نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

♦ گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده


زارش هشتم: روابط ایران و آمریکا

گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان، از ابتدای سال 1979 تا پیروزی انقلاب اسلامی- اول ژانویه تا 11 فوریه.
گزارش هفتم: تحولات داخلی ایران، بخش سوم گزارش‌هایی از اسناد طبقه‌بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان. از 25 ژوییه تا آخر اکتبر (سوم مرداد تا نهم آبان 1358)
تسخير سفارتخانه‌هاى امريکا و انگليس به ضرر ايران بود گفت‌وگو با دکتر سید مجید تفرشی، پژوهشگر و تحلیل‌گر مسائل سیاسی
گزارش ششم: تحولات داخلی ایران، بخش دوم گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان. از 12 فوریه تا 12 ژوییه (23 بهمن 1357 تا 21 تیر 1358)
گزارش پنجم: تحولات داخلی ایران- بخش نخست از اول ژانویه تا 11 فوریه گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان.
گزارش چهارم: نشست سران چهار قدرت بزرگ غربی در گوادلوپ و آینده ایران گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان
گزارش سوم: کالبد شکافی و ریشه یابی سقوط محمد رضا شاه و نظام پادشاهی در ایران گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان
گزارش دوم: سال به قدرت رسیدن مارگارت تاچر، صدام حسین و رابرت موگابه گزارش‌هایی از اسناد طبقه‌بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان.
گزارش نخست: مقدمه و مروری بر مجموعه مقالات گزارش هایی از اسناد طبقه بندی شده تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا درباره ایران و جهان، اولین بخش از این گزارش‌ها را در ادامه مطلب می‌خوانید.
/اختصاصى/ گزارش‌هایی از اسناد محرمانه تازه آزاد شده در آرشیو ملی بریتانیا مجموعه گزارش هایی از اسناد رسمی و محرمانه دولتی بریتانیا درباره ایران در فاصله چهل روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا ده ماه و بیست روز پس از سرنگونی نظام پادشاهی و آغاز نظام جمهوری اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: