نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

مدرك دكتری رییس هیات مدیره صاحب مخابرات هم ...درآمد!

16

توضیح دفتر سیدهاشمی درباره مدرك وی

ایشان دارای مدرك دكترای مكاتبه ای از دانشگاه تخصصی بركلی PBU می باشد كه مورد پذیرش وزارت علوم قرار نگرفته ، نامبرده از دوران تصدی پست نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سمت های بعد از آن تاكنون، حقوق و مزایایی متناسب با مدرك فوق لیسانسی كه از دانشگاه علامه طباطبایی تهران اخذ نموده، دریافت كرده است.

مدیر محترم سایت آینده

باسلام
در پی درج خبری به شماره 15923 مورخ 12 آذرماه 1388 در مورد مدرك تحصیلی
آقای سید مصطفی سید هاشمی، موارد زیر را به اطلاع می رساند:

1- براساس اسناد و سوابق امر، ایشان دارای مدرك دكترای مكاتبه ای از دانشگاه تخصصی بركلی PBU می باشد كه مورد پذیرش وزارت علوم قرار نگرفته است. لازم به ذكر می باشد نامبرده از دوران تصدی پست نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سمت های بعد از آن تاكنون، حقوق و مزایایی متناسب با مدرك فوق لیسانسی كه از دانشگاه علامه طباطبایی تهران اخذ نموده، دریافت كرده است.

2- درج اینگونه مطالب در آستانه واگذاری سهام مخابرات ایران به یك شركت خصوصی آن هم به نقل از منابع نامشخص (وبلاگ شخصی) توسط آن سایت موجب تشویش افكار عمومی گردیده و جای تامل بسیار دارد.

3- همانگونه كه مستحضرید ایشان طی دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سوابق اجرایی خویش، منشاء خدمات ارزنده و ارزشمندی برای كشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، كه انتظار می رود از تلاش ها و زحمات ایشان یاد شود.

شایان ذكر است، حق هرگونه پیگیری حقوقی و قضایی از طریق مراجع قانونی برای ایشان محفوظ است. ضمنا این مطلب نیز در اسرع وقت می بایست به نحو مقتضی منعكس و نسبت به اصلاح خبر منتشره اقدام شود.

دفتر سید مصطفی سید هاشمی
سیزدهم آذرماه هشتادو هشت

**********************************************************************************

سال نماینده مجلس، معاون اقتصادی فعلی ستاد اجرایی و عضو هیئت مدیره اتاق تعاون؛ رئیس شورای شهر و شهردار اسبق و مدیركل اسبق و ده ها عنوان مسئولیت دیگر و از همه مهم تر، رئیس هیات مدیره شركت توسعه اعتماد مبین؛ مالك۵۱٪ سهام شركت مخابرات ایران

خبرنگار "آینده" گزارش داد: براساس اسناد منتشر شده توسط یك وبلاگنویس، اعتبار مدرك رییس هیات مدیره خریدار شركت مخابرات با ابهام مواجه است.

به نوشته وبلاگ امروزها دكتر "سیدمصطفی سیدهاشمی" 16 سال نماینده مجلس از شهر مراغه و معاون اقتصادی فعلی ستاد اجرایی فرمان امام و عضو هیئت مدیره اتاق تعاون ایران؛ رئیس شورای شهر و شهردار اسبق مراغه و مدیر كل اسبق پست استان تهران و عضو موسس و عضو اسبق هیات مدیره شركت پست كشور و البته ده ها عنوان و مسئولیت گوناگون مشابه دیگر.

و البته از همه مهم تر، رئیس هیات مدیره شركت توسعه اعتماد مبین؛ همان شركتی كه ۵۱٪ سهام شركت مخابرات ایران را یكجا خریده است.

چندین سال پیش، یك نشریه محلی كه از موضوع مدرك دكترای این نماینده دوره های چهارم، پنجم، ششم و هفتم مجلس خبر داشت، خبر این مدرك را طی گزارشی منتشر كرد و پس از شكایت سیدمصطفی سیدهاشمی از نویسنده آن مطلب، دادگاه از او خواست تا مدرك دكترای خود را ارائه كند و او همین مدرك را به دادگاه داد و پس از استعلام از وزارت علوم معلوم شد كه مدرك دكترای مورد ادعای وی، هیچ گونه اعتباری ندارد.

نظرات بینندگان:

بنده خدا كردان اسمش بد در رفته

10:22

وقتی شما خودتان از كنسرسیوم توسعه اعتماد مبین آگهی گرفته‌اید، در نیت و هدف شما از اینگونه گزارش‌ها و تحلیل‌ها شبهه وارد می‌شود.

ت 10:22

پناه بر خدا! آخه تایید گرفتن مدارك كه كار سختی نیست بالاخره یك نفر آدم توی خاطرات زندیگش معلومه دانشگاه رفته یا نرفته. اگه نرفته چرا بی خودی دروغ می گه اگه رفته دیگه مدریك بیار و نامه بده و... این بازی ها رو نداره

کد: 106758 | 12 آذر 1388 ساعت 10:26

هر دم از این باغ بری می رسد

عت 10:30

هر روز از این باغ بری می رسد....

کد: 106773 | 12 آذر 1388 ساعت 10:33

پیش فرض، مدرك دكترای همه مسئولین تقلبیه مگر اینكه خلافش اثبات بشه ...


http://berkeleypu.net/

BPU is not accredited by any US traditional accrediting body.

Kian Pardazesh is authorized associate of Berkeley Professional University

ساعت 10:38

خوبه !!!! هر دم از این بر ......

کد10:42

این بابا اینقدر ارزش نداره كه كسی بخواد واسش كامنت هم بزاره

عت 10:46

من هنوز متوجه نشدم چرا گوشه سمت راست همین صفحه تبلیغ همین كنسرسیوم رو گذاشتین!؟؟؟؟
پروفسور دكتر مهندس سر عمله یكم هستم از ایران

کد: 106796 | 12 آذر 1388 ساعت 10:46

باید تا الان فهمیده باشیم كه اگر كشور ما رو به زوال رفته است بخاطر مسئولان بی سواد مان می باشد.

ساعت 10:46

خدمتگزار صحیح است نه خدمتگذار!

ت 10:47

خوب كردان كه فوت كرد یكی باید جای خالی افتخارات وزحمات ایشون و واسه دولت پر میكرد دیگه

کد: 106810 | 12 آذر 1388 ساعت 10:50

بابا چرا آبروی مردم می برید بیچاره كلی زحمت كشیده تا این مدرك رو درس كنه!!!

10:51

وقتی تخصص اهمیتی ندارد جعل مدرك كار سختی نیست. ولی اگر تخصص را ملاك قرار دهیم، فرد غیر متخصص در اولین روزهای فعالیت خود با چالش شدید روبرو شده و جعل و تقلب او را راهی زندان میكند. جالب است برای همكاری با یك شركت تولیدی مدرك تحصیلی را قبل از صدور حكم كاركزینی استعلام میكنند ولی برای پست های حساس دولتی چنین كاری مرسوم نیست. ملاك تعهد به تقلب و رانت میباشد.

کد: 106812 | 12 آذر 1388 ساعت 10:52

هر دقیقه ازین باغ بری می رسد!

0:54

خدایا چه خبر این مملكت یعنی ایشان 16 سال با این مدرك نان... برای زن وبچش میبره؟ یا امام زمان خودت به داد 10:55

عزیزان ؛ این عین شجاعت و آزادگی است ، در حالی كه منافع مالی ( درج آگهی تبلیغاتی ) سایت آینده تامین می شود ولی از حق وحقیقت ( افشاء شائبه مدرك تقلبی رئیس هیئت مدیره ) چشم پوشی نمی كنند . آفرین به تو آینده

7

هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
چه كسایی دم از انقلاب و اسلام می زنند

11:01

51 درصد یك سازمان عریض و طویل وحساس رو به شركتی میدن كه رییس هیات مدیره اون یه آدم متقلب است!؟ تازه این آقا از معاونین كلیدی ستاد اجرایی حضرت امام هم هست!!!! وای به روزی كه بگندد نمك!!!!؟؟؟؟

ک4

خدا كردان و بیامرزه
اینم از عواقب رواج كردانیسم توسط احمدی نژاد

11:12

سلام
من متاسفانه همشهری ایشان هستم و نسبتی هم با ایشون دارم
ولی ایشون اصلا در شورای شهر نبوده اند
و آینده باید توضیح بدن كه از كدام وبلاگ اینها رودر آوردن
ولی ایشان قبلا هم سابقه فروش دندانهای ماقبل تاریخ رو هم از این شهر به موزه فرانسه داشتن خلاصه آینده باید بیشتر توضیح بدن تا در صورت نیاز با ایشون برخورد شود

11:22

فردا این خبر تكذیب میشود و آقای دكتر از راوی خبر شكایت كرده و بالاخره وزیر علوم مدرك ایشان را تایید می فرمایند. راستی وزیر علوم مدركش...؟

ک1:23

ما می توانیم!

11:25

به كجا چنین شتابان
به هر آن كجا كه باشد بجز این سرا ، سرایم.
همه آروزیم اما...

کد: 106864 | 12 آذر 1388 ساعت 11:28

به كجا چنین شتابان
به هر آن كجا كه باشد بجز این سرا ، سرایم.
همه آروزیم اما...

11:30

كیف كردم از دقت این خواننده : خدمتگذار
ببینم نمیخواین مدارك دیگران رو هم بررسی كنید؟
11:31

لطفا" دكتری احمدی نژاد را هم بررسی كنید

11:38

بابا بركلی!!!!

40

كردان خدا بیامرزتت!
شوخی بود شب جمعه است

11:41

اینجـــور كـــه معـــلـومــه دكــتـرهــای اصلـــی تعـــدادشـــون انگشـــت شمـــارن ، اســامــی اونـــا رو معــرفـــی كنیــــد ، قــال قضــیــه رو بكنیـــد !!!

11:46

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بگـــو پــس چـــرا احمـــدی نــژاد میگـــه كـــاغـــذ پــاره ؟؟!!!بـــه نظـــر شمــــا ایــن مــدارك جـــز همـــون كـــاغــــذ پــاره ، ارزش دیگـــری دارد ؟؟؟!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1:49

چیزی رو كه ما نفهمیدیم اینه كه چرا این جماعت انقدر عقده دكتر بودن دارند. قدرت و پول كه همه دست ایناست، اقلا كمی جیا كنند

کد: 106902 | 12 آذر 1388 ساعت 11:50

پیشنهادمی‏كنم مدرك رئیس‏جمهورهم بررسی بشه,آدمیه دیگه!!!

کد: 106903 | 12 آذر 1388 ساعت 11:50

1:54

ای بابا كار این مملكت با این مسئولینش از این حرف ها گذشته است. هر مسئول اصول گرائی را كه می بینی یك مشكل اساسی داره!!!!!!!
یاعث سر بلندی اصول گرایان عزیز.
یاحق

کد: 106917 | 12 آذر 1388 ساعت 11:55

جعلی بودن این گواهی نامه از اینجا معلوم است كه دانشگاه های آمریكا مدركی به نام دكترا ندارند. انها پی اچ دی می دهند و می نویسند: پی اچ دی. این آقایان به همان سبب كمبود... بدجوری خود را به دام می اندازند!

:57

تازه فهمیدین یك مشت آدم بی سواد به مردم بیچاره ایران حكومت می كنند؟؟؟ایناها همشون همینجورند...بی سواد و كج 12:00

چقدر كردان داریم نمی دونستیم

01

سلام
من خود شاهد بودم كه بعضی از اعضای هیئت علمی در پژوهشكده ابن سینا واقع در دانشگاه شهید بهشتی تهران با اسكن یك مدرك واقعی و با استفاده از فتوشاپ اسم خود را درج و سپس پرینت می گرفتند و به مجامع داخلی ارائه می دانند.

02

املای واژه "خدمتگزار" هم بالای سایتشون اشتباه نوشتن كه نشون میده مدركشون كاملا هم درست و بدون شبهه هست!

کد: 106944 | 12 آذر 1388 ساعت 12:10

ادم به خاطر پول هر كاری نمیكنه
لطفا اگهی اعتماد مبین را بردارید
انتظارات از این سایت بیشتر از اینه

:10

چطور احمد خاتمی یك شبه از حجه الاسلام به آیت اللهی رسید و هیچ كس هم هیچی نگفت.بقیه هم آدمند خب

کد: 106960 | 12 آذر 1388 ساعت 12:19

مملكتی كه آدما به پیشونیه مهر داغ دیده، به قدرت می رسند بهتر از این نمیشه!
ما كه عطای ای كشور رو به مردمش بخشیدیم و رفتیم! خلایق هر چه لایق! مردم دروغگو صاحب حاكمان دروغگو و كلاهبردار خواهند شد! مگه احمدی نژاد و دار و دسته اش از كره ی مریخ اومدند؟ نه! اونها هم از بین همین مردم هستند! انتظار دارید بین 75 میلیون نفر كه 50 میلیونشون كلاهبرداری رو زرنگی می دونند، بهتر از این به بار بیاد؟---لطفا این نقد فرهنگی رو درج كنید!
با تشكر دانشجوی ایرانی سابق-استاد دانشگاه كنونی كانادا

12:21

البته با دقت حد اقل ، روی ان باصطلاح مدرك نوشته دكترای فلسفه اما در ترجمه شده مدیرت بازرگانی . ایا اشتباه در دیكشنری است ؟؟؟

12:29

وب سایت این دانشگاه جعلی http://www.berkeleypu.com/ هست كه در آن كاملا توضیح داده هیچ ارتباطی با دانشگاه معروف و معتبر بركلی كالیفرنیا ندارد. هزینه صدور مدرك دكتری هم 2000 دلار هست و صد دلار هم هزینه پست بینالمللی هست.
از كوزه همان برون تراود كه در اوست. من متاسفم كه بعضی هموطنان ما بعد از 30 سال ذات دروغگو این افراد را نشناخته اند و انتظار دارند امثال این افراد واقعا تحصیل كرده باشند. كسی كه زحمت كشیده و تحصیل كرده آخرت خودش را به این راحتی به حراج نمی گذارد.

12:31

مدرك رهنورد هم رو شده

12:32

در این حیص و بیص ، روی سایت ایشان همان فراز دعای كمیل ، قو علی خدمتك جوارحی " از همه جالب تر است. هیچ كس نباید شك كند كه این قماش ادم ها واقعا شیفتگان خدمت هستند نه تشنگان قدرت. اینهم دلیلش!!!!

12:34

نامبرده فوق دیپلم بازرگانی دارد كه همزمان با دوره كارمندی بصورت شبانه آنرا قبل از پیروزی انقلاب گرفته است. 12:34

راستی بررسی مدارك مدیران به كجا رسید ؟ آیا با فوت جناب آقای كردان به فراموشی سپرده شد ؟ و یا صرفا برای عزل آقای كردان مطرح شد ؟

12:37

پیش نهاد می شود دولت یك فراخوان سراسری بدهد تا همه جاعلان مدك خودشونو معرفی كنندتاكلیه پست های مهم وغیر مهم دولتی فقط به اینا تعلق بگیره!!!حیفه تو این دولت خدمتگزار كسی با مدرك اصل خدمت كنه چون نمی تونه خودشوبا دولت خدمتگزار هماهنگ كنه وهمه كارا وخدمات این دولتو با مشكل مواجه می كنه!!؟؟؟؟

12:38

پس لازم است مدارك همه كسانی كه دكترا دارند یكبار دیگر بررسی شده و اسامی دارندگان مدارك نامعتبر یا جعلی اعلام شود. مدرك دكتری گرفتن به خدا كار سختی است چرا اینها حاظر می شوند حوزه علم را هم آلوده كنند؟

کد: 107017 | 12 آذر 1388 ساعت 12:39

سلام.چرا یكبار برای همیشه جلوی این قضیه ایستادگی نمی كنیم.مدرك خیلی هامون قلابیه.همه هم می دونیم و این ربطی به جناح خاصی نداره.ولی از جناحی كه ادعای راستگویی و خدمتگزاری و نان حلال و رزق پاك دارد بعید است كه با ایمن مدركها نان زن و بچه اش را تامین می كنند.البته آنها اگر مدرك هم نداشتند همین رزق و روزی را داشتند!!!!!!پس این مدارك جعلی نوعی خود كم بینی است

12:40

عجب چهره نورانی ایشان دارن ، به گمانم دور سرشون هاله نوری چیزی باشه

2:44

بذر این موضوع بسیار تكثیر شده و الان داره گوش تا گوش سبز ( ببخشید از كلمه سبز ) می شه.
تذكر به خودم : باید حتی الامكان از به كار برده كلمه غیر قانونی سبز خودداری كرد.

کد: 107032 | 12 آذر 1388 ساعت 12:44

Berkeley Professional University
a Non-Residential distance higher educational
یعنی‌ تحصیل از راه دور ... طبیعتاّ این مدرك بدون ارزش دانشگاهی است! مثل دیپلم خیاطی ناناز جون!

کد: 107033 | 12 آذر 1388 ساعت 12:44

and this is the price list:
http://www.berkeleypu.com/id7.html

کد: 107035 | 12 آذر 1388 ساعت 12:45

This university has specific link for Iran
That is really interesting

http://berkeleypu.net/Associate.html

کد: 107044 | 12 آذر 1388 ساعت 12:51

می دونم این كامنته خیلی تكراریه ولی حال میكنم بگم...
هر ثانیه از این باغ بری میرسد!!
{آینده مشغولن زمبه ای(املاش همینه دیگه؟) اگه چاپ نكنی..نفرینت می كنمااا}


باید مدرك احمدی نزاد هم مورد برسی قرار گیرد

کد: 107068 | 12 آذر 1388 ساعت 13:04

این دانشگاه قلابی هنوز در اینترنت آگهی می دهد و نرخ مدرك دكترای آن در حال حاضر 2000 دلار می باشد. نیازی به حضور هم نیست و با پرداخت 100 دلار مدرك شما را برایتان ارسال می كند.

کد: 107083 | 12 آذر 1388 ساعت 13:15

بابا داغ دل ما را تازه نكنید. دلمون خونه از این رئیس روسای بی سواد. دریك اداره دولتی باید یك رئیس مثلا دكتر راتحمل كنم چون كار نیست!!!!! در حالیكه دانش آموخته ممتازكارشناسی ارشد یكی از معتبرترین دانشگاههای صنعتی كشور هستم وكلی سابقه پژوهشی دارم و رئیسم هنوز به USB (flash memory !) می گوید UBC!!!، و هزار بی سوادی دیگر. از هر چی دكتر تو ایرانه متنفر شدم. چه مدركش اصل باشه چه تقلبی!!!

کد: 107087 | 12 آذر 1388 ساعت 13:17

در جواب دوستی كه گفته اند دانشگاههای امریكا مدركی بنام دكترا ندارند بلكه پی اچ دی میدهند، باید گفت خیر عنوان مدرك درست است و همه دانشگاههای امریكا و اروپا مدرك دكترا را (doctor of philosophy) می نامند كه مخفف آن PhD می شود. لیكن مشكل در این موسسه خاص است كه اصولا دانشگاه نیست و با اخذ مبلغی به هر متقاضی مدرك دكترا می دهد و مدرك را هم با پس ارسال می كند به درب منزل. یعنی نه كلاسی دارد و نه درسی و فقط یك دفتر است كه با اخذ پول مدرك صادر می كند.


فساد كه شاخ و دم نداره به این میگویند فساد اداری ! و ......


كم كم دارم به پزشك معالج خودم هم شك
میكنم . اخه سرما خوردگیم هنوز خوب نشده
. این گل نو شكفته هم از بستگان پروفسور كردان
باید باشه .


اینها همه انسانهای متعهد هستند كه باید برچسب متخصص نیز می خوردند حالا معلوم می شود كه نه تعهد دارند و نه تخصص اما همهچیز بدست آورده اند با همان برچسبها با یك برچسب بر پیشانی كه جای داغ مهر معلوم باشد و برچسبی از دانشكاها بركلی و هاوایی و آكسفورد و .... همه پستها مقامها و .. را بدست آوردند و بسیاری را از همه چیز محروم ساختند.


محاسنش كه خوبه ته ریش داره لابد جای مهرش هم رو پیشونیش پیداست حتما نماز شبم می خونه نه دیگه مدركش تقلبی نیست


بابا اینا مدركشونو همون سالهایی گرفتن كه سردار سارندگی ها و اصلاح طلبهای نازنین بر مسند قدرت بودن گرفتن. این كه ایراد نداره باز اینا مدركشون جعلی هستش فلان خانوم كه با یه دكتر دكتر گفتن رییس دانشگاه بوده گندش در اومده یا فلان رییس جمهور كه 8 سال دكتر بود یهو شد .... دیگه كه باید عادت كرده باشیم


وزیر علوممون آقای دانشجو هنوز تو مدركش شبهه وجود داره.
وای به حال بقیش


خوبه بابا
رحیمی تنها نیست حالا


جداً لطف كرده مدارك تمام مسئولین را استعلام كنید اول از همه مدرك روسای سه قوهی سه قوه


احتمالا ترجمه هم قلابی است چون ترجمه درست می شود دكترای فلسفه در مدیریت بازرگانی


این آدرس سایت «دانشگاه تخصصی بركلی» هستش. مثل این میمونه كه بگی از موسسه علمی امیركبیر مدرك دكترا گرفتم.
http://berkeleypu.ne


ولی انصافآ زمانی كه شهردار مراغه بود مدركش تكنسین بوده و آدم زحمت كشی بود...
دكتراشو خبر نداشم كه در این جا برایمان ثابت شد ...
دكتر سلام ....


خجالت بكشین با این خبرهای چرت و پرت تون


كد107372 چی میگی ( خجالت بكشین با این خبرهای چرت و پرت تون) همتون حرف زدنتون عین..... از اخلاق پیامبر یاد بگیر ای مرد یا زن


فكر كنم كلی كامنت گذاشتم برای خبر های مختلف ولی تا حالا یك بار هم ندیدم ثبت بشه........

16:11

البته ایشان نماینده 16 ساله مراغه و عجب شیری ها بود كه به همت والای عجب شیری ها امسال رای نیاورد.

هیچ نظری موجود نیست: