نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه


برخی شاهدان عینی از شهر تهران گزارش داده‌اند که جوانی در اطراف چهارراه قصر، با نماد سبز و در دست داشتن پوستر از جرثقیلی بالا رفته است.

در حالی که در برخی از نقاط تهران نیروهای نظامی – امنیتی حضور محسوسی ندارند، حضور این جوان باعث تجمع نیروهای نظامی و لباس شخصی‌ها در این منطقه شده است.
برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این فرد پوستر برخی از جان‌باختگان جنبش سبز را در دستان خود داشته است، اما برخی دیگر گزارش داده‌اند که وی پلاکاردهایی در حمایت از جنبش سبز حمل می‌کرده است
گفته می‌شود نیروی انتظامی پس از چندین ساعت تلاش و با کمک نیروهای آتش‌نشانی موفق به پایین آوردن این جوان شده است. از سرنوشت این فرد و بازداشت یا آزادی وی خبری مخابره نشده است.
از سوی دیگر در حالی که کمتر از شش ساعت به آغاز تظاهرات باقی مانده است، گزارش شده است که هنوز در خیابان انقلاب و آزادی وضعیت عادی است و نشانه‌ای از حضور سبزها به چشم نمی‌خورد. نیروهای امنیتی و انتظامی هم در خیابان‌ها دیده نمی‌شوند. این در حالی است که در اعتراضات گذشته جنبش سبز، از ساعات نخستی روز عبور و مرور نیروهای امنیتی  محسوس بود.منبع خونویس

هیچ نظری موجود نیست: