نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه


یک زندانی دیگر اعدام شد

• یونس آقایان اهل میاندوآب زندانی اهل حق که در دادگاه به اتهام محاربه محکوم به اعدام شده بود، روز یکشنبه ۲۱ تیرماه پس از تحمل ۵ سال زندان در ارومیه به دار آویخته شد ...

چهارشنبه ۲۴ تير ۱٣٨٨ - ۱۵ ژوئيه ۲۰۰۹

خبرگزاری هرانا : بنابرگزارشات دریافتی یک تن دیگر از زندانیان اهل حق در زندان مرکزی ارومیه اعدام شد.
یونس آقایان اهل میاندوآب که به همراه چهار هم آئین خود در سال ٨٣ توسط نیروهای امنیتی در درگیری موسوم به روستای اوج تپه بازداشت و سپس در دادگاه به اتهام محاربه محکوم به اعدام شده بود، روز یکشنبه مورخ ۲۱ تیرماه پس از تحمل ۵ سال زندان در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.
در این پرونده که پنج پیرو آئین اهل حق به دلیل باورهای مذهبی خود و عملکرد نیروی انتظامی منطقه مبادرت به درگیری مسلحانه نموده بودند سه متهم به نامهای سهندعلی محمدی، بخشعلی محمدی و عبادالله قاسم زاده در دادگاه تجدید نظر به ۱٣ سال زندان در تبعید محکوم و دو تن از آنان به نام های مهدی قاسم زاده و یونس آقایان به اعدام محکوم شدند. این احکام اعدام در خصوص آقای قاسم زده چندی پیش به اجرا گذارده شد و علیرغم اعتراض سازمانهای مدافع حقوق بشر یونس آقایان نیز روز یکشنبه در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.

هیچ نظری موجود نیست: