نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

مجتبی خامنه ای، رهبری بیمار

تلاش خامنه ای برای باوراندن موضوع مهم، ساده زیستی او و خاندانش در طی سالهای ولایت تا حدود زیادی کار کرده بود. مردم برای سالهای طولانی باور داشتند رهبری در خانه ای محقر زندگی می کند و از امکانات محدود حکومتی بهرمند است.
داستانهای زیادی در این خصوص در ذهن مردم جاری بود و حتی شنیده می شد که آقازادههای ایشان با دیگران فرق دارند و برای تردد به حوزهء علمیه قم در دوران تحصیل از وسائل نقلیه عمومی استفاده می کنند و از خانهء شخصی برخوردار نیستند و ازجملهء درویش ترین روحانیون امروز ایران محسوب می شوند. در جاههایی از قول رهبری نقل کرده اند که ایشان برای ازدواج آقا مجتبی با دختر خانم آقای حداد عادل، زبان به نداری گشودند و از عروس خانم خواسته اند که تقاضای زیادی از آقا داماد نداشته باشند.
اما وقتی دولت انگلستان حساب یک و نیم میلیارد پوندی آقا مجتبی را در لندن بستند، به ناگاه همگان در این اندیشه ماندن که چطور ایشان به عنوان طلبه ای فقیر از چنین حساب بانکی برخوردار هستند؟ مجتبی خامنه ای بدون داشتن هر گونه شغل دولتی و یا حکومتی چطور می تواند از پول بیت المال چنین حسابی را در خارج از کشور دارا باشد؟
دوستان صمیمی مجتبی خامنه ای مثل احمدی نژاد، صادق محصولی و محسن رفیق هیچ کدام از سلامت مالی و اخلاقی و سیاسی مناسبی برخوردار نیستند. مجتبی خامنه ای از آنجایی که میل زیادی به سیاست و رهبری سیاسی ایران دارد در صدد است تا با در اختیار گرفتن بیشتر منابع مالی دولت و حکومت شرایط خود را تحکیم بخشد.
از آنجایی که حقیقت هیچ گاه از دید مردم پنهان نمی ماند، در پی افتضاحات اخیر رهبری و شخص مجتبی در کشتار مردم ایران و شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی ماموران به فرمان ایشان کاشف به عمل آمد خامنه ای درست مثل تمام سلاطین دیگر دنیا دارای خانه های مجلل و مخفی متعددی است.
رهبری ایران از تمام امکانات رفاهی، امنیتی و مجلل دیگر دیکتاتورههای دنیا برخوردار است و مدارک چنین ادعایی در دست است. خانه های متعدد و هواپیماه و هلکوپترههای متفاوت در کنار میلیاردها دلار خارج شده از ایران همگی موضوعاتی است که در منجلاب سیاسی خانوادهء خامنه ای در تاریخ سیاسی ایران بیشتر پی گرفته خواهد شد.
مجتبی خامنه ای می داند با مرگ پدر دیگر او اهمیتی ندارد و نمی تواند از چنین امکانات و قدرت و امنیتی برخوردار باشد. او تا زمانی که در این شرایط ایده آل قرار دارد می تواند قدرتش را افزایش دهد و دشمنان و مخالفان آتی را با تیغ پدر از سر راه برکند.
احمدی نژاد به گونه ای در همین مسیر قدم بر می دارد و هیچ نمی طلبد الا کندن ریشهء روحانیت و شخصیتهای مهم و تاثیر گذرا دیگر جامعه از گود قدرت. مردان فاسد و خون خوار جمهوری اسلامی به کمک اسلحه و پروندههای اخلاقی و سیاسی جعل شده می توانند بسیاری از امیدههای مدیریت سیاسی این نظام و کشور را بی آبرو کنند و مردم را با فشار در خانه های شان زندانی کنند اما مگر این شرایط تا چه اندازه می تواند طولانی شود.
بیماری مجتبی خامنه ای بر عکس پدرش در ایام جوانی به اوج خود رسیده است. او هنوز در قدرت قرار ندارد و میل به خون کرده است و در همین ابتدای کار چنین بی شرفانه جان عزیزانمان را در زندانها و خیابانها می گیرد. بیماری او جنون است، جنون قدرت.
با بی شرمی تمام پول بیت المال را از کشور خارج می کنند و مردم را در گورههای دسته جمعی دفن و در پاسخ به این اعتراضات بی شرمانه می گویند دانشگاه و کهریزک را مهم نمی دانند.

ایرانیها در برخورد با این بی عدالتی و ظلم راه مبازره را برمی گزیند و درست مثل روزگار گذشتگانش برای به زیر کشیدن ظالم جان خواهند داد. برای مردم شاه و خامنه ای فرقی ندارد و رفتار و ظلم آنها فقط معیار اندازه گیری است.
آزادی ایران و ایرانی از بند جهل و خرافات مذهبی ابتدای راه است و این مهم ممکن نمی شد بدون آشکار شدن شخصیت دروغ پرداز و فریبندهء رهبری و فرزند خون خوار و دوستان فاسدش. مدارک فساد خانوادهء خامنه ای به زودی انتشار می یابد و دلایل خون خواری او و پسرش هم که دیگر بر همگان ثابت شده است.
احمد طباطبایی
نهم شهریور هشتاد و هشت


هیچ نظری موجود نیست: