نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

قدام بسيج برای پاک کردن آثار جنايت 25 خرداد

7اسفند.تصوير: ا


بالاترين
پايگاه بسيج مقداد ، مکانی که در روز 25 خرداد از پشت بام آن مردم معترض را به گلوله بستند اينک در حال بازسازی است و نمای خارجی آن تغيير يافته است . شايد بتوانند با اين کار ، آثار باقيمانده از قربانگاه و محل جنايت را پاک کنند اما جنايت نيروی های بسيج در آن روز و روزهای بعد از اذهان مردم پاک نخواهد شد

برای ديدن تصوير به لينک مراجعه کنيد
http://meme.yahoo.com/petahoor/
7 اسفند 1388

۱ نظر:

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.