نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

این بی شرفها را شناسایی کنید .



لحظاتی قبل صدا و سیمای حکومت اسلامی گزارشی را در بخش خبری ساعت 9 کانال 1 پخش کرد که در آن دوباره معترضان را یکعده اغتشاشگر و خرابکار نامید و به مخاطب اینگونه القا میکرد که تمام شهدا توسط خود مردم و اغتشاشگران کشته شدند و بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و لباس شخصی ها در کشته شدن آنها نقشی نداشته اند و مردم خودشان همدیگر را زده اند و همه جا را به آتش کشیده اند و کل راهپیماییها از چند صد نفر بیشتر نبوده و معترضان از بیگانه خط میگرفته اند و...... ( و تصاویر مونتاژ شده و باب میل اربابانشان را نشان میدادند ) .
سپس از چند نفر مصاحبه کردند ( که عکسشان را در پایین میبیند ) این بیشرفها همان حرفهای سپاهی ها و اطلاعاتی ها و بسیجی ها و سعید مرتضوی ها و رادانها و طایبها و .... را زدند ولی با قیافه هایی دیگر . در هرصورت اینها یا از مزدوران خود رژیم هستند و یا از خانواده هایشان و یا از فاحشه ها و قوادهای حکومتی که پول خون مردم را میگیرند و خدمات ارایه میدهند و شناسایی اینها ارزشش کمتر از آن چماقداران و لباس شخصی ها و ... نیست و این مزدوران بدانند وطن فروشی و هموطن فروشی کم هزینه نیست و از این به بعد با آنها همانند نیروهای سرکوب گر حکومت اسلامی برخورد خواهد شد و عکس و مشخصاتشان در همه جا منتشر خواهد گردید و آبروی نداشته شان همه جا ریخته خواهد شد

ما بیداریم و از حق شهدا و مجروحان و مصدومان و اسرایمان تا پای جان محافظت خواهیم کرد و حق مشروع خود را خواهیم گرفت .






















هیچ نظری موجود نیست: