نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

چشمان بیدار - مهستی شاهرخی !هنرهای نمایشی رژیم در حال سقوط

هنرهای نمایشی رژیم در حال سقوط

  • این نوشته را تقدیم می کنم به همه اقلیت ها، کردها و اهل تسنن و صانع ها که پس از مرگ جنازه شان بر دوش بسیجیان حمل شد و به قانع ها که جنازه برادر می خواستند و دستگیر شدند تا بیشتر مورد فشار و اهانت قرار گیرند. صانع، کرد، اهل تسنن، دانشجوی هنر و مخالف رژیم دارای همگی عوامل اقلیت و مضاعف بود تا او را بکشند و پس از مرگ برایش به شیوه ای نمایشی کارت بسیج درست کنند و با انبوهی از سیاه لشگران بسیجی جنازه اش را تشییع کنند و دانشجویان معترض را دستگیر کنند. جنازه صانع خواستار آزادی برادر زنده اش می باشد.
فردا کردستان (همه احزابش) فراخوان داده است تا مردم به خیابان بیایند و فقط تهران نباشد و اعتراض سراسری در همه شهرها باشد. پس پیش به سوی اعتراض و اعتصاب سراسری برای آزادی زندانیان سیاسی و مطالبات دیگر.

  • جنازه محمد مختاری را هم تحویل ندادند، پیشاپیش جنازه را دفن کرده بودند و نمایشی با تابوت خالی و سیاه لشگران رژیم، مراسم تدفین محمد جوان را هم که نه کرد بود و نه اهل تسنن و نه اهل هیچ اقلیتی دیگر بلکه به اکثریت مخالفان رژیم تعلق داشت؛ جنازه او را هم به خانواده اش تحویل ندادند.
تابوتی خالی بر دوش بسیجیان حمل شد که امیدوارم آن تابوت خالی جایگاه دیکتاتوری تمامیت خواه و مستبدان تاریخ باشد. آنها نمی دانند که با این همه وقاحت و شقاوت دارند با دست خود گور خود را حفر می کنند. در این لحظه، رژیم دیکتاتوری با همه جناح ها و نظامش در اقلیت کامل قرار دارد و مردم ایران خواستار برچیدن بساط نظام مستبد دینی از زندگی و سرنوشت خود هستند. استبداد تمامیت خواه در آستانه مرگ است ولی پیش از مرگ می خواهد همه را با خود به گور بفرستد، اما این جان کندن رژیم تا پیش از نفس آخر چه خونبار و شنیع است.
پیش به سوی اعتراض و اعتصاب سراسری
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
مرگ بر دیکتاتوری

#
posted by Mahasti Shahrokhi : 7:30 PM

هیچ نظری موجود نیست: