نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

احضار مجدد 12 نفر از اعضای انجمن اسلامی

حضار مجدد 12 نفر از اعضای انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشگاه نوشیروانی بابل به كمیته انضباطی

خبرنامه امیرکبیر: 12 نفر از اعضای انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بار دیگر به كمیته انضباطی احضار شدند.

محسن برزگر، ایمان صدیقی، حسام باقری، نیما نحوی، احمد محمد نیا، حمیدرضا جهان تیغ، محمد علمی، راضیه دیلم صالحی، معین اسلامی جم، سیاوش سلیمی نژاد، امیركسری كیانی، كاوه دانشور دانشجویانی هستند كه در تاریخ 5 مرداد ماه امسال باید در كمیته انضباطی حاضر شوند.

اتهامات ذكر شده برای این دانشجویان عبارتست از:

1- ایجاد بلوا و آشوب در فضای دانشگاه

2- توهین به شعائر اسلامی از طریق استفاده از شعارها و الفاظ ركیك

3- اخلال و وقفه در نظم و برنامه های دانشگاه

به گزارش خبرنامه امیرکبیر از بین دانشجویان احضار شده محسن برزگر، ایمان صدیقی ، حسام باقری، حمیدرضا جهان تیغ و سیاوش سلیمی نژاد به مدت 26 روز در زندان و تحت شكنجه های روحی و روانی بودند و هفته پیش با وثیقه از زندان آزاد شده اند و نیما نحوی نیز هنوز در بازداشت به سر می برد.

بعضی از این دانشجویان نظیر محسن برزگر، ایمان صدیقی ، حسام باقری در شش ماه اخیر سومین باری است كه به كمیته انضباطی احضار می شوند و پیش از این به احكامی نظیر توبیخ كتبی و درج در پرونده و همچنین یك ترم محرومیت از تحصیل محكوم شده اند.

نكته جالب توجه این است كه به گفته اكبرزاده معاون دادستان بابل یكی از شاكیان این دانشجویان "كمیته انضباطی دانشجویان دانشگاه بابل" است و به همین دلیل دادستان با اخذ وثیقه 30 میلیون تومانی از هر یك از این دانشجویان آنها را به طور موقت آزاد كرده است و پرونده آنها را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به دادگاه انقلاب فرستاده است.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جریان تقلب در انتخابات به مدت 1 هفته ناآرام بود و هر روز عرصه تحصن و درگیری دانشجویان با نیروهای امنیتی و پلیس ضدشورش بود كه در پی آن ده ها دانشجو بازداشت شدند.

هیچ نظری موجود نیست: