نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۲۶, پنجشنبه

انتقال یکی دیگر از زندانیان سیاسی به سگدونی زندان گوهردشت

26 شهریور 88فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده از بند 4 زندان گوهردشت کرج، زندانی سیاسی افشین بایمانی با یورش مامورین حفاظت و اطلاعات به سلولهای انفرادی بند 1 معروف به بند آخر خطیها منتقل گردید.

در راستای موج جدید یورشها فشارها ، اذیت و آزارها و محدودیتها علیه زندانیان سیاسی بی دفاع بند 4 زندان گوهردشت که بلا وقفه ادامه دارد. پاسداران حفاظت و اطلاعات ولی فقیه علی خامنه ای به اعمال غیر انسانی خود علیه زندانیان سیاسی ادامه می دهند . روز سه شنبه 24 شهریور ماه با یورش مامورین حفاظت و اطلاعات به سلول زندانی سیاسی افشین بایمانی، او را با رفتاری وحشیانه و غیر انسانی از سلول خارج کردند و به سلولهای انفرادی( سگ دونی) بند 1 معروف به بند آخر خطیهامنتقل کردند. این یورش توسط کرمانی و نبی الله فرج نژاد رئیس معاون حفاظت واطلاعات و تعدادی از پاسدارهای آنها صورت گرفت. کرمانی و فرجی نژاد از شکنجه گران قصی قلب و جنایتکاری هستند که زندانیان سیاسی و سایر زندانیان را هدف جنایتهای خود قرار میدهند.در حال حاضر آقای بهروز جاوید طهرانی و منصور اسالو در بند 1 بسر می برند که در روزهای اخیر شاهد درگیریهای خونین بود

هیچ نظری موجود نیست: