نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

دامه یافت اعتراضات خشمگینانه خانواده ها در مقابل زندان اوین

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابر گزارشات رسیده از مقابل زندان اوین ،خانواده های دستگیر شدگان قیام مردم ایران در زیر نور شدید آفتاب و گرمای زیاد به اعتراضات خود ادامه میدهند.
خانواده های دستگیر شدگان قیام در در گرمای زیاد که گفته می شود در حدود 40 درجه است و نور شدید آفتاب قرار دارند . در یک اقدام غیر انسانی جهت فشار آوردن روی خانواده ها مامورین دادستای مستقر در زندان اوین درب دسشوئیها ساختمان مراجعات که معمولا مورد استفاده خانواده ها قرار می گرفت قفل کرده اند تا خانواده ها نتوانند از آن استفاده کند
خانواده های دستگیر شدگان هر از چند گاهی اقدام به شعار دادن می کنند و شعارهای آنها مرگ بر خامنه ای و مرگ احمدی نژاد می باشد.که با برخورد وحشیانه نیروهای سرکوبگر مواجه می شوند. خانواده اعلام کردند حاضر به ترک آنجا نخواهند شد تا زمانی که از وضعیت و شرایط عزیزانشان مطلع نشوند و آنها را آزاد نکنند. آنها همچنین از برخورد غیر انسانی مامورین ولی فقیه سخت خشمگین هستند.
تعداد خانواده های که اکنون در اعتراضات مقابل زندان اوین حضور دارند بیش از 180 نفر تخمین زده می شود.

هیچ نظری موجود نیست: