نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

ردپای روحانی آیت‌الله شده در پیشنهاد 20 میلیارد تومانی وزیر پیشنهادی به نمایندگان + عکس

آینده
در اسناد به دست آمده، نام حجت‌الاسلام ابراهیمی نماینده بیرجند و رئیس مرکز امور رسیدگی به مساجد، در پیشنهاد 20 میلیارد تومانی نیکزاد، گزینه پیشنهادی برای وزارت مسکن به نمایندگان مجلس دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار «آینده»، بر اساس این اسناد، پس از مذاکرات حضوری میان نیکزاد و ابراهیمی، معاون نیکزاد طی نامه‌ای رسمی به ابراهیمی، ضمن ارتقاء وی به عنوان آیت‌اللهی، موضوع پرداخت 20 میلیارد تومان جهت تجهیز مساجد روستاها را در آستانه رأی اعتماد مطرح می‌کند.


ابراهیمی نیز در راستای توافق به عمل آمده با نیکزاد، طی نامه‌ای رسمی به نمایندگان، به همراه فهرست استان‌ها و مقدار پول در نظر گرفته شده که با نظر نمایندگان استان طرح شود، این پیشنهاد را به مجلس ارائه می‌کند.

گرچه به نظر می‌رسد این شیوه برای جلوگیری از اعتراضات احتمالی و رسوایی به وجود آمده در پرداخت‌ چک‌های 5 میلیون تومانی در ماجرای استیضاح کردان به نمایندگان به کار گرفته شده، اما این سؤال مطرح است که اگر قرار است مبلغ فوق با تشخیص نمایندگان هزینه شود، چه ارتباطی با رئیس مرکز امور مساجد دارد و چرا باید بعد از تخصیص به مساجد با وی هماهنگ شود و اگر قرار است مرکز رسیدگی به امور به مساجد این پول را تخصیص دهد چرا این مرکز نظر نمایندگان را جویا می‌شود؟ ظاهراً جناب ابراهیمی با حفظ سمت وظیفه معاونت پارلمانی وزارت مسکن آینده را هم ایفا می‌کند.
















هیچ نظری موجود نیست: