نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۲۲, پنجشنبه

(اين روزها ... !!!) گیج شدن بیشتر سبزها برای 22بهمن


وامل آشوب را نیز در همین راستا ارزیابی كرده و از آنها با عنوان عوامل خریداری شده توسط وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه یاد می كنند! و بیانیه های دعوت به راهپیمایی از سوی كروبی و موسوی و مجمع روحانیون مبارز و حزب مشاركت و… را نتیجه القای مستقیم یا غیرمستقیم همین افراد به گروههای مزبور می دانند!


از سوی دیگر برخی از همین افراد با اشاره به راهپیمایی 9 دی حدس می زنند جمعیت 22 بهمن خیلی بیشتر از آن روز خواهد بود و معتقدند با توجه به خشم و كینه ای كه حاكمیت به خاطر ماجرای روز عاشورا در مردم ایجاد كرده است، مردم به محض مشاهده نشانه ای كه از وابستگی افراد به جنبش سبز- همان فتنه سبز- حكایت كند، به شدت با آنان برخورد كرده و احتمال زنده ماندن آنها بسیار اندك است! این عده می گویند، مردم باانگیزه دفاع از امام حسین(ع) و امام زمان(عج) به آنها حمله خواهند كرد و برای این حركت خود ثواب فراوانی هم قائل هستند بنابراین هیچ پلیسی نمی تواند مانع آنها شود. یكی از همین افراد به سایت جرس- وابسته به مهاجرانی، سروش، عبدالعلی بازرگان، كدیور و اكبر گنجی – گفته است: همانطور كه قاچاقی از ایران خارج شدید، حالا هم اگر حضور در 22بهمن را ضروری می دانید چرا از همان طریق قاچاق برای شركت در راهپیمایی و حمایت از جنبش سبز به ایران نمی آئید؟!

شخصی با امضای «الف- شیرازی» به سایت «بالاترین» كه مدیریت آن را منوشه امیر- منوچهر ساچمه چی تهرانی و مسئول بخش فارسی رادیو اسرائیل- برعهده دارد، گفته است، كتك خوردن از جمعیت خشمگین در روز 22بهمن از نگاه عامه مردم افتخار محسوب نمی شود، بلكه مانند آن است كه مردم یك «جیب بر» را به باد كتك گرفته و قصد لت و پار كردن او را داشته باشند!

هیچ نظری موجود نیست: