نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

سخنرانی احمدی نژاد از تلویزیون و فریاد مرگ بر دیکتاتور و الله اکبر مردم!

By jonbeshekhordad

فعالین حقوق بشر و دموکراسی گزارش داده اند، مردم تهران همزمان با آغاز سخنرانی احمدی نژاد به صورت گسترده ای دست به اعتراض زده اند و هنگام پخش سخنرانی او از تلویزیون از تمامی نقاط شهر تهران صدای بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور شنیده می شد.
برپایه ی این گزارش مردم تهران حوالی ساعت نه و نیم شب همزمان با شروع سخنرانی احمدی نژاد از تلویزیون دولتی بصورت گسترده بر بام منازل و در کوچه ها و خیابانهای فرعی اعتراض خود را با بانگ الله اکبر و مرگ بردیکتاتور اعلام کردند و ادامه دادند. در بعضی از خیابانها جوانان موتور سوار و خودروهای شخصی مردم با بوق زدن متمد با اعتراضات همراهی می کردند.
فریادهای اعتراضات از تمامی مناطق تهران شنیده می شد. از جمله در تهران پارس، آزادی،‌ ستارخان، ‌توحید، ‌بلوار کشاورز،‌ ونک،‌ فاطمی، ‌میرداماد،‌ سیدخندان،‌ ولنجک،‌ خیابان قزوین، ‌آذری، ‌یافت آباد،‌ منیریه،‌ خیام، ‌پونک، تجریش، ‌الهیه، ‌فرمانیه، فاطمی، جمهوری، فیاض بخش و نارمک.
همچنین گزارشاتی از شهرهای مختلف ایران رسیده است که همزمان با آغاز سخنرانی دیکتاتور منصوب ولی فقیه مردم به سر دادن شعار اقدام کرده اند. در این گزارش گفته شده است از جمله در اصفهان، شیراز، اهواز، آبادان، کرمانشاه و قزوین مردم به شعار دادن اقدام کرده اند.
در تهران نیروهای سرکوبگر ولی فقیه، بسیج و سپاه پاسداران و لباس شخصی ها سوار بر موتور بصورت گله ای در میادین و خیابان های اصلی گشت می زدند. مردم با مشاهده ی آنها بر شدت اعتراضات خود می افزودند و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور می گفتند و آنها را هو می کردند.

هیچ نظری موجود نیست: