نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

پائولو کوئيلو، ندا و باقی قضايا



خبرنامه روشنگری نخستين بار آورد که بنابر اطلاعاتی که در وبلاک يک نويسنده برزيلی به نام پائولو کولهو [کوئيلو] آمده و در رسانه ها پخش شده، پزشکی که خود را در آخرين لحظات زندگی ندا به او رسانده بود و تلاش می کرد او را نجات دهد به لندن گريخته است.
http://www.roshangari.net/as/sitedata/20090625013332/20090625013332.html

پائولو کوئيلو نويسنده برزيلی در وبلاگش در پستی به تاريخ 22 Jun 2009 از قول آرش چنين منتشر کرد که: من در تهران هستم. ويديوی قتل ندا توسط دوست من فيلم برداری شد. من پزشکی هستم که سعی ميکردم او را نجات دهم و نتوانستم.

http://paulocoelhoblog.com/2009/06/24/the-doctor

آرش حجازی

[http://hejazi.ir]

در ويکی پديا او را چنين معرفی کرده اند: متولد ۱۳۴۹ نويسنده، مترجم، و ناشر ايرانی است. وی مدير انتشارات کاروان است. در سال ۱۳۷۵ از دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ايران فارغ التحصيل شد. آرش حجازی با همسرش مريم و پسرش کيخسرو در تهران زندگی می کند.

آرش_حجازی/http://fa.wikipedia.org/wiki

آرش حجازی مترجم و ناشر بسياری از آثار پائولو کوئيلو در ايران است و با وی ارتباط نزديکی نيز دارد.

در ويدئويی که از قتل ندا آقا سلطان در جريان وقايع اخير منتشر شده، آن طور که تصويرش در وبلاگ پائولو کوئيلو هم آمده، آرش حجازی بالای سر اوست و سعی دارد به وی کمک کند. اين ويدئو را مِ توانيد در لينک زير ببينيد:

http://www.youtube.com/watch?v=MrdRwOlmIxI&feature=player_embedded

پائولو کوئيلو در وبلاگ شخصی اش آورده که پزشکی [شخصی که با پيراهن آستين کوتاه سفيد] بالای سر ندا رسيده و سعی به کمک به وی را دارد، آرش حجازي، نويسنده، پزشک و ناشر ايرانی است؛ و همچنين نوشته که آرش حجازی هم اکنون به لندن گريخته است، اما نگران همسر و فرزندش است که در تهران زندگی می کنند.

از ديگر سو وب سايت های هوادار دولت جکهوری اسلامی و احمدی نژاد با مصادره به نفع خود، ندا آقا سلطان را بسيجی شهيد خوانده و قتل او را به گروهی موهوم به نام منافقين نسبت داده اند.

http://rajanews.com/detail.asp?id=31645

آيه 32 سوره مائده : هر كس كسی را بكشد، بدون اينكه او كسی را كشته يا مرتكب فسادی در زمين شده باشد، مثل اين است كه تمام مردم را كشته باشد...

هیچ نظری موجود نیست: