نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

متوسط هر اماراتی ماهانه ۲۵۱ دلار از محل تحریم ایران

بازتاب: بررسی ۸۱ ماه تجارت با امارات متحده عربی نشان می دهد طی دولت های نهم و دهم به طور متوسط هر اماراتی ماهانه ۲۵۱ دلار از محل تحریم ایران و مشکلات کشورمان در زمینه تجارت خارجی سود برده است.







به گزارش خبرنگار اقتصادی بازتاب، اگر با میانگین قیمت دلار طی این مدت یعنی ۱۲۰۰ تومان هم محاسبه کنیم، به بیانی هر اماراتی ماهانه بیش از ۳۰۰ هزار تومان از ایران دریافت کرده است.






پولی که در دولت های دکتر احمدی نژاد صرف خرید از بازارهای امارات ـ منهای پولی که گردشگران از ایران برای تفریح و خرید خارج کردند ـ شده است، برابر ۸۱ ماه حقوق ۳۰۰ هزار تومانی بیش از چهار میلیون کارگر ایرانی است که اگر این حجم از واردات فقط از امارات اتفاق نمی افتاد، می توانستند سر کار باشند(البته به صورت تمام وقت نه با معیار هفته ای یک ساعت!)






با پولی که ایران به امارات فرستاده، می توان یک چهارم دبی را با دلار فرش کرد. ارتفاع پولی که به امارات در زمان احمدی نژاد فرستاده شده برابر ۲۶ ستون، بسته های اسکناس صددلاری به ارتفاع برج میلاد است!






طی این مدت هر ایرانی سالانه ۱۰۳ تا ۲۸۳ دلار برای اماراتی ها فرستاده است؛ این یعنی هر ایرانی به طور میانگین هر ماه چیزی نزدیک به ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان و هر سال نزدیک به ۲۲۰ هزار تومان از درآمد خود را خرج جنسی کرده که از امارات به کشور وارد شده است.







هیچ نظری موجود نیست: