نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

پروژه اعتراف گیری نهضت سبزیکاران

Mahasti Shahrokhi

این بچه بازجو را ببینید که چگونه تحت لوای مصاحبه دارد از یک نفر (به خاطر شغل پدرش) استفاده ی ابزاری می کند و چگونه دارد مدام حرف در دهان او می گذارد تا از او اظهار ندامت و توبه بگیرد. کدام خبرنگاری در آلمان به خودش اجازه می دهد که به این شیوه، شخصی (به همراه جد و آبادش) را مورد مواخذه ایدئولوژیکی و تفتیش عقاید قرار دهد؟ آیا قرار است روزی اینها در آن کشور به قدرت برسند؟ ببینید این بازجوها و بچه بازجوها که خیلی خطرناک اند!!!
***
از قدیم گفته اند :"یک سوزن به خود، یک جوال دوز به دیگران!"دخترجان تو به جای بازجویی از این و آن، و یا دعوت از آیت الله خامنه ای برای آمدن به سوی مردم، نگاهی به زندگی و کارهای پدرت بینداز و از او بپرس چرا بازجو بود؟ چند نفر را به کشتن داد؟ چرا می خواست مهرجویی را بکشد؟ شاید کمی باورت کنیم.
شما هیچ حقانیتی ندارید و حضور شما حضوری مجازی و ساختگی است. مگر شما گمان می برید که به خاطر نبوغ خاندانتان، آن همه جوایز را به شما داده اند؟ و یا این همه امکانات رسانه ای، آیا گمان می برید که مستحق اش هستید؟ آخر به چه دلیل و با چه پشتوانه ای؟ برو و کمی فکر کن و از خون تمام کشته شدگان سالهای بازجو بودن پدرت شرم کن دخترک! استفاده از قوای لمپنی و سرکوب برای ساکت کردن دیگران را تا چه وقت ادامه خواهید داد؟

هیچ نظری موجود نیست: