نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

مهاجرانی ، جرس ، ابراهیم نبوی و طرح مسخره تروا ، هدیه ای که به رژیم تقدیم شد

چقدر نوشتیم و چقدر فریاد زدیم که این طرح مسخره ، محکوم به شکست است . چقدر بحث کردیم که با چهره و لباس حزب اللهی رفتن به قصد فتح میدان آرادی ، آب به آسیاب دشمن خواهد ریخت . کو گوش شنوا .
دخترک میگریست وقتی سوارشان کردم . میگفت همه از ما بودند اما نتوانستیم تکانی بخوریم . از ساعت 6 صبح آمده بودند . همراهش که پسری بود با ظاهر حزب اللهی ، عرقش را با چفیه دور گردن پاک کرد و گفت از کجا میدانی همه از ما بودند . دخترک در بین گریه بیصدایش گفت : آخه شعارهای اونا رو تکرار نمیکردند . و پسر فحش میداد به صدر تا ذیل نظام .
پرسیدم چرا پس نتوانستید شعار بدهید ؟
گفت چون لایه به لایه بینمان نیروهای آنها بودند . در ضمن اصلا نمیشد فهمید که بغل دستیت از کدام طرف است . و عرقش را با چفیه خشک کرد .
پرسیدم پس این سر و وضع حزب اللهایتان چیست ؟ گفت ، خودشان گفتند . سبزها گفتند . جرس گفت ، من خودم تو بالاترین خوندم .
اسم بالاترین که آمد ، همسرم سری تکان داد و من آرزو کردم کاش یک چفیه داشتم تا عرقم را پاک کنم .

پ.ن. دوستانی فرموده اند چرا سابق بر این نگفته ای . اول عرض کنم که وبلاگ اصلی من در آدرس زیر است :

http://balatariny.blogspot.com/

دوم اینکه به عنوان مثال در این دو لینک قبلا عرض کرده ام :

http://balatarin.com/permlink/2010/2/4/1940468

http://balatarin.com/permlink/2010/2/4/1940975


هیچ نظری موجود نیست: