود افراد ارتشی در اختيار آن گذاشته شده، منتشر ميکند.

در اين ويديوی دلخراش که يوتيوب آنرا فقط برای بزرگسالان مجاز شمرده ميتوان ديد که آمريکايی ها حتی مينی بوسی که به کمک قربانيان شتافته بود را زيرآتش ميگيرد. در اين مينی بوس دو کودک بودند که به شدت مجروح شدند.

انتشار ويديو که برای پنتاگون بسيار حساس است يک بار ديگر ثابت ميکند، اگرچه دردوره غم انگيزی زندگی می کنيم، اما خوشبختانه در دوره ما، جنايت مدت کمتری پشت پرده ميماند و دست جنايتکارانی که ابوغريب ها و کهريزک ها را می آفرينند بسيار زودتر از قبل باز ميشود.

ويديو را در لينک ويکی ليکز ميتوانيد ببينيد:

http://collateralmurder.com/

هیچ نظری موجود نیست: