نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۳, شنبه

و اما برادر مشایی از اجاره نشینی تا خرید تابلوی چهار میلیونی هدیه تهرانی (گران‌ترین تابلوی وی) :

فان شاد.کام | بزرگترین سایت تفریح و سرگرمی ایرانیان

مشایی که اخیرا به دنبال انتصابش به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی دولت، به فرد اول تصمیم گیر برای مسائل فرهنگی کشور تبدیل شده است، چندی پیش با حضور جنجالی خود در خانه هنرمندان از نمایشگاه عکس هدیه تهرانی بازیگر نام آشنای سینما دیدن کرد و شام را مهمان وی بود. با توجه به اینکه قبلا ایشون گفته بود که “در خانه اجاره‌ای زندگی‌ می‌کند و در مراسم عروسی‌ دخترش با پسر احمدی نژاد ، مردها در منزل صاحب خانه اش حضور داشتند” خیلی‌ جالبه که یک آدم اجاره نشین چطور ۴ میلیون تومان برای یک تابلو میپردازد.

چند عکس از مراسم خیمه شب بازی عروسی‌ دختر مشایی با پسر احمدی نژاد:

لازم به ذکر است قسمتی‌ از مهمان‌ها چون کم بود رفتند خانه ی صاحبخانه آقای مشایی و الان احتمالاً اون تابلوی چهار میلیون تومانی هدیه تهرانی هم روی دیوار همین خونه اجاره ای آویزون شده است.

پسران احمدی نژاد و مشائی :

http://parsine.com/files/fa/news/1388/8/29/12296_666.jpg

مدتی‌ پیش عادل فردوسی پور در برنامهٔ نود لو داد که رحیم مشایی دایی مدیر عامل جدید سایپا است

فیلم یوتیوب افشای رابطه مدیر عامل جدید سایپا با رحیم مشایی در برنامه نود:

فردوسی پور اول از آرش کوشا پرسید:”سابقه شما چی بوده؟ قبلا کجا کار کردید؟” مدیر جوان سایپا هم گفت : “سازمان گردشگری و میراث فرهنگی” دوباره مجری برنامه نود پرسید: “سابقه ورزشی هم دارید قبل از میراث کجا بودید؟” و آرش کوشا همان جوابی را داد که عادل می خواست : “سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری تهران “خب رییس این دو سازمان هم در آن زمان اسفندیار رحیم مشایی بوده و عادل دوباره گفت: “آقای کوشا شما با آقای رحیم مشایی نسبتی دارید ، شایعاتی شده که دایی شما هستند؟” مدیرسایپا جواب داد: “خب ممکن است هر کسی با هر کسی نسبت داشته باشه” و لی عادل تکرار کرد: “بله حرف شما درسته ممکنه هر کسی با هر کسی نسبت داشته باشه اما من از شما می پرسم که اقای مشایی دایی شماست ؟” کوشا هم گفت : “یک نسبتی داریم و لی دایی من نیستند.”

انتقادات به عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی

آبگیری سد سیوند، سرعت عمل در پایان رساندن پروژه سد سیوند و افتتاح و آبگیری آن در زمان ریاست وی در سازمان میراث فرهنگی‌ رخ داد.
حراج سر سرباز هخامنشی
ماجرای غرامت‌گیری موزه‌های آمریکا از جمله دانشگاه شیکاگو از ایران مربوط به انفجار بمبی در اورشلیم در تاریخ ۴ سپتامبر ۱۹۹۷ بود که آن را به حماس و حمایت دولت ایران نسبت داد.
سرقت نسخه رونوشت از کتاب «قانون» ابوعلی سینا در هفته میراث فرهنگی در دوران ریاست او اتفاق افتاد.
ساخت مترو در زیر چهار باغ اصفهان
عدم تغییر آمار ورودی و خروجی گردشگران در ایران
عزل و نصب مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ممنوع المصاحبه کردن آنان


زندگی‌ نامه اسفندیار رحیم مشایی

اسفندیار رحیم مشایی (زادهٔ آبان ۱۳۳۹ در رامسر) یکی از دولت‌مردان ایرانی و رییس دفتر محمود احمدی نژاد است. او در رشتهٔ مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیل نموده و پدر عروس احمدی‌نژاد است.

http://salehnews.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/01/9e9e1309.jpg

هیچ نظری موجود نیست: